Урок образотворчого мистецтва за підручником Н.А.Лємешевої "Веселі плями"

Про матеріал
Урок складений згідно програми НУШ за програмою Р.Шияна та підручником Н.А.Лємешевої.Тип уроку комбінований; інтегрований із предметами: музичне мистецтво, українська мова, я досліджую світ, математика. Мета уроку:ознайомити учнів із поняттям про основні та похідні кольори, вчити учнів виконувати вправи на утворення нових кольорів, поєднанням різних фарб; формувати в учнів уміння порівнювати предмети (гриби) з геометричними фігурами; розвивати творчість, фантазію, виховувати охайність і старанність. Урок можна провести тільки з підручником "Образотворче мистецтво", а також використовувати альбом Н.Лємешевої.
Перегляд файлу

Бейбудова Олена Іванівна, вчитель початкових класів, вища категорія, учитель-методист,Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №10

Черкаської міської ради

Черкаської області

 

Урок 7. Веселі плями

Образотворче мистецтво

Мета: формування комплексу ключових компетентностей: формувати ключові компетентності:
вміння вчитися

  •   організовувати своє робоче місце;
  •    орієнтуватися у часі та берегти його;
  •   планувати свої дії;
  •    доводити роботу до кінця;

здоров’язбережувальну компетентність -  

  •  уявлення і поняття про здоров’я,  
  •  здоровий спосіб життя та безпечну поведінку;
  •  взаємозв’язок організму людини з природнім і соціальним оточенням;

предметної компетентності:  ознайомити учнів із  поняттям про основні та похідні кольори, вчити учнів виконувати вправи на утворення нових кольорів, поєднанням різних фарб; формувати в учнів уміння порівнювати предмети (гриби) з геометричними фігурами; розвивати творчість, фантазію, виховувати охайність і старанність.

Матеріали та обладнання: різні художні матеріали та інструменти, гуаш; робочий зошит - альбом “Мистецтво”, заготовка зображень грибів різних пропорцій відносно аркушів, набір геометричних фігур.

Тип уроку: комбінований; інтегрований із предметами: музичне мистецтво, українська мова, я досліджую світ, математика.

Хід уроку

І. Організаційний момент

 

  • Продзвенів уже дзвінок

Всі готові на урок?

  1. Емоційне введення до уроку
  • Розгорніть ст. 16 нашого робочого зошита – альбома та розгляньте завдання із пазлами. На малюночку різнокольорові пазли, на яких зображені склади.
  • C:\Users\ПК\Desktop\для конспекту МИСТЕЦТВО\урок 7\Рисунок1.jpgХто може прочитати це завдання? (Склади  пазли однакового кольору та прочитай слова. Який настрій у тебе сьогодні?)

ІІ. Повідомлення теми уроку. Оголошення цілей уроку

  1. Учитель Сьогодні ми з вами поринемо у світ природи і кольорів. Ми будемо вчитися малювати гуашевими фарбами,  вивчимо гарну пісеньку, ознайомимося, які бувають кольори та пограємося.

В школах дзвоник продзвенів,

Школярів дім знань зустрів.

В лісі виросли грибочки,

У ОПЕНЬКАХ всі пеньочки…

  • Про яку пору року йдеться у цьому віршику? (Осінь)
  • Розгорніть підручник на ст.28 . Осінь щедро дарує нам смачні і корисні овочі та фрукти
  1. Робота в парах.
  • C:\Users\ПК\Desktop\для конспекту МИСТЕЦТВО\урок 7\1-28-638_crт.jpgC:\Users\ПК\Desktop\для конспекту МИСТЕЦТВО\урок 7\1-28-638_cсr.jpgРозгляньте малюнок. Знайдіть фрагменти, виділені лупою  на картинці та покажіть в парах один одному. Подивіться, як плями на картині гармонійно поєднались із лініями та перетворилися на зображення фруктів, ягід і тварин.

C:\Users\ПК\Desktop\для конспекту МИСТЕЦТВО\урок 7\1-28-638р_cr.jpgC:\Users\ПК\Desktop\для конспекту МИСТЕЦТВО\урок 7\1-28-638ш_cr.jpg 

 

 

-А що саме ми будемо малювати, відгадайте:

Росте собі у лісочку,
У лісочку в холодочку.
Капелюх на собі має,
Та ніколи не знімає. (Гриб)

 

Стоїть хлопчик під пеньком

 Накрив голову брильком. (Гриб)

 

  • Вірно, ми намалюємо гриби.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

  1. Робота з підручником і робочим зошитом.
  • Розгляньте на ст.30 малюнок. Жовтий, червоний і синій – це основні кольори
  • Якщо їх парами змішати, утворяться похідні кольори:
  • помаранчевий, зелений і фіолетовий.
  1. Виконання вправ у робочому зошиті.
  • Змішайте основні та утворіть похідні кольори.

C:\Users\ПК\Desktop\для конспекту МИСТЕЦТВО\урок 7\Рисунок42o_cr.jpg 

 

 

 

 Фізкультпауза

-Проспіваємо пісеньку про гриби.

ПІШОВ ДІД ПО ГРИБИ, БАБА ПО ОПЕНЬКИ
Українська народна пісня

Пішов дід по гриби, баба по опеньки,
Баба свої посушила, дід поїв сиренькі.

Баба свої посушила і борщу зварила,
Та ще й свого дідусенька до борщу просила.

— Якби-с, бабко, добра була і діда любила,
То би-с пішла дідикові рибочки вловила.

Пішла баба дідові рибочки вловити,
А дід слідом почвалав, вби бабку втопити.

— Коби-м бабку утопив, то би-м не журився,
Та найшов би собі дівку і з нев оженився.

Бабка як це все уздріла, так ся розсердила —
Лап дідуся за бороду: бух! — та й утопила!

 

  1. Робота в групах.

Гра «Хто більше». Разом з учнями свого класу позмагайтесь, хто більше назве предметів, забарвлених у основні ,похідні кольори. (Основні: жовтий – сонечко, синій водичка, небо, червоний – помідор; похідні – зелений – трава тощо)

ІV. Практична робота.
Учитель демонструє хід виконання художньо-творчої роботи поетапно.

  1. Розміщення аркуша. (Вертикальне чи горизонтальне?)
  2. Дослідження форми грибочка. (Асоціація із геометричними фігурами).
  • Зображення повинно відповідати розміру аркуша.

Розглянемо форму грибочка. На яку геометричну фігуру або на що схожа шапочка? (Півколо, панцир черепахи). А ніжка? (Овал, огірочок).

  1. Виконання роботи учнями
  • За допомогою плям основних кольорів зобразіть гриби гуашшю.
  • C:\Users\ПК\Desktop\для конспекту МИСТЕЦТВО\урок 7\Рисунок2_crf.jpgРоботу починаємо із зображення шапочки, яку розміщуємо у верхній частині аркуша.  Вмочуємо пензлик в гуаш червоного кольору. Малюємо пляму, яка схожа на півколо. Домальовуємо ніжку жовтого кольору  у формі овалу та звертаємо увагу на розмір грибочка і аркуша. (Показуємо заготовки, де малюнок виконаний правильно).

 

 

 

 

  1. Презентація робіт учнів «Грибна поляна».
    (Коментар вчителя)

V. Підсумок уроку

- З якими основними і похідними кольорами познайомились?

docx
Додано
24 травня 2022
Переглядів
694
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку