Мета уроку: Дізнатися що таке емулятор фізичного пристрою і навчитися його використовувати. Навчитися оперувати з інтерфейсом середовища програмування: відкривати, створювати новий проект, зберігати, відсилати до Micro:bit, використовувати емулятор. Ознайомитися з призначенням блоків групи “Basic”Створити проект «Іменний бейдж» та протестувати його на емуляторі
Cередовищі програмування Makecode. Візуальне середовище програмування Make Code компанії Microsoft в ігровій формі навчає працювати з платою. Програма збирається з окремих блоків коду. Потім плата програмується за допомогою хмарного середовища на сайті microbit.org. Візуальне середовище програмування Make Code схоже на Scratch. Комбінуючи блоки команд, змінних і логічних функцій, можливо створювати інтерактивні проекти — фітнес-трекер, електронний годинник з компасом, текстове нагадування, таймер зворотного відліку та кілька електронних ігор. Налагодження програм зручне та наочне — у редакторі передбачений повноцінний емулятор пристрою. В реальному часі на ньому імітується стан світлодіодної матриці. Віртуальний пристрій реагує на натискання програмованих кнопок та змінення значень сенсорів.
Емулятор фізичного пристрою. Емуляція (англ. emulation) — відтворення програмними або апаратними засобами або їхньою комбінацією роботи інших програм або пристроїв. Емулятор – це віртуальний пристрій, який здатний відтворити роботу фізичного пристрою, використовуючи те ж саме програмне забезпечення.
Домашнє завдання: Вивчити поняття емулятора та емуляціі; повторити визначення що таке алгоритм, блокове програмування, інформаційні процеси, середовище програмування (слайди 3 і 6)Вивчити інтерфейс середовища програмування Make. Code (слайди 7-10)Створити проект «Іменний бейдж» та відправити файл вчителеві.