Урок." Почуття та емоції"

Про матеріал
Урок на тему " Почуття та емоції " для 5 класу. Матеріал для уроків основ здоров'я та виховних годин
Перегляд файлу

 

Основи здоров’я 5 клас

Тема: Почуття та емоції

Мета: Показати учням необхідність та важливість емоцій в житті людини; вчити розпізнавати почуття, правильно виявляти емоції, розвивати вміння розуміти почуття інших людей, вчити учнів співпереживати та співчувати, виховувати толерантність у відношенні до інших.

Обладнання : відеозапис мультфільму «Головоломка емоції», притча «Чотири свічки», картки для гри «Маски».

Зміст уроку

І.Організаційний момент

Здрастуй, сонечко! 
Я всміхаюсь сонечку: 
- Здрастуй, золоте! 
Я всміхаюсь квітоньці - 
Хай вона цвіте! 
Я всміхаюсь дощику: 
- Лийся, мов з відра! 
Друзям усміхаюся - 
Зичу їм добра!

 ІІ. Актуалізація опорних знань

Напиши, що у тебе викликає хороший настрій, а що – поганий.

Хороший настрій викликає:

Поганий настрій викликає:

 

 

 

 

 

 

 

За допомогою чого ви показуєте свій хороший чи поганий настрій?( Сміх. Радість. Сльози. Плач…)

ІІІ. Повідомлення теми, мети

ІV. Засвоєння нових знань, умінь, навичок

1.Розповідь учителя з елементами бесіди.

Емоції – це миттєві реакції людини на навколишній світ. Залежать вони від того, що відбувається навколо вас у певну хвилину.

Почуття – це довготривалі реакції на навколишній світ.

2.Перегляд мультфільму «Головоломка емоції»

Визначення виду емоцій та їх ролі у житті людини

3.Робота з підручником( ст..66-67)

4. Гра «Маски». Показати за допомогою міміки і жестів різні емоції.

  • Радість
  • Сум
  • Плач
  • Щастя
  • Незадоволеність
  • Гнів

5.Самостійна робота з підручником ст..70. Визначення поняття « співпереживання, співчуття».

V. Систематизація і узагальнення знань

1.Розділити емоції по групах:

  1. Ті, що сприяють здоров’ю.
  2. Ті, що шкодять здоров’ю.
  3. Ті, що ніяк на нього не впливають.

Людина :сердита, байдужа, стривожена,сором’язлива, налякана, схвильована, ображена, вперта, весела, нетерпляча, заздрісна,щаслива, розчарована.

2.Хвилинка-цікавинка

Про які емоції та почуття розповідається у віршах?

Вередливе Скигленя 
Гірко плакало півдня. 
Два струмки текли з очей 
По підлозі до дверей. 
Сльози хвилями котились, 
У ставок перетворились, 
Затопили всю кімнату, 
Треба меблі рятувати, 
Потекли по коридору, 
Розтеклися справжнім морем, 
Їм немає перепони, 
Сльозопад летить з балкона, 
З вікон б’ють цілі фонтани – 
Море стало океаном! 
Скигленя ревло щосили, 
Сльози дім вже затопили, 
Двір, дорогу, тротуар, 
Магазини та базар, 
А воно не угаває, 
Сліз все більше прибуває. 
В океані, мов рибини, 
Сумно плавають машини. 
Підкажіть нам, любі діти, 
Як цю плаксу зупинити, 
Океан же Сльозовитий 
Може Землю затопити?!

 

ЯК ТО ДОБРЕ В СВІТІ ЖИТИ 

Як то добре в світі жити: 
Татка з мамою любити, 
З бабцею садити квіти, 
Рибу з дідусем ловити, 
Мати песика малого, 
Не жаліть йому нічого, 
Вчасно з песиком гуляти, 
В будці м’яко простеляти, 
Щоб і песик міг радіти, 
Що у світі добре жити.

4.Завдання у підручнику ст..70

Уявіть почуття одного із запропонованих людей. Розкажіть про це.
VІ. Підсумок уроку

Перегляд притчі «Чотири свічки»

  VІІ. Домашнє завдання

Уяви, що у твого друга поганий настрій. Напиши йому коротку записку або намалюй те, що покращить йому настрій.

 

 

docx
Додано
17 травня 2022
Переглядів
312
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку