9 клас Урок 12. Копіювання та клонування, групування, вирівнювання об’єктів. Рендеринг тривимірної сцени.

Додано: 9 жовтня 2022
Предмет: Інформатика, 9 клас
Тест виконано: 299 разів
12 запитань
Запитання 1

З об’єктами, вставленими на сцену, можна виконувати три базові операції перетворення:

варіанти відповідей

переміщення

обертання

структуризацію

масштабування

Запитання 2

У лівій частині Вікна 3D-огляду для виконання переміщення, обертання, масштабування призначені ...

варіанти відповідей

кольорові стрілки

елементи керування

інструменти перетворення

кольорові дуги

Запитання 3

Для обертання вибраного об’єкта призначений інструмент ...

варіанти відповідей
Запитання 4

Для вибору об’єкта у Вікні 3D-огляду призначений інструмент ...

варіанти відповідей
Запитання 5

Для вибору положення 3D-курсора призначений інструмент ...

варіанти відповідей
Запитання 6

Для переміщення вибраного об’єкта призначений інструмент ...

варіанти відповідей
Запитання 7

Для масштабування (змінення розміру) вибраного об’єкта призначений інструмент ...

варіанти відповідей
Запитання 8

Для переміщення можна використовувати «гарячу» клавішу ...

варіанти відповідей

S (англ. scale)

G (англ. go)

I (англ. image)

R (англ. rotate)

Запитання 9

Для обертання можна використовувати «гарячу» клавішу ...

варіанти відповідей

S (англ. scale)

G (англ. go)

I (англ. image)

R (англ. rotate)

Запитання 10

Для масштабування можна використовувати «гарячу» клавішу ...

варіанти відповідей

S (англ. scale)

G (англ. go)

I (англ. image)

R (англ. rotate)

Запитання 11

Можна виконати перетворення об’єкта, змінивши значення його властивостей в області ...

варіанти відповідей

Загальне

Структуратор

Blender Preferences

Властивості

Запитання 12

В групі Трансформація на вкладці Властивості об’єкта розміщені поля для встановлення значень властивостей Розташування, Обертання та Масштаб відносно кожної з координатних осей.

Особливістю полів є те, що ...

варіанти відповідей

значення у них можна вводити з клавіатури

значення у них можна змінювати з використанням кнопок-стрілок, що з’являються під час наведення вказівника на поле

значення у них можна змінювати, здійснюючи перетворення об'єктів

значення у них можна змінювати переміщенням вказівника поверх поля з натиснутою лівою кнопкою миші

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест