Василь Сухомлинський "Соловей і Жук"

Про матеріал
Презентація Василь Сухомлинський "Соловей і Жук" до уроку літературне читання 2 клас. Підручник "Українська мова та читання" В. Чипурко. Для використання під час дистанційного навчання в Zoom та Google meet.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Літературне читання СОЛОВЕЙ І ЖУК. Василь Сухомлинський. С.138 Підготувала вчитель початкових класів. Коровіна О. М.

Номер слайду 2

Мовно-логічне завдання. Тьох, тьох, тьох, тіву-тів!Лине радісно з гаїв. То співаночка чия?Ну звичайно ж… Страшний та рогатий,Чорний та крилатий,По дорозі гук. Хто ж то лізе?

Номер слайду 3

Робота над скоромовкою. Жив жучок між бур’янами, Жив без тата і без мами. Жив і жив, і не тужив –Жовтим листям ворушив. Жаба квакнула: «Попався!»,Жук завмер – так налякався.

Номер слайду 4

Словникова скарбничка. Гордість –Досада – Гідність –надмірно висока думка про себе і зневага до інших; пихатістьпочуття незадоволенняусвідомлення особою своєї значущості

Номер слайду 5

СОЛОВЕЙ І ЖУКУ садку співав Соловей. Його пісня була дуже гарна. Він знав, що її люблять люди. Тому й дивився з погордою на квітучий сад, на синє небо й на маленьку дівчинку, що сиділа в саду і слухала його пісню. А коло Соловейка літав великий рогатий Жук. Він літав і гудів. Соловей припинив свою пісню і каже:— Перестань гудіти. Ти не даєш мені співати. Твоє гудіння нікому не потрібне. Та й краще, аби тебе, Жуче, зовсім не було. Жук гідно відповів:— Ні, Солов’ю, без мене, Жука, неможливий світ, як і без тебе, Солов’я.— Ну й мудрець, — всміхнувся Соловей. — А давай запитаємо дівчинку, вона скаже, хто потрібен людям, а хто — ні... Полетіли Соловей і Жук до дівчинки та й питають:— Скажи, дівчинко, кого треба залишити в світі — Солов'я чи Жука?— Хай собі будуть і Соловей, і Жук,— відповіла дівчинка. Тоді подумала й додала: — Як же можна без Жука? Василь Сухомлинський

Номер слайду 6

Робота над змістом твору. Назвіть головних героїв казки. Якою була пісня Солов’я?Як він дивився на навколишній світ? Які звуки видавав Жук, літаючи біля Солов’я?Що сказав Соловей Жуку?Чому він вважав, що Жук не потрібен?Чи образився Жук?Що він відповів?До кого звернулися тварини за порадою?Що сказала дівчинка?Як ти гадаєш, чому?Що сталося б, якби зникли жуки?А як ти б відповів Солов’ю?Що могло відбутися в цій казці далі?

Номер слайду 7

дівчинкасоловейжукдобрамудрарозумнапривітнийгордовитийпихатийдружелюбнийзлийчемнийспокійний. Укажи стрілками, які слова характерізують Солов’я, Жука, дівчину.

Номер слайду 8

Мені було цікаво.Інколи було нецікаво. Було сумно. Підсумки уроку

Номер слайду 9

Підручник с. 138 – читати, переказувати. Зошит с.52-53. Для самостійного опрацювання

pptx
Додано
14 березня
Переглядів
138
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку