Тестування з теми: " Малювання. Цикли. Вкладені цикли". ІІІ частина

Додано: 2 травня
Предмет: Інформатика, 7 клас
9 запитань
Запитання 1

Як перейти в режим малювання у Python?


варіанти відповідей

Перейти у модуль turtle (Черепашка)

Налаштувати програму

Змінити команди на спеціальні

Перейти у спеціальний розділ для малювання

Запитання 2

Які команди треба надрукувати, аби почати малювати?

варіанти відповідей

from turtle import*

reset ()

PrtScrn

goto

Запитання 3

Які основні команди виконує Черепашка?


варіанти відповідей

forward()

backward()

right()

left()

write()

goto(x,y)

turtle.it

Запитання 4

forward(n) - це...

варіанти відповідей

Переміщення на n точок уперед


Переміщення на n точок назад


Переміщення на n точок вгору


Переміщення на n точок вниз


Запитання 5

backward(n) - це...

варіанти відповідей

Переміщення на n точок уперед

Переміщення на n точок назад

Переміщення на n точок вгору

Переміщення на n точок вниз

Запитання 6

goto(x,y) - це...

варіанти відповідей

Переміщення у точку з координатами (а, в)

Переміщення у точку з координатами (z, u)

Переміщення у точку з координатами (x, y)


Переміщення у центральну точку

Запитання 7

Щоб сформувати діапазон значень, набувати змінної, у мові Python використовується спеціальна команда. Яка?


варіанти відповідей

range

down

speed

unlock

Запитання 8

Команда range поділяється на три значення. Які?

варіанти відповідей

k

а

m

n

р

с

Запитання 9

Щоб малюнки були виразними, їх можна розфарбовувати, а також підібрати товщину ліній. За допомогою яких команд це можна зробити?


варіанти відповідей

width(n)

wine(n)

paint()

color

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест