Рівні організації біологічних систем

Додано: 12 вересня 2023
Предмет: Біологія, 10 клас
Тест виконано: 34 рази
9 запитань
Запитання 1

Визначте біологічний об'єкт, що може вивчатися зразу на двох рівнях організацій життя

варіанти відповідей

ДНК

травна система

мітохондрія

хлібопекарські дріжджі

Запитання 2

Втзначте варіант , у якому об'єкти розташовані за зростанням рівнів організації живого

варіанти відповідей

Рибосома - РНК - м'язова тканина - серце

кіт - травна система - фермент ліпаза - тонкий кишечник

Крила тарганів - популяція рудих тарганів міста - екосистема міста - планета Земля

міцелій підберезника твердуватого - гіф - популяція підберезника твердого - вид твердуватий

Запитання 3

Визначте біологічні системи, що перебувають на молекулярному рівні життя

варіанти відповідей

гриби

рослини

ціанобактерії

віруси

Запитання 4

На малюнку зображено 4 біологічні об'єкти . Які з них перебувають на одному рівні організації живої природи?

варіанти відповідей

1,2

1,3

2,4

3,4

Запитання 5

На якому рівні організації розташований даний біологічний об'єкт

варіанти відповідей

молекулярному

клітинному

тканинному

популяційно - видовому

Запитання 6

На рисунку зображено різні біологічні об'єкти. Укажіть усі правильні твердження щодо їхніх рівнів організації.

І. Об'єкти 1 і 2 знаходяться на одному рівні організації живої природи.

ІІ. Об'єкт 3 займає нижчий рівень організації порівняно з об'єктами 1 і 2.

 ІІІ. Об'єкти 4 і 5 можна водночас розглядати на двох різних рівнях організації живої природи.

варіанти відповідей

лише І і II

лише II і III

І, II і III

лише І і III 

Запитання 7

На рисунку зображено три біологічні об’єкти, позначені цифрами.

Проаналізуйте твердження щодо рівнів організації об’єктів.

І. Об’єкти 1 і 2 перебувають на одному рівні організації живої природи.

ІІ. Об’єкт З можна водночас розглядати на двох різних рівнях організації живої природи.

Чи є поміж них правильні?

варіанти відповідей

обидва правильні 

 лише І

 лише II

 немає правильних

Запитання 8

На схемах І, ІІ наведено об’єкти різних рівнів організації живої природи та деякі їхні складники. Укажіть правильну комбінацію слів для заповнення пропусків на схемах.

варіанти відповідей

1 - листок, 2 – хлоропласт

1 - пагін, 2 – квітка

1 - вакуоля, 2 - рибосома

1 - хлоропласт, 2 – листок 

Запитання 9

На схемі наведено об'єкти різних рівнів організації живої природи та їхні складові. Укажіть правильну комбінацію для заповнення пропусків.

варіанти відповідей

 1 - міоцит, 2 - ендокард, 3 - аорта

1 - аорта, 2 - ендокард, 3 - міоцит

1 - ендокард, 2 - міоцит, 3 - аорта

1 - аорта, 2 - міоцит, 3 – ендокард

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест