Урок образотворчого мистецтва за підручником Н.А.Лємешевої "Дари осені"

Про матеріал
На даному уроці образотворчого мистецтва ми продовжимо знайомити учнів з основними та похідними кольорами, працювати із гуашевими фарбами; формуємо вміння добирати слова-ознаки, закріплюємо знання геометричних фігур, вміння правильно зображувати об`єкт на аркуші, розвиваємо творчість, фантазію, виховуємо охайність і старанність.
Перегляд файлу

Бейбудова Олена Іванівна, вчитель початкових класів, вища категорія, учитель-методист,Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №10

Черкаської міської ради

Черкаської області

 

Урок 9. Дари осені

Образотворче мистецтво

Мета: формування комплексу ключових компетентностей:

вміння вчитися

  •   організовувати своє робоче місце;
  •    орієнтуватися у часі та берегти його;
  •   планувати свої дії;
  •    доводити роботу до кінця;

загальнокультурну компетентність -

  • особливості національної і загальнолюдської культури в побутовій і культурно – дозвіллєвій сфері.
  • культурологічні основи сімейних, соціальних, суспільних явищ.

Предметної компетентності:  продовжити знайомити учнів з основними та похідними кольорами, працювати із  гуашевими фарбами; формувати вміння добирати слова-ознаки, закріплювати знання геометричних фігур, вміння  правильно зображувати об`єкт на аркуші,   розвивати творчість, фантазію, виховувати охайність і старанність.

Матеріали та обладнання: робочий зошит - альбом “Мистецтво”, підручник «Мистецтво», гуаш;    музичні додатки: пісня Н. Савко, О. Салюк. «Їздить трактор по городу» із серії «З любов’ю до дітей», українська пісня «Ходить гарбуз по городу», пісня В.Філіпенка «Урожай», фонограма.

Тип уроку: комбінований; інтегрований із предметами: музичне мистецтво, українська мова, я досліджую світ, математика.

Хід уроку

І. Організаційний момент

Нумо, діти, підведіться!

Всі приємно посміхніться.

Продзвенів уже дзвінок,

Починаємо урок.

ІІ. Емоційне введення до уроку. Слухання пісеньки Н. Савко, О. Салюк. «Їздить трактор по городу» із серії «З любов’ю до дітей» та української народної пісні «Ходить гарбуз по городу».

  1. Робота з підручником
  • Яка пора року зараз? (Осінь)
  • Осінь називають щедрою. Адже саме в цю пору року земля дарує багатий урожай із соковитих, смачних і корисних овочів та фруктів.

Послухайте пісеньку Н. Савко, О. Салюк. «Їздить трактор по городу» і назвіть, які овочі збирав трактор по городу. (Додаток1)

 

  • Розгорніть ст. 36 підручника, розгляньте ілюстрації. Назвіть овочі, зображені на картині основними (похідними) кольорами.(Основні: жовтий – диня, червоний – помідори, синій – штани у  гарбуза, стручок квасолі; похідні – оранжевий – гарбуз, морква, зелений – квасоля, горох, листя  овочів, огірки)

C:\Users\ПК\Desktop\для конспекту МИСТЕЦТВО\урок 9\ілюстрації\1-36-638_crпа.jpgC:\Users\ПК\Desktop\для конспекту МИСТЕЦТВО\урок 9\ілюстрації\1-36-638_cr.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

  • Хто впізнав цих героїв? З якого музичного твору вони?
  • Розгляньте їх в зошиті- альбомі на ст.20

C:\Users\ПК\Desktop\для конспекту МИСТЕЦТВО\урок 9\ілюстрації\Рисунок1_crсс.jpg 

 

 

 

 

  • Які ще дари приносить нам осінь? Які з них теплих кольорів?
    1. Перегляд  мультфільму «Ходить гарбуз по городу».
  • Які овочі є персонажами мультфільму? Який характер має кожен з них? (Додаток 2)Див. ст.37 – підручник.

C:\Users\ПК\Desktop\для конспекту МИСТЕЦТВО\урок 9\ілюстрації\1-37-638_crсу.jpg     

 

    

 

   

ІІІ. Повідомлення теми уроку. Оголошення цілей уроку

  1. Учитель Сьогодні ми продовжимо знайомство з  основними кольорами, згадаємо та назвемо теплі кольори і дізнаємося, що відбудеться, якщо змішати ці кольори.  Повторимо геометричні фігури і спробуємо перетворити їх на плоди, які дарує нам красуня-осінь. Намалюємо осінній стиглий гарбуз.
  2. C:\Users\ПК\Desktop\для конспекту МИСТЕЦТВО\урок 9\ілюстрації\Рисунок1_crпр.jpgD:\Disk_1\Мои документы\творча група\урок 9\T4z1.jpeg
    Робота в альбомі ст.20  Змішування основних кольорів, утворення похідного

Фізкультпауза ( Додаток 3)
1. Ми корзиночки несем , (ідуть по колу "несуть перед собою корзини)
Дружно з піснею ідем
Гей, збирай урожай І на зиму запасай
Гей так ти збирай І на зиму запасай (Зупинились+пружинка)

2. Кукурудзу ми зберем (ідем по колу, однією рукою несем корзику, а іншою, тією, що від кола, збираєм урожай)
Спілих соняхів нарвем
І горох про запас Урожай хороший в нас
Гей, так, про запас Урожай хороший в нас (Зупинились+каблучки)

(у центрі кола лежить кабачок - дитина)


3. Ти, пузатий кабачок (стоять, махають пальчиком"ну-ну-ну)
Належав собі бочок
Не лінуйсь, час не гай І в корзиночку стрибай (стрибають на місці 1 раз)
Гей, так, час не гай І в корзиночку стрибай

ІV. Практична робота.

  1.  Робота з підручником. Визначення форм  плодів.
  • Роздивиться уважно на ст.38, як прості форми перетворилися на плоди.

C:\Users\ПК\Desktop\для конспекту МИСТЕЦТВО\урок 9\ілюстрації\1-38-638_76cr.jpg 

 

 

 

 

 

       - На які геометричні фігури вони  схожі? (овал, круг)

  1. Розміщення аркуша. (Вертикальне чи горизонтальне?)

(Запропонувати дітям вибрати розташування  альбомного аркуша і аргументувати   свій вибір )

ст.38 -  підручник

 

  • Гарбуз – великий овоч, тому потрібно  узгодити розміри його зображення з розмірами аркуша.

 

  1. Поетапне виконання роботи учнями в альбомі.

C:\Users\ПК\Desktop\для конспекту МИСТЕЦТВО\урок 9\ілюстрації\Рисунок1_crав.jpg 

 

 

 

 

 

V. Презентація робіт учнів «Дари осені».
(Коментар вчителя)

VІ. Підсумок уроку

- Які основні і похідні кольори ви знаєте?

- Які кольори утворюють оранжевий колір?

- На яку фігуру схожий гарбуз?

 

 

 

1

 

docx
Додано
24 травня 2022
Переглядів
1008
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку