Python (кнопки і написи, події)

Додано: 5 березня
Предмет: Інформатика, 8 клас
23 запитання
Запитання 1

Модуль tkinter використовується для:


варіанти відповідей

 малювання 


 створення графічного інтерфейсу користувача 


  виведення отриманого результату на екран 


  введення програм

Запитання 2

Для розміщення кнопки у вікні можуть бути використані методи:

варіанти відповідей

command або bind

pack() або place()

right або left

Запитання 3

Для створення кнопки потрібно виконати команду:

варіанти відповідей

ім’я_змінної = Entry()

ім’я_змінної = Tk()

ім’я_змінної = Button()

Запитання 4

Яким службовим словом починають описувати функцію?

варіанти відповідей

button

front

def

parck

Запитання 5

Команда vik1.geometry(‘300x300’) виконує

варіанти відповідей

Задає розміри вікна

Побудова геометричних фігур у створеному вікні

Змінення розмірів напису

Запитання 6

Для створення нового проєкту необхідно:

варіанти відповідей

Python - Run - Run Module F5

Python -File-Save

Python - File - New File

Запитання 7

Комп’ютерна програма – це

варіанти відповідей

засоби керування (кнопки, меню та ін.), засоби введення даних (поля, лічильники та ін.), засоби виведення результатів (вікно повідомлень, написи, текстові поля та ін.) тощо

алгоритм, записаний спеціальною мовою та призначений для виконання комп’ютером

Використання символів, що не входять до алфавіту мови програмування, неправильне написання словникових слів, порушення синтаксичних правил призводить до неможливості виконання комп’ютером відповідної команди.

Запитання 8

Для створення нового проєкту необхідно:

варіанти відповідей

Python - File - Run Module

Python - PythonIDLE - File - Save - F5

Python - PythonIDLE - File - New File

Запитання 9

Модуль стандартної бібіліотеки Python для створення проєкту з вікнами

варіанти відповідей

tkinter

turtle

pyglet

SDL

Запитання 10

Для створення вікна потрібно вибрати для нього ім’я та виконати команду:

варіанти відповідей

<ім’я_вікна> = Text()

<ім’я_вікна> = Tk()

<ім’я_вікна> = Button()

Запитання 11

Оберіть код, який у разі натискання кнопки ОК виводить повідомлення Hello!

варіанти відповідей
Запитання 12

root.bind(‘<подія>’, <ім’я_обробника_події>) -

варіанти відповідей

це команда пов'язування обробника події з вікном, що має ім'я root

це обробник події, що відбувається з вікном

це вікно для виведення на екран текстових повідомлень

Запитання 13

Для створення кнопки та пов'язування її зі змінною потрібно виконати команду:

варіанти відповідей

<ім’я_вікна> = Text()

<ім’я_вікна> = Tk()

<ім’я_кнопки> = Button()

Запитання 14

Об'єкт, в якому можна розмістити різні компоненти: кнопки, поля, написи,прапорці і т.д.

варіанти відповідей

форма

модуль

інтерфейс

Запитання 15

Модуль для створення графічного інтерфейсу

варіанти відповідей

IDLE

tkinter

window

Запитання 16

До основних властивостей вікна належать:

варіанти відповідей

title()

geometry()

color

Запитання 17

Подія, що викликає переміщення курсора миші по області об'єкта:

варіанти відповідей

Destroy

Button-3

Motion

Запитання 18

Функція за допомогою якої створюються кнопки

варіанти відповідей

Button()

Destroy

title()

Запитання 19

Атрибути, які можна надавати кнопці:

варіанти відповідей

bg=

text=

width=

всі варіанти відповідей

Запитання 20

Атрибут, що задає колір кнопки

варіанти відповідей

text=

width=

bg=

Запитання 21

Метод,що задає місце знаходження кнопки:

варіанти відповідей

motion

geometry

plase

Запитання 22

Елемент вікна, за допомогою якого можна виводити текстові повідомлення

варіанти відповідей

напис

кнопка

рядок

Запитання 23

Функція для створення напису

варіанти відповідей

tkinter

Label()

button()

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест