Підсумковий тест з інформатики 6 клас за II семестр

Додано: 25 травня 2023
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 126 разів
24 запитання
Запитання 1

Об'єкт-виконавець у середовищі Скретч має назву

варіанти відповідей

спрайт

скрипт

сцена

Запитання 2

Яка подія в середовищі Скретч реалізується за допомогою даного блоку?

варіанти відповідей

зміна розміру образа

зміна гучності звуку

 зміна даного образу виконавця на наступний

зміна кольору образа виконавця

Запитання 3

На скільки кроків переміститься об'єкт в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей

16

15

20

30

Запитання 4

На скільки градусів буде виконано поворот у результаті виконання такого циклу?

варіанти відповідей

на 150 градусів проти годинникової стрілки

на 15 градусів за годинниковою стрілкою

на 15 градусів проти годинникової стрілки

на 150 градусів за годинниковою стрілкою

Запитання 5

На скільки кроків переміститься об'єкт в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей

15

5

10

25

Запитання 6

На скільки кроків переміститься об’єкт після виконання даної програми?

варіанти відповідей

5

10

15

20

Запитання 7

Що буде результатом виконання даної програми?

варіанти відповідей

 Переміщення на 20 кроків

Переміщення на 5 кроків

Переміщення на 15 кроків

Переміщення на 10 кроків

Запитання 8

Лінійний алгоритм - це алгоритм, у якому

варіанти відповідей

дії виконуються поступово, одна за одною

дії виконуються з повторенням

дії виконуються за певної умови

дії виконуються за певної умови з повторенням

Запитання 9

Алгоритм - це

варіанти відповідей

Набір команд які розуміє і може виконати виконавець

Послідовність команд виконавцю, що визначає, які дії і в якому порядку потрібно виконати, щоб досягти поставленої мети

Набір команд, які повинен розуміти і повинен виконати виконавець комп'ютер

Послідовність команд комп'ютеру, що визначає, які дії і в якому порядку потрібно виконати, щоб показати очікуваний результат

Запитання 10

Як називається програма для створення алгоритмів?

варіанти відповідей

Блокнот

Скретч

Сцена

Алгоритм

Запитання 11

Які типи алгоритмів існують?

варіанти відповідей

лінійний

циклічний

словесний

з розгалуженням

умовний

Запитання 12

Вкажи на команду для створення циклічних алгоритмів з визначеною кількістю повторень у середовищі Скретч

варіанти відповідей
Запитання 13

Вкажи на команду для створення циклічних алгоритмів з невизначеною кількістю повторень у середовищі Скретч

варіанти відповідей
Запитання 14

На скільки кроків буде виконано переміщення у результаті виконання такого циклу?

варіанти відповідей

60

40

20

80

Запитання 15

За допомогою якої кнопки можна намалювати спрайт?

варіанти відповідей
Запитання 16

За допомогою якої кнопки можна імпортувати спрайт?

варіанти відповідей
Запитання 17

Виберіть лінійний алгоритм:

варіанти відповідей
Запитання 18

Виберіть циклічний алгоритм:

варіанти відповідей
Запитання 19

Скільки разів виконується цикл?

варіанти відповідей

Три

Чотири

П’ять

Шість

Запитання 20

Яку геометричну фігуру намалює Рудий кіт у результаті виконання алгоритму, поданого на малюнку?

варіанти відповідей
Запитання 21

Обери блок, яким у середовищі скретч позначається цикл у розгалуженні

варіанти відповідей
Запитання 22

Вкажи на неповне розгалуження

варіанти відповідей
Запитання 23

Дія, яка розпізнається програмним забезпеченням та опрацьовується програмою за допомогою певних команд або дій користувача(натискання на клавішу, клацання клавішею миші на об'єкті (виконавцю або сцені), надходження повідомлення, зіткнення виконавців тощо ) називається ...

варіанти відповідей

дією

подією

варіантом

випадком

Запитання 24

Обери етапи роботи над комп'ютерним проектом

варіанти відповідей

Створення інформаційної моделі 

Створення презентації проекту

Вибір засобів реалізації проекту

Захист проекту

Огляд проектів в мережі Internet

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест