Надання допомоги в зоні тактичних умов

Додано: 24 квітня
Предмет: Захист України, 11 клас
10 запитань
Запитання 1

Основні причини смерті 80-90 % поранених це-

варіанти відповідей

велика втрата крові та шок

велика втрата крові

 шок

час після поранення, протягом якого повинно розпочатися надання кваліфікованої медичної допомоги

Запитання 2

Виділяють етапи надання допомоги пораненим у воєнно-польових умовах:

варіанти відповідей

Допомога в «червоній зоні» (під обстрілом)


Допомога «зеленої зони» (під час евакуації)


Допомога в «жовтій зоні» (в укритті)


Допомога в «сірій зоні» 

Запитання 3

Червона зона — це місце бойових дій, де військові перебувають під обстрілом противника. У цій зоні головною місією військового є 

варіанти відповідей

виконання бойового завдання, на другому місці стоїть опікування постраждалими

  у своєчасному супроводі пораненого до місця немедичної чи медичної евакуації.

ні один не правильний

всі відповіді вірні

Запитання 4

За статистикою НАТО, зі 100% бійців, які гинуть на полі бою, 70% помирають через критичну кровотечу (С). Вона відрізняється від звичайної кровотечі тим, що становить загрозу життю через стрімку втрату крові. Наприклад, при пошкодженні стегнової артерії боєць може загинути за кілька хвилин — вже за 35-40 секунд він втратить свідомість і не зможе надати собі допомогу.

Саме тому в алгоритмі C.A.B.C. критична кровотеча посідає перше місце. При її виявленні необхідно застосувати :

варіанти відповідей

кровоспинний турнікет

джгут

пальцеве притиснення

підручні засоби

Запитання 5

Прямий тиск на рану здійснюють для зупинки капілярної кровотечі протягом

варіанти відповідей

3-5 хвилин

5-10 хвилин

7-10 хвилин

Запитання 6

Що робити після тампонування рани?

варіанти відповідей

здійсніть прямий тиск на рану двома руками протягом щонайменше 5 хв у разі використання звичайного бинта і 3 хв — кровозупинного; Page 4 • після виконання маніпуляції, обережно зменште тиск і огляньте рану; якщо промокання бинта кров'ю не збільшується і кровотеча зупинилась

здійсніть прямий тиск на рану двома руками протягом щонайменше 10 хв у разі використання звичайного бинта і 3 хв — кровозупинного; Page 4 • після виконання маніпуляції, обережно зменште тиск і огляньте рану; якщо промокання бинта кров'ю не збільшується і кровотеча зупинилась

здійсніть прямий тиск на рану двома руками протягом щонайменше 10 хв у разі використання звичайного бинта і 5 хв — кровозупинного; Page 4 • після виконання маніпуляції, обережно зменште тиск і огляньте рану; якщо промокання бинта кров'ю не збільшується і кровотеча зупинилась

Запитання 7

Пневмоторакс -

варіанти відповідей

скупчення газу (найчастіше, повітря) у плевральній порожнині з одночасним підвищенням тиску в ній, внаслідок чого відбувається поступовий колапс леген

скупчення кисню (найчастіше, повітря) у плевральній порожнині з одночасним підвищенням тиску в ній, внаслідок чого відбувається поступовий колапс леген

Запитання 8

Під час зупинки масивної кровотечі перевагу надають

варіанти відповідей

 прямому тиску на рану, тампонуванню рани, компресійній пов’язці та їх поєднанню

накладанню турнікета (джгута)

Запитання 9

У випадку, коли машина швидкої допомоги не зможе вчасно приїхати на місце події (наприклад, у лісі, у горах тощо), а також у разі самостійного транспортування постраждалого з масивною кровотечею до лікувального закладу, заміна турнікета (джгута) на інші засоби, у тому числі тампонування рани, компресійну пов’язку або їх поєднання, повинна проводитись медичними працівниками якомога швидше, якщо дозволяють умови, однак не пізніше ****** годин після первинного накладання. Отже, тривалість транспортування такого постраждалого до лікувального закладу не повинна перевищувати вказаний термін.

варіанти відповідей

двох годин після первинного накладання

трьох годин після первинного накладання

пяти годин після первинного накладання

одної години після первинного накладання

Запитання 10

До перев'язочних матеріалів відносяться:

варіанти відповідей

Бинти

стерильні серветки

пластир

паперові серветки

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест