Побудова орнаментів у Скретч (5 клас НУШ)

Додано: 26 січня 2023
Предмет: Інформатика, 5 клас
Тест виконано: 306 разів
10 запитань
Запитання 1

Яку програму потрібно використати, щоб отримати наступний орнамент, якщо початковий образ спрайта — квадрат.

варіанти відповідей
Запитання 2

Чи можуть у циклічних алгоритмах деякі команди виконуватися визначену кількість разів?

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 3

Скільки кіл необхідно пробігти спортсмену, щоб пробіжати дистанцію 3 км, якщо кожне коло становить 500 м?

варіанти відповідей

3

4

5

6

Запитання 4

Що використовують в середовищі Скретч для того, щоб контролювати виконання потрібної кількості команд при повторенні?

варіанти відповідей

програмний код

спрайт

лічильник циклу

алгоритм

Запитання 5

Яке початкове значення лічильника циклу встановлюється за замовчуванням?

варіанти відповідей

1

5

10

100

Запитання 6

Яку команду в середовищі Скретч використовують для створення циклів з лічильником?

варіанти відповідей
Запитання 7

Чи можна достроково перервати виконання алгоритму, який містить цикл із лічильником?

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 8

Як виглядає інструмент "Зупинити"?

варіанти відповідей
Запитання 9

Яку команду в середовищі Скретч використовують для опису алгоритмів із повторенням, коли деякі події на сцені відбуватимуться доти, доки алгоритм не буде зупинено?

варіанти відповідей
Запитання 10

Яку команду в середовищі Скретч використовують, щоб повторити (продублювати) графічний образ об’єкта на сцені?

варіанти відповідей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест