Основи теорії дизайну. Стиль та композиція в дизайні

Додано: 7 квітня 2022
Предмет: Інформатика, 11 клас
Тест виконано: 64 рази
15 запитань
Запитання 1

Що таке дизайн?


варіанти відповідей

це творча діяльність, метою якої є визначення певних якостей промислового виробу

новий метод проектування виробів промислового виробництва, упровадження якого повинне забезпечувати високу якість продукції

властивість тіл викликати те чи інше зорове відчуття згідно зі спектральним складом відбитого або випромінюваного ними світла

Запитання 2

Які види композиції ви знаєте?

варіанти відповідей

фронтальна

рельєфна

плоска

об'ємна

глибинно-просторова

Запитання 3

У композиції художньо-конструкторських виробів діють такі закони, як

варіанти відповідей

закон світла

закон масштабу

закон пропорційності

закон ритму

закон контрасту

закон Ньютона

Запитання 4

До головних композиційних прийомів належать ...


варіанти відповідей

ритм

симетрія

композиція

асиметрія

статика

контраст

динаміка

Запитання 5

Бренд це ?

варіанти відповідей

Переконлива обіцянка якості, обслуговування і цінності на тривалий період, що підтверджується випробуванням продукту, повторними покупками і задоволенням від використання"

Визначається однозначно як зареєстрована і юридично захищена марка або її частина.

Запитання 6

 Товарний знак це?

варіанти відповідей

Визначається однозначно як зареєстрована і юридично захищена марка або її частина.

Людина мислить знаками, образами, по які поняттями.

Переконлива обіцянка якості, обслуговування і цінності на тривалий період, що підтверджується випробуванням продукту, повторними покупками і задоволенням від використання".

Запитання 7

Види товарних знаків :

варіанти відповідей

Словесні товарні знаки (літери, числа, слова), наприклад "Київстар", "SONY" (компанія "Sony") - тільки шрифтова композиція, в теорії дизайну називається логограми.

Комбіновані - змішані (комбінування слів і зображень).

образотворчі - графічний (малюнки, композиції, зображення), наприклад знак (логотип) "Mercedes", "Audi" і ін.

бажано, мати смислове навантаження,

містити в собі згадку позитивних якостей товару або його використання;

Запитання 8

Вимоги до товарного знаку :

варіанти відповідей

бути коротким , тобто з найменшою кількістю слів у реченні або складів у слові. Наддовгі назви складно засвоювати і важко відтворювати;

легко запам'ятовуватися;

привертати увагу (поєднанням букв або оригінальним зображенням);

 

Дочірні бренди просуваються в контексті материнського (наприклад, "УкрЕнерго-Альянс") - суттєва економія маркетингових бюджетів

Запитання 9

Варіанти структури товарних знаків (брендів) однієї компанії.

варіанти відповідей

Різні бренди об'єднані в систему, яка називається архітектурою бренду. У кожного бренду своє ім'я, образ і стиль, але сама компанія залишається невидимою для споживача.

Дочірні бренди просуваються в контексті материнського (наприклад, "УкрЕнерго-Альянс") - суттєва економія маркетингових бюджетів.

У третьому варіанті структури брендів використовується тільки материнський бренд, всі продукти носять його ім'я і в рекламі використовуються схожі образи і стиль.

товарні знаки спілок, господарських асоціацій чи інших добровільних об'єднань підприємств, призначені для позначення випускаються і реалізуються ними товарів, мають єдиними якісними або іншими загальними характеристиками.

Запитання 10

 Торгова марка це ?

варіанти відповідей

Iм'я, термін, знак, символ, малюнок або їх поєднання, призначені для ідентифікації товарів або послуг одного продавця або групи продавців і їх відмінності від товарів або послуг конкурентів.

"це переконлива обіцянка якості, обслуговування і цінності на тривалий період, що підтверджується випробуванням продукту, повторними покупками і задоволенням від використання"

Запитання 11

 В даний час сильний товарний знак:

варіанти відповідей

несе художню цінність, отже вартість товару під цим знаком на 15-20% вище;

володіє образністю, інформативністю і оригінальністю - основними характеристиками рекламоспособности;

формує позитивне ставлення до товару (послуги), має високу ступінь лояльності;

 

реалізує міф про своє походження, елітарності, естетичної та інших цінностях. Самі образи і знаки несуть мегасмисл, який людина сприймає більшою мірою неусвідомлено.

У третьому варіанті структури брендів використовується тільки материнський бренд, всі продукти носять його ім'я і в рекламі використовуються схожі образи і стиль

Запитання 12

Що таке дизайн?

варіанти відповідей

це творча діяльність, метою якої є визначення певних якостей промислового виробу

новий метод проектування виробів промислового виробництва, упровадження якого повинне забезпечувати високу якість продукції

природний візерунок на поверхні розрізу деревини, деяких мінералів, рогу, утворений різноманітними шарами матеріалу

чіткий порядок у розташуванні, поєднанні елементів частин відповідної структури виробів

Запитання 13


Дизайнер — це ...

варіанти відповідей

фахівець, що відповідає за функціональний і естетичний рівень предметів та компонентів, створюючи певне середовище

особа, що займається ювелірною справою, фахівець із виготовлення ювелірних прикрас

робітник, який обробляє метали ручним або механічним інструментом, а також складає, регулює, ремонтує машини та механізми

людина, яка навчає інших людей (своїх учнів), передає їм певні знання про життя

Запитання 14


У композиції художньо-конструкторських виробів діють такі закони, як ...

варіанти відповідей

закон масштабу

закон пропорційності

закон контрасту

закон ритму

закон світла

Запитання 15

До головних композиційних прийомів належать ...

варіанти відповідей

ритм

симетрія

асиметрія

статика

динаміка

контраст

композиція

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест