Урок з української мови у 8 класі. "Підсумкова контрольна робота "

Про матеріал
Підсумкова рівнева контрольна робота з української мови допоможе вчителеві провести урок перевірки сформованих предметних компетентностей учнів у кінці навчального року.
Перегляд файлу

 Підсумкова контрольна  робота  з  української  мови

   8 клас

 Початковий та середній рівень (6 балів)

1. За метою висловлювання речення поділяються на:

а) прості, складні;

б) поширені. непоширені;

в) окличні, неокличні;

г) розповідні, питальні, спонукальні

2. Односкладним є речення:

а) Пісня - душа народу;

б) Учні виховані;

в) Цього року зібрали гарний урожай;

г) З вітром весняним сосна розмовляє.

3. Яким членом речення є виділене слово?

Опівночі айстри в саду розцвіли.

б) означенням;

в) обставиною;

г) підметом

а) додатком;

4. Укажіть речення, у якому прикладка відокремлюються комами

а) Анна Руська  королева Франції   заснувала  цей собор у 1060  році..

б)Він був відомий як людина широких  мистецьких смаків . 

в) У колективі Ярослава знали як доброзичливу людину .

5. Словосполученнями є всі сполуки слів у рядку:

А українська мова, прийшла вчасно, прочитати книгу;

Б між заняттями, наголошений склад, тихо заспівати;

В починається урок, довгий хвіст, улітку відпочивати;

Г батько і мати, переказувати текст, на поверхні.

6.  Укажіть речення, у якому  обставина не відокремлюється комами (розділові знаки пропущено):

 а) Розпитуючи  гори  перейдеш  а  мовчки і еа  рівнині  заблукаєш А пісня наростаючи пливла над берегом

б) Сад нахиливши срібні віти  пісні пташині пригадав.

в) Піратський танк мчав палаючи

г)  Край річки ставши на плотину рибалка вудочку закинув

Достатній рівень( 3 бали)

1. Установи відповідність

1.Означено-особове              а) Журбою  поле не виореш.

2.Неозначено-особове           б)   У  лісі вже розвиднілося . .

3.Безообове                     в) Вже не  боронять волю булавою                

4.Узагальнено-особове          г) Не сумуй же тут  без мене.

5.Двоскладнене ускладнене  е)  Соломія вся похолола і 

  однорідними присудками          тремтіла від жаху.

6.Двоскладне ускладнене   є).Те тепло йшло ззаду порівнянням                            і з боків,немов од печі.

2. У якому рядку правильно визначено вид речення?

Навкруги було безлюдно

а) двоскладне неповне;

б) односкладне безособове;

в) односкладне неозначено-особове;

г) односкладне означено-особове.

3.  Поставте розділові знаки в реченнях з відокремленими членами:

1) Співаючи про хмари кучеряві не забувай поете про народ. 

2)  Він Шевченко також виріс із фольклору і спираючись на національний ґрунт сягнув  вершин  світової культури.

Високий рівень (3 бали)

1. Виконайте синтаксичний розбір речення. Визначте   члени речення , частини мови ,запишіть  характеристику  речення: за метою висловлювання,за емоційним забарвленням,за будовою, за головними  членами речення,за другорядними  членами речення,за наявністю  пропущених  членів речення, чим  ускладнене чи  неускладнене речення.

Гола земля, бита крилами вітру, безнадійно сіріла під олив’яним небом

 

 

 

docx
Додано
20 березня
Переглядів
49
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку