РПС Тема 4

Додано: 17 березня
Предмет: Економіка, 1 клас
10 запитань
Запитання 1

Визначальною силою у розвитку людства (включно з розміщенням продуктивних сил) оголошується природне середовище й географічне розташування тієї чи іншої країни або регіону

варіанти відповідей

географічний детермінізм

енвайронменталізм

Запитання 2

Міжнародний поділ праці визначається відмінностями у природному середовищі. 

варіанти відповідей

географічний детермінізм

енвайронменталізм

Запитання 3

"Енвайронменталізм" — течія, що виникла у

варіанти відповідей

США 

Німеччині

Англії

Польщі

Запитання 4

Енвайронменталісти стверджують, що міжнародний поділ праці визначається відмінностями у природному середовищі.

варіанти відповідей

Е. Симпл, Р. Сміт, Г. Тейлор

I. Тюнен, А. Вебер

Гетнер, А. Леш, В. Кристалер

Запитання 5

Засновниками теорії розміщення виробництв були

варіанти відповідей

Е. Симпл, Р. Сміт, Г. Тейлор

I. Тюнен, А. Вебер

Гетнер, А. Леш, В. Кристалер

Запитання 6

Засновниками теорії розміщення виробництв у XX ст. були

варіанти відповідей

Е. Симпл, Р. Сміт, Г. Тейлор

I. Тюнен, А. Вебер

Гетнер, А. Леш, В. Кристалер

Запитання 7

Марксистська теорія розвитку й розміщення продуктивних сил виходила з настанови про те, що вони передусім зумовлені способом виробництва і їхня територіальна організація істотно залежить від соціального ладу. 

варіанти відповідей

вірно

не вірно

Запитання 8

Посткейнсіанська теорія при формуванні регіональної політики не враховує міжрегіональні відмінності. 

варіанти відповідей

вірно

не вірно

Запитання 9

Неокласичний регіональний підхід базується на постулаті, що вільний нерегульований ринок, як правило, призводить до ліквідації різниці між регіонами, а тому не потрібно обмежувати стихійну дію ринкових сил. 

варіанти відповідей

вірно

не вірно

Запитання 10

Розробив демостатичні таблиці, висунув демостатичні ідеї, які високо оцінила світова статистична наука. 

варіанти відповідей

М. В. Птуха

М. І. Туган-Барановський 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест