Python (кнопки і написи, події)

Додано: 16 квітня 2023
Предмет: Інформатика, 8 клас
Тест виконано: 62 рази
36 запитань
Запитання 1

Модуль tkinter використовується для:


варіанти відповідей

 малювання 


 створення графічного інтерфейсу користувача 


  виведення отриманого результату на екран 


  введення програм

Запитання 2

Кожному об’єкту в бібліотеці tkinter відповідає:

варіанти відповідей

свій атрибут 

свій клас 

свій словник 

свій виняток

Запитання 3

Команда для створення вікна vik1 має таку структуру:

варіанти відповідей

vik1 = Tk [] 

vik1.Tk 

vik1 = Tk() 

vik1 = Tk {} 

Запитання 4

За допомогою nap=Label (vik1, text='Всім привіт'):

варіанти відповідей

змінна набуває значення напису

створюється напис у вікні  vik1

створюється напис на екрані 

створюється текстове поле у вікні  vik1

Запитання 5

Перемикачі призначені для:

варіанти відповідей

створення кнопок

вибору довільної кількості запропонованих варіантів

вибору одного з декількох запропонованих варіантів

для створення списку

Запитання 6

Діалогові вікна можуть використовуватися для:

варіанти відповідей

виконання функцій 


управління об’єктами 

виведення повідомлень користувачу 

виконання програм 

Запитання 7

Прапорці призначені для: 

варіанти відповідей

для виведення списку варіантів

вибору довільної кількості запропонованих варіантів

вибору одного з декількох запропонованих варіантів

вибору не більше двох варіантів із запропонованих 

Запитання 8

Для розміщення кнопки у вікні можуть бути використані методи:

варіанти відповідей

command або bind

pack() або place()

right або left

Запитання 9

Для створення кнопки потрібно виконати команду:

варіанти відповідей

ім’я_змінної = Entry()

ім’я_змінної = Tk()

ім’я_змінної = Button()

Запитання 10

Вкажіть правильне твердження.

варіанти відповідей

після параметра command записують тіло методу, що оброблятиме стандартну подію, пов'язану з елементом керування

за допомогою параметра command вказують функції, що оброблятимуть стандартні події, пов'язані з елементами керування

під час роботи програми кожен метод може виконуватися лише один раз

Запитання 11

Яким службовим словом починають описувати функцію?

варіанти відповідей

button

front

def

parck

Запитання 12

Команда vik1.geometry(‘300x300’) виконує

варіанти відповідей

Задає розміри вікна

Побудова геометричних фігур у створеному вікні

Змінення розмірів напису

Запитання 13

Для створення текстового поля потрібно вибрати для нього ім’я та виконати команду:

варіанти відповідей

<ім’я_змінної> = Text()

<ім’я_змінної> = Tk()

<ім’я_змінної> = Entry()

Запитання 14

Інтерфейс користувача утворюють...

варіанти відповідей

програми для розв’язування задач з різних галузей науки, техніки, виробництва, сфери побуту та ін.

дані, які потрапляють до програми від певних пристроїв, або від іншої програми, або з іншого джерела.

сукупність засобів керування, засобів введення даних, засобів введення результатів, а також методів.

Запитання 15

Модуль стандартної бібіліотеки Python для створення проєкту з вікнами

варіанти відповідей

tkinter

turtle

pyglet

SDL

Запитання 16

Для створення вікна потрібно вибрати для нього ім’я та виконати команду:

варіанти відповідей

<ім’я_вікна> = Text()

<ім’я_вікна> = Tk()

<ім’я_вікна> = Button()

Запитання 17

Команда root.geometry(‘<рядок параметрів>’) виконує

варіанти відповідей

Змінення розмірів і положення кнопки

Встановлення геометричних фігур у створеному вікні

Відстань кнопки від правої межі вікна

Запитання 18

Оберіть код, який у разі натискання кнопки ОК виводить повідомлення Hello!

варіанти відповідей
Запитання 19

Яким службовим словом починають описувати функцію?

варіанти відповідей

button

front

def

parck

Запитання 20

root.bind(‘<подія>’, <ім’я_обробника_події>) -

варіанти відповідей

це команда пов'язування обробника події з вікном, що має ім'я root

це обробник події, що відбувається з вікном

це вікно для виведення на екран текстових повідомлень

Запитання 21

Для створення кнопки та пов'язування її зі змінною потрібно виконати команду:

варіанти відповідей

<ім’я_вікна> = Text()

<ім’я_вікна> = Tk()

<ім’я_кнопки> = Button()

Запитання 22

Для розміщення кнопки у вікні можуть бути використані методи:

варіанти відповідей

bind() або event

pack() або place()

top або left

Запитання 23

Об'єкт, в якому можна розмістити різні компоненти: кнопки, поля, написи,прапорці і т.д.

варіанти відповідей

форма

модуль

інтерфейс

Запитання 24

Модуль для створення графічного інтерфейсу

варіанти відповідей

IDLE

tkinter

window

Запитання 25

До основних властивостей вікна належать:

варіанти відповідей

title()

minsize(x,y)

color

geometry()

Запитання 26

В роботі з вікнами в Пайтон існують такі події:

варіанти відповідей

KeyPress

Motion

mainloop

Button-1

Запитання 27

Подія, що викликає переміщення курсора миші по області об'єкта:

варіанти відповідей

Destroy

Button-3

Motion

Запитання 28

Атрибути, які можна надавати кнопці:

варіанти відповідей

bg=

text=

width=

всі варіанти відповідей

Запитання 29

Атрибут, що задає колір кнопки

варіанти відповідей

text=

width=

bg=

Запитання 30

Метод,що задає місце знаходження кнопки:

варіанти відповідей

motion

geometry

plase

Запитання 31

Елемент вікна, за допомогою якого можна виводити текстові повідомлення

варіанти відповідей

напис

кнопка

рядок

Запитання 32

Функція для створення напису

варіанти відповідей

tkinter

Label()

button()

Запитання 33

Функція для створення текстового поля

варіанти відповідей

Entry()

button()

label()

Запитання 34

Метод для отримання даних з текстового поля

варіанти відповідей

plase

entry

get()

Запитання 35

Функція для створення перемикачів

варіанти відповідей

Label()

Radiobutton()

Entry()

Запитання 36

Значення перемикача, яке буде набувати група перемикачів в залежності від вибору користувача

варіанти відповідей

value

text

variable

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест