Урок Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

Про матеріал
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ - розробка уроку, тема 5 ЦІННОСТІ, тема уроку "Як бажання може вплинути на здоров'я?"
Перегляд файлу

                                                                              Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

Тема. ЯК БАЖАННЯ МОЖЕ ВПЛИНУТИ НА ЗДОРОВ’Я?

Мета.Вчити учнів розуміти умовні позначки прогнозу погоди;

дослідити, як погодні умови вливають на бажання людей;

вчити дітей визначати погоду за народними прикметами;

вчити учнів одягатися відповідно до погоди;

збагачувати словниковий запас відповідно до тематики тижня;

активізувати пізнавальну діяльність;

розвивати критичне мислення, самостійне мислення, уяву, логічне мислення, доказове мовлення; зв’язне мовлення дітей, пам'ять, увагу, фантазію, навички вільного спілкування, дрібну моторику руки;

виховувати бажання дбати про своє здоров’я, бажання  мріяти, поважати один до одного, взаємопорозуміння, вдячність, тактовність, щирість у спілкуванні з іншими.

 

Очікуванні результати :

сприймає монологічне висловлення;

розповідає про те, що його вразило;

висловлює власну думку;

підтримує аргументами власні думки або спростовує їх;

спілкується з однокласниками та з вчителем;

організує своє робоче місце для навчання;

об’єднується з іншими дітьми у групу, в пари  для спільної діяльності;

обговорює з іншими інформацію, яка зацікавила;

розв’язує життєві проблемні ситуації з опорою на календар;

І. РАНКОВА ЗУСТРІЧ

1.Привітання

- Запрошую до ранкового кола

- кивніть головою тому, хто праворуч,

- підморгніть тому, хто ліворуч

- посміхніться тому, хто навпроти.

- Давайте всі разом скажемо 1-1 і нашим гостям – доброго ранку                                

- порухайте плечима, хто вранці робив зарядку.

- станьте рівно, хто любить спорт.

- нахиліть голівку до плеча, хто ліг вчасно спати

- покрокуйте, хто із хорошим настроєм ішов у школу

 - прищіпки

-Ми знаємо, що позитивні емоції піднімають настрій, сприяють кращій роботі.

2. Вправа «Я бажаю всім і собі…»

(Я бажаю всім і собі цікавого і корисного дня»)

3. Щоденні новини

- Який сьогодні день тижня?

- Яка пора року? Погода? ( небо, вітер, опади)

- Бажаю, щоб погода не впливала негативно на роботу і самопочуття.

 - яке число, місяць ?

- Що цікавого можете сказати про це число?

4. Обмін інформацією

- Чим особливий сьогоднішній день?

ІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ УРОКУ

1.Розгадування ребуса

- розгадайте ребус і дізнайтеся про що говоритимемо на уроці

2. Створення асоціативного куща

- які асоціації у вас виникають, коли чуєте це слово?

3.Визначення теми уроку.

- Розшифруйте тему уроку, видаливши зайві літери

    ЯК БАЖАННЯ МОЖУТЬ ВПЛИНУТИ НА ЗДОРОВ’Я?

-Що б ви відповіли 1 словом на це запитання? (добре, погано, позитивно, негативно)

ІІІ. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1.Робота з підручником (С.33, завд. 1)       ( 1 читає)

- Подумайте, як бажання дівчинки побігати по калюжах (про яке ми читали у пригоді першій), могло нашкодити мамі?

- Яка температура тіла є нормальною?

- До якої позначки піднялася температура у мами?

- Як дівчинка може допомогти мамі?

2. Гра «Так чи ні? ( 2 цеглинки)

-Що можна робити, щоб позбутися нежитю?

- Прошу Машу розповісти, адже її мама медпрацівник працює саме у фізкабінеті

                                         (розповідь)

3.Завдання 2  «Такі різні бажання»    Робота в групах 

- Переходимо до 2 завдання        (1 читає)

- Які бажання у дітей? (4 малюнки)

- Попрацюйте у групах і назвіть спочатку як кожне бажання позитивно вплине на здоров’я, а потім негативно. Потім заслухаємо по 1 учню

4. Опитування

- Одним із способів позбутися температури – це пити багато рідини.

Давайте поглянемо на результати опитування учнів нашого класу- який напій найбільше до вподоби  (діаграма)

-Що ми бачимо?      (аналіз)

За результатами нашого опитування ми розпочали експеримент- як кола впливає на оболонку наших зубів.

-Хто вдома його проводить? Що побачили сьогодні?

РУХАНКА

5.Робота в зошиті (с. 16)

-Завдання 1. Ось тут результати опитування друзів Даринки. Які запитання можна поставити за діаграмою?

- Завдання 2.     Читає 1.      Що треба робити, щоб бути здоровим? Запишіть свої міркування.

6.Перегляд м/ф

- Ось у нашому класі теж чимало учнів тільки перехворіли і повернулися до школи. Чи знаєте ви, що захворіти можна не лише взимку, а і влітку?

- Давайте подивимося м/ф як уникнути застуди

7. Продовження роботи у зошиті. Завдання 3.

На дошці слова. Оберіть ті, до кого ви звернетеся за допомогою. Прикладіть свою долоньку, обведіть її і на кожному пальчику напишіть.

ІV. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
21 березня
Переглядів
72
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку