Виховна година для учнів 2 -3 класу. Виховна година містить у собі важливість грошей у нашому житті. Як потрібно розпоряджатися грошима. Містить у собі цікаві ігри та практичні завдання для дітей у формі змагання.
КЗЛОР «Самбірський педагогічний коледж імені Івана Филипчака»
Виховне заняття
на тему:
Гроші в нашому житті.
Підготувала
студентка групи ПО-31
Мисак Василина
-Самбір 2015-
Тема. Гроші в нашому житті.
Мета: уточнити уявлення школярів про гроші (іст. виникнення, призначення тощо); пояснити зв’язок між ставленням людини до грошей та її характером; виховати дбайливість, вміння цінувати працю батьків, спрямовану на добробут та матеріальне благополуччя родини; розвинути пам’ять, логічне мислення.
Обладнання: фотографії та слайди із зображенням грошей різних епох та країн, мультфільм відео сюжет.
ХІД ЗАНЯТТЯ
І Організаційна частина.
ІІ Основна частина.
-Для того щоб дізнатися про що ми з вами будемо говорити на нашому занятті, нам потрібно відгадати загадки.
Маленька, кругленька
З кишені в кишеню скаче. (монета)
Для всіх ми в достатку народжуємося на світло.
У одних нас багато, а в інших немає. (гроші)
_ Молодці! Діти, ви всі зараз у школі у своєму класі, серед друзів. Давайте подивимось уважно один на одного. Всі виглядають добре: гарно одягнені, бадьорі. Як ви думаєте, кому ви маєте завдячувати цьому? (Батькам)
Звісно батькам – мамі і татові. Батьки щиро дарують вам свою любов та ласку, але крім цього піклуються і про достаток у сім’ї. Що вони роблять для того, щоб у вас було все необхідне для життя, навчання та дозвілля? (Працюють і заробляють для цього горші)
Саме про гроші ми з вами сьогодні і поговорим. Я дізнаєтесь про історію виникнення грошей. Поговоримо про значення грошей у житті людини.
Вирішили якось гроші оголосити себе Богом.
Повідомили вони про це людям. І дали всім багато грошей – монет та купюр. Зраділи люди.
Та один мудрий чоловік зауважив:
… І тоді всі зрозуміли, що ніякі вони не Боги.
-Діти, у вас на партах знаходяться пазли з яких вам потрібно скласти зображення і сказати, що вийде. Хто перший складе пазл, піднімає руку. Переможці будуть нагороджені.
-Діти, давайте з вами проведемо естафету. Вам потрібно поділитись на 2 команди.
На дошці знаходяться зображення людей, які є на купюрах гривнів. Вам потрібно з’єднати зображення із певною купюрою.
Що таке гроші? (міра вартості і платежу)
Що з’явилось перше монети чи паперові гроші?
Що означають числа на грошах?(номінали, вартість)
-Діти, на дошці у нас знаходяться прислів’я. Зараз кожен із вас по порядку зачитує прислів’я та пробує пояснити його так, як він його розуміє.
ІІІ. Заключна частина.
Незабаром, діти, ви станете дорослими. Ви отримаєте освіту, певну професію. Звісно, за свою працю ви будете отримувати гроші. Пам’ятайте : важливо розумно, а головне – чесно заробляти собі на життя.