Підсумковий тест "Алгоритми та програми" (1 частина)

Додано: 22 лютого
Предмет: Інформатика, 8 клас
20 запитань
Запитання 1

Що таке мова програмування?

варіанти відповідей

Програма, яка записує команди програми, описаної машинною мовою.

Це система позначень для точного опису алгоритму, який потрібно виконати за допомогою комп'ютера.


Це система позначень, яка дозволяє описати об'ємні зображення.

Програма, яка опрацьовує дані процесора.

Запитання 2

Середовища програмування бувають: (оберіть правильні відповіді)

варіанти відповідей

навчальні

гральні

інтегровані

візуальні

Запитання 3

Для підключення модуля використовують команду

варіанти відповідей

import назва_модуля

export назва_модуля

add назва_модуля

plus назва_модуля

Запитання 4

int, float, str - це

варіанти відповідей

числа, символи та текст

цілі числа, дійсні числа та рядкові дані

введення, виведення та збереження даних

Запитання 5

Те, на що спрямована певна діяльність (на противагу суб’єкту, який здійснює

таку діяльність) - це ...

варіанти відповідей

Об’єкт

Подія

Методи

Елементи керування

Обробник події

Запитання 6

Зміна властивостей об’єкта, взаємодія між об’єктами, утворення нового об’єкта або знищення наявного об’єкта - це...

варіанти відповідей

Об’єкт

Подія

Методи

Елементи керування

Обробник події

Запитання 7

Графічні об’єкти, розташовані на вікні програми для показу або введення даних, виконання дій або полегшення роботи: текстові поля, списки, перемикачі, кнопки, прапорці - це...

варіанти відповідей

Об’єкт

Подія

Методи

Елементи керування

Обробник події

Запитання 8

Частина програми, що виконує певні дії у відповідь на подію (спричинену, наприклад, дією користувача) - це...

варіанти відповідей

Об’єкт

Подія

Методи

Елементи керування

Обробник події

Запитання 9

Для створення інформаційного вікна використовують команди:

варіанти відповідей

showinfo('<Текст у рядку заголовка>',

'<текст повідомлення>')

showwarning('<Текст у рядку заголовка>',

'«текст повідомлення>')

showerror('<Текст у рядку заголовка>',

'<текст повідомлення>') 

Запитання 10

Для створення вікна попередження використовують команди:

варіанти відповідей

showinfo('<Текст у рядку заголовка>',

'<текст повідомлення>')

showwarning('<Текст у рядку заголовка>',

'«текст повідомлення>')

showerror('<Текст у рядку заголовка>',

'<текст повідомлення>') 

Запитання 11

Для створення вікна оповіщення про помилку використовують команди:

варіанти відповідей

showinfo('<Текст у рядку заголовка>',

'<текст повідомлення>')

showwarning('<Текст у рядку заголовка>',

'«текст повідомлення>')

showerror('<Текст у рядку заголовка>',

'<текст повідомлення>') 

Запитання 12

Познач оператори, які викличуть помилку при спробі виконання.

 Може бути кілька правильних відповідей.


варіанти відповідей

х = int(2,5)

k = float(25)

а = str(25)

а = float(’25 см’)

Запитання 13

Познач результат виведення.

 number = 23.8589578

print("{:.2f}".format(number))

варіанти відповідей

23.86

23.859

24.0

Запитання 14

Знайди і запиши значення виразу.

  17 % 4 

варіанти відповідей

4

1

4.25

Запитання 15

Познач записаний за правилами лінійного запису оператор, який присвоїть змінній number значення виразу

варіанти відповідей

number = (2*х + 10)/(5*х)

number = (2*х*х)/10 - 5*х

number = (2*х + 10)/ 5*х

Запитання 16


Для створення об'єкта lab класу Label призначений оператор

варіанти відповідей

lab.config (text = 'Hello World!')

lab = Label(root, text = 'Hello World!')

lab.pack()

Запитання 17

Установи відповідність між оператором та його призначенням

root.title ('Графічна програма')


варіанти відповідей

Встановлення заголовку вікна

Заміна значення атрибуту об'єкта

Розміщення об'єкта у вікні

Запитання 18

Установи відповідність між оператором та його призначенням

lab.pack()


варіанти відповідей

Встановлення заголовку вікна

Заміна значення атрибуту об'єкта

Розміщення об'єкта у вікні

Запитання 19

Установи відповідність між оператором та його призначенням

lab.config(text = 'Новий рядок')

варіанти відповідей

Встановлення заголовку вікна

Заміна значення атрибуту об'єкта

Розміщення об'єкта у вікні

Запитання 20

Проаналізуй значення властивостей графічного вікна програми:

from tkinter import*

root = Tk()

root.title('Графічна програма')

root.geometry('250x150')

root['bg'] = 'green'

 

Вибери правильні твердження. 

Може бути кілька правильних відповідей.

варіанти відповідей

Колір фону вікна синій.

У заголовку вікна міститься текст «Графічна програма»

Ширина вікна дорівнює 150 пікселям.

Ширина вікна дорівнює 250 пікселям.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест