Основи графічного інтерфейсу користувача. Пайтон. 10 кл

Додано: 9 лютого
Предмет: Інформатика, 10 клас
8 запитань
Запитання 1

Модуль tkinter використовується для:

варіанти відповідей

малювання 

створення графічного інтерфейсу користувача 


виведення отриманого результату на екран 


введення програм 

Запитання 2

Кожному об’єкту в бібліотеці tkinter відповідає:

варіанти відповідей

свій атрибут 

свій клас 

свій словник 

свій виняток 

Запитання 3

Конструктор має таку загальну структуру:

варіанти відповідей

<ім’я змінної>=<назва класу>[(параметри)] 

<ім’я змінної>=<назва об’єкту> 

 <ім’я змінної>=<назва класу>(параметри) 

<ім’я змінної>=<назва об’єкту>[(параметри)] 

Запитання 4

Інструкція для створення головного вікна має таку структуру:

варіанти відповідей

root = Tk [] 

 root Tk 

root = Tk() 

root = Tk {} 

Запитання 5

Для виклику функції опрацювання події необхідно:

варіанти відповідей

 зв’язати функцію із самою подією 

зв’язати функції з модулем 

зв’язати функцію з будь-яким об’єктом 

зв’язати функцію з кнопкою Button 

Запитання 6

Метод add_cascade призначений для:

варіанти відповідей

 додавання у меню підпункту меню 

вилучення з меню підпункту меню 

вилучення з головного вікна меню 

розміщення меню у головному вікні 



Запитання 7

У методі add_comand параметр comand слугує для:

варіанти відповідей

зв’язування функцій з модулем 

додавання нового підпункту меню 

зв’язування функцій з командами меню 

додавання нової функції в меню 

Запитання 8

Діалогові вікна можуть використовуватися для:

варіанти відповідей

виконання функцій 

управління об’єктами 

виведення повідомлень користувачу 

виконання програм 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест