Основи професійної етики і психології

Додано: 4 жовтня 2023
Предмет: Етика, 11 клас
10 запитань
Запитання 1

1. До індивідуальних психологічних особивостей особистості не належить:  


варіанти відповідей

темперамент

характер

талант

емоції та почуття

Запитання 2

Темперамент – це:    

варіанти відповідей

властивість особистості, що утворюється  в діяльності та спілкуванні

вроджена властивість людини; що визначає реакцію людини на інших людей та на події, що з нею відбуваються

датність людини гнучко й легко пристосовуватися до нових умов

всі відповіді правильні.

Запитання 3

Темперамент – це:    

варіанти відповідей

властивість особистості, що утворюється  в діяльності та спілкуванні

вроджена властивість людини; що визначає реакцію людини на інших людей та на події, що з нею відбуваються

датність людини гнучко й легко пристосовуватися до нових умов

всі відповіді правильні.

Запитання 4

Як називається стиль поведінки у конфлікті, коли людина не намагається відстоювати власні інтереси, поступаєтьсяусіма своїми інтересами на користь іншої людини:

варіанти відповідей

компроміс

співпраця

ухилення

пристосування

Запитання 5

Професійна культура кухаря - це:

 

варіанти відповідей

відповідність поведінки, говоріння, слухання

мова у професійній діяльності

дотримання загальноприйнятих моральних норм і принципів у суспільстві

всі відповіді правильні

Запитання 6

Знання основ психології дає можливість кухарю зрозуміти: 


варіанти відповідей

поведінку колег

поведінку керівника

поведінку відвідувачів закладу громадського харчування

жодна з відповідей невірна

Запитання 7

Знання основ психології дає можливість кухарю зрозуміти: 


варіанти відповідей

поведінку колег

поведінку керівника

поведінку відвідувачів закладу громадського харчування

жодна з відповідей невірна

Запитання 8

Психологія громадського харчування вивчає:


варіанти відповідей

мотиви, якими керуються відвідувачі при виборі страв

індивідуальні, вікові та інші особливості попиту на продукцію кухні

фактори, які лежать в основі процесу обслуговування

причини виникнення конфліктів і способи їх вирішення у трудовому колективі

Запитання 9

Основна частина конфліктів в різних типах закладів громадського харчування виникає із за:


варіанти відповідей

грубощів та  нетактовної поведінки працівників кухні

відсутності у багатьох працівників необхідних знань в області психології спілкування

невміння впливати на клієнтів ціленаправлено, управляючи їх емоціями

бажання довести свою правоту як працівнику закладу ГХ, так і клієнту

Запитання 10

Основними психологічними вимогами до роботи кухаря, у закладах ресторанного господарства України є:

варіанти відповідей

високий рівень професійної підготовки

вміння встановлювати контакти з відвідувачами

зацікавлене ставлення до відвідувачів

дотримання норм етики і етикету на робочому місці   

 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест