Урок-гра "Математичний супермаркет"

Про матеріал
Усне додавання і віднімання круглих чисел. Усне множення і ділення на розрядну одиницю - 10,100, 1000. Ділення з остачею на розрядну одиницю -10,100,1000. Розв'язування прямих та обернених задач різних типів, які виникають із повсякденно життєвих ситуацій. Одиниці вимірювання довжини, Співвідношення між одиницями довжини.
Перегляд файлу

Урок – гра «Математичний супермаркет»

Тема. Усне додавання і віднімання круглих чисел. Усне множення і ділення на розрядну одиницю - 10,100, 1000. Ділення з остачею на розрядну одиницю -10,100,1000. Розв'язування прямих та обернених задач різних типів, які виникають із повсякденно життєвих ситуацій. Одиниці вимірювання довжини, Співвідношення між одиницями довжини.

Очікувані результати:

- встановлює зв'язок між арифметичними діями;

- утворює багатоцмфрові числа різними способами;

- виконує усно і письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях;

- обгрунтовує вибір дії для розв'язання проблемної ситуації;

- порівнює різні способи розв'язання проблемної ситуації;

- зіставляє одержаний результат із прогнозованим;

- використовує різні мірки для вимірювання величин;

- перетворює одні величини в інші.

 

Обладнання: Презентація «Урок - гра» , кошик для продуктів, продукти, картки самооцінювання, ваучери на звільнення від домашнього завдання.

Тип уроку: урок розвитку компетентностей.

ХІД УРОКУ

І. Організація класу

Створення ситуації успіху (тихо звучить мелодія)   59655103.2mexmqch7x.W665

Я впевнена в тому,  що наш урок буде продуктивним, адже ви в мене найкращі, здібні і кожен з вас впорається із самим важким завданням. Заплющіть очі. Побажайте в думках своїм однокласникам, собі, гостям і мені успіхів. А тепер я передам тепло своїх долонь і позитиву вам («по ланцюжку»).       Бажаю успіхів і  гарного настрою !

Сіли рівно, підтягнулись

Один одному всміхнулись.

Сьогодні в нас урок незвичний

А супермаркет математичний.

Свої знання ти продавай,

Речі корисні для здоров'я ти придбай.

  • - Кожен з вас хоч раз в житті відвідував великий магазин - супермаркет.? Інформація:

Супермаркет (анг. supermarket, «надринок») великий магазин з продажу повного асортименту продуктів харчування і напоїв, а також паперових виробів для домашнього господарства, мила, порошків для прання і миття посуду, предметів санітарії і гігієни, книг, кімнатних квітів і рослин, продуктів для домашніх тварин , автомобільних товарів, іграшок, вітальних листівок ,косметики, посуду, ліків (що продаються без рецепту), побутової техніки і т. п.

Вправа «Назви професію»

     У нас є кошик для придбаних товарів. Ми зможете складати туди все, що придбаєте у нашому супермаркеті. Я буду продавцем, а ви покупцями. Для того,   щоб придбати певний товар вам потрібно виконати завдання. Товар продається лише у випадку повністю правильно виконаного завдання. Грошовою одиницею нашого уроку будуть ваші знання з математики. За кожну правильну відповідь ви отримаєте певний товар, який корисний для вашого здоров'я .

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

  • - Як ви гадаєте чи потрібні вам знання математики , щоб бути добрим покупцем? Вправа «Мікрофон»

ІІІ. Оголошення теми і мети уроку.

Для того, щоб придбати все що потрібно, вам необхідно повторити вивчене на попередніх уроках: Усне додавання і віднімання круглих чисел. Усне множення і ділення на розрядну одиницю - 10,100, 1000. Ділення з остачею на розрядну одиницю - 10,100,1000. Розв'язування прямих та обернених задач різних типів, які виникають із повсякденно життєвих ситуацій. Одиниці вимірювання довжини, Співвідношення між одиницями довжини.

Девіз нашого уроку:

Отож за покупками ми вирушаємо –

Продукти корисні для здоров'я збираємо!

ІІІІ. Актуалізація опорних знань

  • -Після кожного правильно виконаного завдання ви отримаєте товар у супермаркеті і кладете його у кошик. Ми підходимо до першої вітрини, на якій знаходяться лимони.
  • Інформація:
  • Лимони використовують для лікування ангіни, грипу, ракових утворень, виведення каміння із печінки .
  • Число. Класна робота

1. Каліграфічна хвилинка

  • Записати число 82 345 і розкласти на суму розрядних доданків.
  • - Скільки в числі десятків, тисяч, всього десятків, всього одиниць тисяч….?       За правильне виконання отримують лимон.

2. Усний рахунок. Ми підходимо до другої вітрини, на якій знаходяться мандарини.

  • Інформація:
  • Мандарини допомагають вилікувати бронхіти, кашель, нудоту та хвороби шлунку

Гра «Знайди відповідь»

У кожній таблиці знайти відповідь прикладу й виписати її.

1450 + 210

1560

1660

2660

900 – 390

490

410

510

780-80

700

742

748

700 – 260

340

540

440

2350+150

2450

2500

2400

930 – 900

903

923

30

  • За правильне виконання отримують мандарин

IV. Повторення та узагальнення знань учнів (підручник ст. 108-110)

Пригадай! Правила множення та ділення на 10,100, 100

1.Коментоване розв'язання прикладів № 280.  (відповідь 100)

  • Інформація .
  • Часник використовують для лікування коліту, атеросклерозу, грипу.
  • За правильне виконання отримують часник

2. Вправа «Істинне чи хибне» Колективне розв'язання завдання № 281.

  1. 144:3=48 (в.) - істинне
  2. 48:2=24(в.) – істинне
  3. 24*2=48(в.) – хибне
  4. 24+3=27                                           2 спосіб  3-2=1

24-2=22                                                            48+1=49

27+22=49                                                          49*4=196

49*4=196 - хибне

  • Інформація:
  • В медицині морква застосовується при гіпо- та авітамінозах. Для виготовлення відомих ліків
  • За правильне виконання отримують моркву

Фізкультхвилинка

3. Обчислення самостійно прикладів № 278. (хто зробить швидше, то виконує №279)                                              

  • Інформація:  Помідори використовують для лікування недокрів'я, зниження артеріального тиску та хвороб печінки.

За правильне виконання отримують томат

V. Розвиток математичних умінь учнів

1. Ділення з остачею.

  • Інформація:
  • Мед використовують для зміцнення імунітету та хвороб серцево-судинної системи.

За правильне виконання отримують мед

2. Математичний тест

  • Інформація:
  • Цибуля поліпшує травлення, збуджує апетит, лікує розлад шлунка, має сечогінну дію, а також заспокоює нервову систему

3. Спрогнозуй!!! Життєва ситуація. Уявіть, що у вас є такі купюри….

Чи можемо ми за ці гроші купити:

 2 коробки печива по 100 грн і

2 коробки цукерок по 200 грн?       Поясніть свою відповідь…

Головоломки із сірниками

Інформація:

Гранат використовують для лікування хвороб крові та розладів шлунку, опіків

За правильне виконання отримують гранат .

VI. Підсумки уроку

- Увага ! Наш супермаркет зачиняється. Ви отримали чарівний кошик для вашого здоров´я. Чи сподобалась вам подорож до супермаркета? Виберіть смайлик, який відповідає вашому емоційному стану.

Рефлексія.

(вибір смайлика)

Домашнє завдання  На сторінці підручника 131 опрацювати № 343, №344

 

Самооцінювання.

  • - Ми підходимо разом із вами до каси!
  • Порахуйте кількість об'єктів у кошику. Усім відомо, що чим більше товару ми придбали, тим більшою може бути скидка надана магазином. Сьогодні на уроці ви отримаєте дисконтні картки – ваучери на звільнення від домашнього завдання.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
13 грудня 2022
Переглядів
1294
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку