Урок з математики на тему "Узагальнюю знання про час та систему мір часу. Розв’язую задачі з одиницями часу."

Про матеріал
Мета уроку: узагальнювати знання здобувачів освіти про час та вміння користуватися календарем; перетворювати одиниці часу; розв’язувати задачі з одиницями часу. Виховувати інтерес до математики ,до історії нашої держави України. Розвивати увагу ,уяву ,логічне мислення , кмітливість.
Перегляд файлу

Конспект  уроку з математики в

в 4 класі  НУШ

 

Тема  уроку: Узагальнюю знання про час та систему мір часу .Розв’язую задачі  з одиницями  часу .

Мета  уроку: узагальнювати знання здобувачів  освіти про час та вміння користуватися  календарем; перетворювати одиниці часу; розв’язувати задачі з одиницями часу .

Виховувати  інтерес до  математики ,до історії  нашої держави України.

Розвивати  увагу ,уяву ,логічне  мислення , кмітливість .

Обладнання: слайди на ТЗН; таблиці, картки для самостійної  роботи; завдання  для груп ; емблеми для груп,лего .

Карта  уроку

1.Вступна  частина

а)Організація  учнів до уроку .

1.Привітаня до гостей .

2.Психоформула «Я –учень».

Я-особистість  творча.

Я –думаю ,замислююсь ,міркую .

Я –буду працювати уважно на уроці математики .

3.Побажання вчителя

Любі діти! Бажаю вам удачі ,нехай тепло наших  сердечок  зігріває нас цілий урок .

Розпочинаємо нашу  математичну  подорож .

Перша  зупинка  ----Математичний  калейдоскоп .

АОЗ(актуалізація опорних знань)

1.Гра «Пригадай»(числа при додаванні називаються …..

  числа  при  множенні  називаються ….)

2.Технологія «Продовж  речення»(щоб знайти невідомий доданок ….

 щоб  знайти  ділене …. І т.д.)

3.Робота в парах (пригадування  таблиць множення і ділення на 7 , 8 )

4 .Технологія «Лего» .(розв’язування прикладів ).

5.Робота  в зошитах (запис дати)

Каліграфічна  хвилинка   57269  Що можемо сказати про це число?

6.Математичний  диктант

-сума  чисел  5 тисяч і 7 тисяч  ;

-частку  чисел 810 і 90  збільшити на 4000 ;

-різниця чисел  1000  і 250 ;

-добуток  чисел 70 і 8 зменшити  на 60 ;

1/8 числа  640 ; 1/6 числа  240 ;5 т.-   ?кг ;3 роки -   ?м.;50 ц. -   ?т ;

1000  зменшити  у  4 рази .

Перевірка на дошці (12000 ,4009,750 ,500 ,80 ,40 ,5000кг ,36 м ,5 т,250 .

Взаємоперевірка  учнів .

Друга  зупинка «Міри часу».

2.Основна  частина

Повідомлення  теми уроку

Запис на слайді: Тема уроку: Узагальнюю  знання про час та систему мір часу .Розв’язую  задачі з одиницями  часу .

а)Гра «Фотограф»(пригадування таблиці мір часу )

 

Гімнастика для очей

 

б)Робота над задачею  №554 .

Як ви розумієте  назву «Золоті  ворота»?

(показ відео про  Золоті ворота )

В якому  столітті  відбулася  ця подія ?

(один  учень працює коло дошки).

в)Гра «Прогнозування»(Для чого  нам треба вивчати міри часу ?)

(відповіді  дітей)

г)Вправа «Дослідження»-працюємо   з табелем –календарем .

-Який закінчується  зараз рік ?

-Коли святкує наша держава  День Незалежності  України?Який це день тижня ?

-На який день тижня припадає день твого народження ?

(записати на сердечко день тижня і прикрасити  галявину вражень ).

 

д)Фізкультхвилинка

 

е)Робота над  задачею №555 .

( з коментуванням )

є)Самостійна  робота (на картках)диференційовано

для дітей   інклюзивної  освіти .

(хто закінчив раніше працює з математичною скарбничкою ).

(запис роботи в зошити )

 

ж)Задача  №556

(діти  самостійно складають короткий запис  і перевіряють на  дошці )

Запис в зошити  з коментуванням ).

--Гра «Вирахуй швидко».

Ганнусі минуло  10 років  і 2 місяці .Скільки це місяців ?

--Гра «Склади пазли».

(діти об’єднуються в групи залежно від цифрових значень  ,7-тиждень,

24 –доба ,100 –століття )

(виконання завдань і утворення слів :Одиниці часу )

--Складання синквейну до слів :Одиниці часу

Точні ,необхідні;

Допомагають ,розповідають ,зацікавлюють.

Одиниці часу –життя.

Час –історія .

 

Робота над задачею на логічне мислення №558

Сьогодні  вівторок .Який день тижня буде через 35 днів ?Через 100 днів?

(день тижня повторюється  кожні 7 днів –тиждень ,тому35:7 =5 тижнів пройде .Через 35 днів буде вівторок .100:7=14(ост.2 дні),тобто через 100 днів буде четвер .

 

5.Рефлексія

Просигналізуйте «Лего» як вам працювалося на уроці !

Вправа «Відкритий мікрофон»

--Цей урок навчив мене ….

---Найбільше мені сподобалось …

---Сьогодні   я зрозумів (зрозуміла)…

 

Заключне словоТигрика:

Любі діти і гості !

Бажаю  вам  щосекунди, щохвилини, кожного дня здоров’я, благополуччя, миру !

Наступний 2022 рік – рік Тигра .Зичу вам усім у цьому році  мирного неба ,приємних і радісних подій ,щасливого Нового року !

docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
23 січня 2022
Переглядів
333
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку