Тиждень Мода. "Чому здоровим бути модно?" (1 кл. НУШ)

Про матеріал
Заняття містить цікаві завдання щодо здорового способу життя, дидактичні ігри про корисну їжу, вітаміни, цікаві рухливі ігри, фізкультхвилики, пантоміму.
Перегляд файлу

Чому­­_здоровим_бути_модно?

Доброго здоров’я, діти, доброго вам дня.

Хай вам сонце світить у вікно щодня.

Хай сміється мирне небо і дивує світ

А Земля нехай дарує вам барвистий цвіт,

Бо здоров’я - в світі головне,

А здорових і веселих щастя не мине.

-Вітаючись, ми завжди кажемо: " Здрастуйте ", " Доброго здоров'я ". Таким чином, ми бажаємо один одному здоров'я.

        ВПРАВА МІКРОФОН

 

-Діти,а що означає бути здоровим?(Значить бути веселим,життєрадісним,не хворіти,мати здоровий апетит,правильну поставу,тощо.)

-Чому в наш час стало модно бути здоровим?(Бо це красиво,це дає добре життя тощо.)

-Мода супроводжує нас всюди і ми слідкуємо за модними новинками в одязі,взутті тощо.Однак мода швидко змінюється і незвжди доречна в нашому житті.Але є така мода,яка має завойовувати наші серця назавжди-це мода на_здоровий спосіб життя.Зараз набуло популярності вживання корисної їжі,якісної води та дихання свіжим повітрям.Усе це вважається модним.

-Тобто бути здоровим-красиво,модно,стильно,класно!

-Що треба ,щоб бути здоровим?

(Здоров'я залежить від способу її життя.)

-Що_ж таке ЗСЖ?

  • режим дня
  • правила гігієни
  • заняття фізкультурою
  • правильне харчування
  • відсутність шкідливих звичек
  • повноцінний сон
  • доброзичливе ставлення до оточуючих

-Це також активне життя,різні захопленняв,вміння дружити,допомагати один одному.Добра та радісна людина на довгі роки збереже_гарне здоров'я!

        ГРА''ТАК_ЧИ_НІ''

 

Отже пограємо в гру"Так чи ні" збереженню здоров'я сприяє...

(Якщо згодні плескають у долоні)

  • щоб бути здоровим потрібно багато рухатись
  • харчуватись треба в один і той же час
  • переїдання корисне для здоров'я
  • їсти потрібно найбільше-це овочів та фруктів
  • довго перебувати перед телевізором_комп'ютером
  • робити ранкову зарядку
  • багато лінуватися
  • їсти потрібно швидко тай ще розмовляти
  • чистити зуби
  • до старших за віком_чужих людей звертатись на Ви
  • смоктати палець
  • гристи нігті
  • робити посильну працю та відпочивати

        ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

-Кожен_ з вас хоче бути здоровим,сильним,сміливим.

-Що потрібно робити,щоб бути здоровим і сильним?(Займатись спортом,робити зарядку,відпочивати,гуляти)

-Підніміть руки,хто вранці робив зарядку?

-Після зарядки людина стає бадьорим і веселим.

       ВПРАВА НА УВАГУ ''СТЕЖ ЗА РУХОМ І СЛОВОМ''

Вчитель говорить,що діти повинні показати :ніс,рот,плече,вухо або руки вгору,руки вниз...,але при цьому сам ''помиляється'' (наприклад,_показує брови,а говорить ''вухо'').

  •  

-Чи може автомобіль або літак зрушити з місця без палива? (Ні). Так само і  людина.Щоб_ зростати,бігати,вчитися,працювати,грати,жити необхідна енергія (сила).Наша їжа, це є джерело енергії, яке необхідне для життя людини.Давайте розберемоc, які_продукти_ ми можемо вживати або вживаємо завжди, інколи, ніколи.

        ГРА_''ЗАВЖДИ_ІНОДІ_НІКОЛИ''

На столі стоїть кошик.У ньому цукерка, йогурт, лимон, яблуко, квасоля в банці, рідина для миття посуду, плавлений сирок, хліб, засіб для чищення, шпроти в банці, картопля, ліки, цибуля, банан, груша, морква, горіхи, тощо.

Учні по черзі виходять і беруть із кошика будь-який предмет та показують його іншим учням класу, які за допомогою речення: ''Цей продукт можна їсти ...'' показують

 (завжди - великий палець правої руки піднімають угору,

   іноді - відводять убік,

   ніколи - опускають униз).

  •  

-Отже, без їжі  людина не може існувати.З їжею ми отримуємо поживні речовини, потрібні для роботи мозку, серця, легенів, м'язів та інших органів.Так в наш організм потрапляють різні вітаміни.Слово ''вітаміни'' походить від латинського слова ''віта'' - життя.Якщо вітамінів не вистачає в організмі,людина починає хворіти.

        ВИХОДЯТЬ_ВІТАМІНИ

 

Добрий день!

Впізнали нас? 

Ми вітаміни,

Дуже корисні для людини.

   ВІТАМІН А

- Я, вітамін А. Сприяю росту, корисний для очей.Мене багато в моркві, сирі, яйцях, печинці, помідорах, зеленій цибулі, гарбузі, рибі.

   ВІТАМІН В

- А, я вітвмін В. Дуже потрібний для розумової і фізичної праці. Поліпшую травлення. Міщусь в житньому хлібі, вівсяній та гречаних крупах, у горосі, квасолі, в жовтку яєць, печінці, м'ясі.

   ВІТАМІН D

- Я, вітамін D. Важливий для правильного росту кісток і зубів. Живу у молоці, риб'ячиму жирі, печинці, яєчному жовтку.Сонячне світло також сприяє виробленню цого вітаміну в організмі.

   ВІТАМІН С

- А я, вітамін С. Запобігаю інфекціям, захищаю від застуди, сприяю росту. Багата мною капуста, картопля, помідори, апельсини, цибуля, яблука, лимон, часник, хрін, шипшина, смородина.

        ВСІ ВІТАМІНИ РАЗОМ

Хто дружить із нами буде,

Всі невзгоди позабуде,

Виросте міцним,здоровим,

Переможе всі хвороби.

  •  

-Тож, ви дізналися, що їжа нам несе багато корисного, але може і нашкодити нашому здоров'ю. У вас мабуть є улюблені страви. Вони можуть бути смачні, але не зовсім корисні...

ВИКОНАТИ_ЗАВДАННЯ

        ГРА ''СКЛАДИ _ПАЗЛ''

- У вас на партах лежать конверти. В кожному конверті лежать різані картки-пазли. Але картинок лежать дві, а не одна. Ви їх повинні розділити, скласти і сказати що на них зображено.

(Після кожної відповіді- слайд)

  • салат + чіпси
  • суп + гамбургер
  • творог + кока-кола
  • риба + торт

- Олю, що ти вибереш собі на обід?

- Чи корисні вони?

- Які продукти треба включити в свій раціон?

  •  

-Я всюди де буваю

На світі все встигаю

Тому, що у мене

Строгий розпорядок дня!

-Що ж таке розпорядок дня?

-  Як ви розумієте вираз ''режим дня''? (Це список справ, все робити за розкладом, за списком).

-  Це правильне чергування праці та відпочинку. Щоб все встигати, треба робити все не_поспішаючи, щоб був гарний настрій. Режим дня допомагає гарно вчитися і зміцнювати здоров'я.

 

        ГРА ''ПАНТОМІМА-РЕЖИМ ДНЯ''

 

- Я тихенько скажу на вушко завдання, а ви покажете це завдання без слів, тільки діями. Зараз ви уважно подивитесь на мене і я покажу як правильно треба виконувати дії і намагайтеся вгадати, що я роблю. (Чистити зуби). - Що я показала зараз?

  • мити руки
  • вмивати обличчя
  • робити зарядку
  • розчісуватися
  • спати
  • їхати _на_велосипеді
  • читати книгу
  • стрибати на скакалці
  • їсти

ВІДПОЧИНОК

- Що роблять люди, коли вони відчули втому?

- А як відпочиваєте ви?

- Коли людина багато працює вона втомлюється. Щоб не втомлюватися, необхідно чергувати розумову і фізичну працю. І саме активний відпочинок і зміцнює наше здоров'я.

Давайте допоможемо зайчику, пройти лабіринт і дістатися до_майданчику,покататися_на_гойдалках.

(працюють_на_листочках)

  •  

 

Хто здоровий, той сміється,

все йому в житті вдається.

Він долає всі вершини,це ж чудово для людини

- Діти, скажіть, які ознаки здорової людини? ( Усмішка, життерадісність, енергійність ).

- Людська посмішка - це одне із самих дивовижних явищ у світі ! Тож давайте піднімемо настрій і додамо собі здоров'я!

ЛУНАЄ МУЗИКА ''ПОМОГАТОР''

   ( рухаємося під пісню)

- Давайте всі візьмемося за руки і скажемо '' Я буду здоровим, тому що це здорово! ''

docx
Додано
31 березня 2020
Переглядів
1297
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку