Урок позакласного читання "У золото вбралася земля"

Про матеріал
Розширення знання дітей про серії книг, пробудити інтерес до знань про різноманітність природи. За допомогою віршів розкрити красу природи та красу осінніх місяців; виховувати чуйне ставлення до навколишнього середовища.
Перегляд файлу

imagei провела класовод З класу Базйн Т. В.image

      Урок позакласного читання в З          на тему:

image

Мета: розширити знання про cepiT книг, пробудити iHTepec до знань про pi3H0imageMaHiTHicTb природи. За допомогою Bipimageрозкрити красу природи та красу imageociHHix виховувати чуйне ставimageimageлення до навколишнього CBiTY.

Обладнання:    на яких зображено малюнки i поробки музичний     “Дари дари саду”.

1

уроку

image

I. image

Вчитель:                 у наш клас люди в добрий часimage

Гостей й миром. imageimageМи вам   люди, I BiTa€M щиро вас. image Bcix запрошуем ласкаво На урок у      клас.

II. Оголошення теми i мети уроку:

imageу нас урок позакласного читання, але перед тим, як розпочати урок, ви розгадати загадку.

imageНевидимка ходить гаем, imageBCi дерева роздягае.

Жовте листячко летить, ногами шелестить.

Сонце вже не image

                                  Коли,              це бувае? ( Восени )

Вчитель: як ви вже вгадали мова image буде йти у нас про золоту imageociHb. Ось прочитайте тему, записану на    image у нас незвичайний урок, нестандартний. Ми помандруемо з вами у imageдивовижний CBiT природи. Упродовж ycix imageypokiB ми з вами imageзнайомились з книжками, журналами, газетами. Кожен з вас imageщось нове: хтось захопився       cBiT0M природи, когось привабили imageimageпро         минуле нашого народу, хтось поринув у imageimageзагадковий CBiT казок, дехто перевагу книгам, що допомогли заглянути у майбутне„ Ви BCi          багато image разом з якими мандрували дорогами imageна ми будемо розглядати книжки, твори лише на одну imageтему — тему oceHi i познайомимось як про цю imageпору року пишуть imageпоети.

image

А зараз уважно розгляньте картини oceHi i пригадайте слова imageми з вами вже вивчали, Спробуйте image ” З якого я твору, чиimage

1)   Край наш, писанка неначе,imageтреба бачити!

                       (                 барв кругом розлито )

С. Сухомлинський.

2)   В парках i садочках на image i трави падають листочки

image

image( Золота ociHb ) Катеринаimage

imageЗ) Де ж ти,                       Куди подалось? замикае ociHb )

Костенко .

4) Я ж тут для BCix, а не для тебе лиш.

imageimageI просто ociHb щоб була красива.

Костенко.

image Ця тема описана багатьма авторами. 0ciHb у складено багато казок, приказок,

imageНа домашне завдання завдання ви були i3 ”бабусиноТ   прикмети.

                      зачитують,                                  прикмети.

А зараз уважно розгляньте виставку книжок.

-        з книжок, представлених на imageimageбачите вперше?

-        Хто з aBTopiB подарував нам image про ociHb?

прочитаних до уроку книжок. ( imageкниги i 3-4 кладуть на виставку, пропонуючи i прочитатиimage

Де i як шукали

На уроках образотворчого мистецтва ми з вами готували малюнки до теми ” image у садах i селах ” i на уроках трудового

з

навчання готували ” Дари природи ''. Розгляньте, будь imageласка, малюнки i вироби з i природничогоimage

0ciHb, наче талановита художниця, розмалювала дерева. imageТо ж фарби oceHi ви запам'ятали?

                             imageА який                            подобаеться вамimage

image Чому ociHb часто називають золотою?

                            - Який з ociHHix                   нагадуе золото?image

imageА в якому          що ви вчили, так часто повторюеться слово ”золотий” ?

        Учень розказуе           ” Жовтень ”image

imageА давайте прочитаемо казку, яка називаеться image6epi3ka роздаровувала свое ociHHe листя imageimageчитають казку i коротко переказують 3MicT прочитаного.

У багатьох imageказках змальована       це жива icT0Ta, яка одягнула на себе        шати i перетворюе увесь CBiT у   казку. Пригадаемо з вами 'Коли вона загляне в сад”. (         розказуе так просить ' 'Заходь у      щедра ociHb”, що до нас щедра oci%.

OciHb: Доброго дня, imageЯ рада, що ви чекали на мене. Яimage

0ciHb, Та сама пора року, про яку прийнято казати — сиро, холодно, imageдощова погода. Але про ociHb е й слова: золота, багряна, врожайна, щедра.

imageгуси i лелекиimage

У крат 3aMopcbki i image

0ciHb тиха, ociHb золотава,

Вийшла, мов лисичка на галяву.

0ciHb, ociHb, наступила, Листя сонечко у He6i

Як i завжди сяе,

Та калинонька червона

0ciHbimage

0ciHb — це пора збору та час imageзиму. Щедра та врожайна пора року.

( до композицй' ”Дари природи” ) яке багатство у нас на столах. Це imageчасник, туга соковита капуста, солодка


морква, гарбузи-великани, квасоля, вирощена золотими руками image У цьому часточка вашоТ Адже ви вдома imageдопомагаете своТм батькам вирощувати городини? imageтак , допомагаемо!

( Голос поза залом ) Телеграма! Телеграма!

Вчитель. Що трапилось? Г як тебе звати?

Заець. Звуть мене Листопадничок. А чому так? Тому, що ми ocTaHHi в тварини, на CBiT народжуються — З'являемось ми imageколи листя з дерев image тому i звуть так. А чого imageТелеграму зimage

Вчитель читае телеграму:

“Ми заблукали у imageнам прийти до вас на свято“.

0ciHHi братиimage

Вчитель: ну як, запросимо Тх до нас на свято? А чи знаете ви як звуть ociHHiimage

image Нумо, зайчисько, у тебе лапки image пострибай на imageimageпокажи Тм шлях до нас на свято,

0ciHb. Поки зайчик ми з вами, спробуемо imageimageзагадки. Ось у мене в кошику листочки, а на листочка загадки:image

1)   У   кожушку, я росту c06i в imageBCiM хочеться. (         ).

2)   Падають з       монети, ( Листя ).

З) Що за 3Bip Встав як стовпчик, сосною i сто1%гь серед трави — вуха голови. ( Заець ).image

4)    По полю рище, i свище, дерева ламае, до imageпригинае. ( BiTep ).

5)    У теплий дощик народився, парасолькою накрився, може б з imageпострибав, якби другу ногу мав. ( Грибimage

image

imageПоки зайчик давайте imageimagec06i, що ми ociHHi листочки.

Ми листочки, ми листочки

( стають у коло з листочками в руках ) imageМи ociHHiT листочки.image

imageМи на

Ми

     (                                                                    image

Раптом BiTep знову дмухнув imageлисточки швидко здув. (       знову    )

Bci листочки

       (                                листочки вверх )

I на землю тихо

       (                         за парти ).

Заходять три братиimage

imageВчитель. Здрастуйте,

imageЗ чим до нас

Вересень. 13 добрим дощем.

imageimageЖовтень. З хрумким грибком. imageЛистопад. З першим cHi>kk0M.image

    Вчитель. А                   ви нам принесли?image

     Вересень.              фрукти та ягоди.

Жовтень.       медок та святковий каравай. Листопад.

0ciHb. Кожен         по-своему чудовий.imageнам imageпро себе.

Верееень. Звуть мене Вереснем.

Звозить вересень в комори

Кавуни i яблук, груш i слив гори натрусив.

Жовтень. Тихо жовтень ходить гаем,image

довкола аж горить. Ясен листя обсипае.image

Дуб нахмурений стоТть.

I 6epi3ka над потоком.

Стала — наче золота.

BiTep, мовби ненароком.image

image

Листопад. Листопад, падолист.

Тихий сад. BiTpy свист.

Ходить садом листопад, imageчистенько сад,image

Ще у imageнебеса imageяк cpi6Ha роса.

Падають, як 30Pi, з явора листки, imageimageА над полем нитка дзвенить, як струна.

                      imageЗажурилась kBiTka, чуе        вона.

Вчитель. Дякуем вам,        за те. Що ви багато нам про ociHb. Проведемо наших       ”По гриби”. умовно з нашими   до так        у подорож.

                               вверх до          i оглянемось:

Що ви бачите внизу? ( Наше село )

image- Як називаеться наше село?

imageА що особливого в нашому

imageimageimageЧим imageнаше село

imageЗ якими селами межуе наше село?

*         А в        kpaTHi ми живемо7

А тепер ми опинилися в ociHHb0MY          Закрийте i                   MeHi:

*         що ви бачите в

image(                                                         ЩО вони бачать В ociHHb0MY )image

Я чула, що ви бачили багато imageпро гриби: i TcTiBHi.

Пригадаемо як називаються гриби.

imageРозгляд MamoHkiB   i називання image i отруйних imageпригадують          про гриби.

imageуроку.image

*         Як багато ми imageговорили про ociHb.

imageА якими словами можна назвати ociHb?

( Красуня, чаклунка, художниця, imageгосподиня, панна). Настав час прощатися i3 нашою гостею.image

                    imageдякуемо T06i, ociHb, за                  дари, заimage

0ciHb. Ну,         вам, i imageА MeHi пора прощатись.

В imageдобиратись.

imageЯ кажу yciM: ” Бувайте!image

0ceHi не забувайте!”

imageВчитель. 0ciHb.., Золота вона, пишна, щедра, багата якими imageсловами не винагороджував народ ociHb. 0ciHb — imageimageвона пригощае яблуками, грушами, сливами, готуе землю imageурожай. Про ociHb можна говорити багато i багато. А багато чого   можна i3 наших книжок. Читання книжки — це    мистецтво. То ж завжди читайте вдумливо, намагайтеся    думку автора, imageсвоћии враженнями          прочитаного з   завжди у вас буде багато   i

imageОцйнювання знаньimage

imageД/з. А наступною нашою темою позакласного читання буде тема: ” У CBiTi image

pdf
Додав(-ла)
Тетяна Базін
Додано
14 грудня 2023
Переглядів
97
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку