Поняття про об’єкт у програмуванні. Властивості об’єкта. Створення програмних об'єктів у Scratch

Додано: 20 березня 2023
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 171 раз
18 запитань
Запитання 1

Scratch - це

варіанти відповідей

Графічний редактор

Середовище програмування

 ігрова програма

Програма для друку

Запитання 2

Як називають команди, об'єднані у групу в середовищі Scratch?

варіанти відповідей

Спрайти

Сценки

Образи

Скрипти

Запитання 3

Як називається персонаж в скретч?

варіанти відповідей

рудий кіт

спрайт

скрипт

образ

Запитання 4

Файли, які відкривають і створюють у середовищі Скретч, називають:

варіанти відповідей

проектами

програмами

сценами

  програмними алгоритмами

Запитання 5

Новий спрайт у проекті можна:

варіанти відповідей

обрати готовий об'єкт з бібліотеки спрайтів

намалювати в графічному редакторі, вбудованому в середовище Scratch

вставити з файла

сфотографувати камерою, підключеною до комп'ютера

всі перелічені варіанти можна використати

Запитання 6

Програмним об'єктом у середовищі Scratch є також і Сцена. Сцена має такі властивості (оберіть кілька правильних відповідей):

варіанти відповідей

тло

розмір

колір

Запитання 7

Які властивості мають спрайти в середовщі Scratch:

варіанти відповідей

ім'я

розміри

колір костюму

положення

напрям

образ

Запитання 8

Програмними об'єктами середовища Scratch є:

варіанти відповідей

виконавці

образи виконавців

виконавці і їх образи

Запитання 9

Кожний проект, у середовищі Скретч, містить (оберіть кілька правильних відповідей):

варіанти відповідей

зображення виконавців алгоритму

фон сцени

програмний код

анімацію об'єктів

Запитання 10

Для виконання команд на сцені необхідно натиснути кнопку

варіанти відповідей

Білий прапорець

Зелений прапорець

Жовтий прапорець

Запитання 11

Натиснувши на що, можна побачити різні костюми спрайта?

варіанти відповідей

властивості

правки

образи

 поради

інформація

Запитання 12

Як називається місце у вікні програми Scratch, де відбуваються запрограмовані події?

варіанти відповідей

сцена

тло

поле

аркуш

фон

Запитання 13

Перед нами вікно для зміни

варіанти відповідей

властивостей спрайта

розташування спрайта

напрямку руху спрайта

зовнішнього вигляду спрайта

Запитання 14

На малюнку зображено

варіанти відповідей

контейнер

групи команд

робоче поле

список об’єктів

Запитання 15

Що знаходиться у виділеній області?

варіанти відповідей

Контейнер команд виділеної групи

Групи команд

Створення алгоритму

Властивості спрайта

Запитання 16

Як називають послідовність команд, спрямованих на досягнення певного результату?

варіанти відповідей

Алгоритмом

Працею

Рівнянням

Задачею

Запитання 17

Основного спрайта в Скретч звати?

варіанти відповідей

Чорний кіт 

Білий кіт

Рудий кіт

Сірий кіт

Запитання 18

Зупинити виконання програми в середовищі Скретч відбувається за допомогою інструмента

варіанти відповідей

1

2

3

4

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест