Використанням циклів у Скретч

Додано: 27 лютого
Предмет: Інформатика, 5 клас
28 запитань
Запитання 1

Виконавцями алгоритму можуть бути:

варіанти відповідей

 людина, комп'ютер, собака 

тварини, рослини, комп'ютер

комп'ютер, людина, будівлі

Запитання 2

На скільки кроків буде виконано переміщення у результаті виконання такого циклу?

варіанти відповідей

10 

5

 Нескінченна кількість 

50

100

Запитання 3

Скільки разів буде виконуватися команда розміщена у тілі такого циклу?

варіанти відповідей

завжди

5

15

10 

Запитання 4

Коли Марічка йде зі школи, вона використовує ось такий алгоритм:Скільки кроків потрібно пройти Марічці, щоб дістатись додому?

варіанти відповідей

120

240

40

80

Запитання 5

Вкажіть процес, який демонструє роботу циклічного алгоритму

варіанти відповідей

рух поїзда від початкової до кінцевої зупинки

рух годинникової стрілки 

якщо горить зелене світло - іти

якщо на дворі холодно, одягатись тепліше

Запитання 6

Івась на уроці інформатики написав таку програму для котика. Через скільки секунд зупиниться котик?

варіанти відповідей

6

20

120

не зупиниться

Запитання 7

Місце, де відбуваються запрограмовані події в Scratch...

варіанти відповідей

майдан

танцпол

сцена 

галявина

Запитання 8

Виконавець алгоритмів, якому доступні всі команди Scratch — це ...

варіанти відповідей

скрипт

команда

сцена

спрайт 

Запитання 9

Скільки команд розміщено в тілі даного циклу?


варіанти відповідей

4

3

2

1

Запитання 10

В якій групі розміщені команди для створення малюнків?


варіанти відповідей

Вигляд


Рух

Звук

Олівець

Запитання 11

На скільки кроків переміститься об’єкт в результаті виконання даної програми?


варіанти відповідей

5

10

15

25

Запитання 12

На скільки кроків переміститься об’єкт в результаті виконання даної програми?


варіанти відповідей

20

10

15

5

Запитання 13

На скільки кроків переміститься об’єкт в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей

30

15

10

20

Запитання 14

Для чого використовується дана команда?


варіанти відповідей

Для встановлення тіні


 Для встановлення кольору


Для встановлення розміру


Запитання 15

Для чого використовується дана команда?


варіанти відповідей

Для встановлення тіні


Для встановлення кольору


Для встановлення розміру


Запитання 16

 Алгоритм - це...

варіанти відповідей

 набір комп'ютерних символів та знаків 

послідовність команд, які потрібно виконати у певному (чіткому) порядку 

команда у Скретч

набір вказівок для руху спрайта

Запитання 17

Оберіть цикл із лічильником:

варіанти відповідей
Запитання 18

Чи відрізняється цикл від циклу з лічильником?

варіанти відповідей

Ні. Це різні назви однієї структури

Так. В циклі з лічильником визначена кількість повторень команд

для виконання циклу із лічильником необхідно задати умову

Запитання 19

Що намалює Рудий кіт в результаті виконання такого алгоритму?

варіанти відповідей
Запитання 20

Яка подія в середовищі Scratch реалізується за допомогою даного блоку?

варіанти відповідей

змінює фон

запускає програму

видаляє спрайт

змінює сцену

зупиняє програму

Запитання 21

Хто не може виконувати алгоритм?

варіанти відповідей

людина

комп'ютер

робот

парта

Запитання 22

Для створення алгоритму з нескінченною кількістю повторень використовують блок:

варіанти відповідей
Запитання 23

Переміщення спрайта буде зупинено, коли ...

варіанти відповідей

спрайт не буде доторкатися до межі

спрайт доторкнеться до межі

переміщення спрайту буде постійним

спрайт переміститься на 10 кроків

Запитання 24

Scratch - це...

варіанти відповідей

графічний редактор

текстовий редактор

ігрова програма

середовище програмування

Запитання 25

Дії Колобка у казці - це...

варіанти відповідей

алгоритм з розгалуженням.

 алгоритм з повторенням.

 лінійний алгоритм.

Запитання 26

Яку геометричну фігуру намалює Рудий кіт у результаті виконання алгоритму, поданого на малюнку?

варіанти відповідей
Запитання 27

Що таке цикл з лічильником?

варіанти відповідей

певна кількість повторень

певна кількість розгалужень

певна кількість спрайтів

Запитання 28

Оберіть команду для реалізації алгоритмів із заданою кількістю повторень.

варіанти відповідей

1

2

3

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест