Виховна година "Гроші у моєму житті"

Про матеріал

Виховна година для учнів 2 -3 класу. Виховна година містить у собі важливість грошей у нашому житті. Як потрібно розпоряджатися грошима. Містить у собі цікаві ігри та практичні завдання для дітей у формі змагання.

Перегляд файлу

КЗЛОР «Самбірський педагогічний коледж імені Івана Филипчака»

 

 

 

 

 

Виховне заняття

на тему:

Гроші в нашому житті.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала

студентка групи ПО-31

Мисак Василина

 

-Самбір 2015-

Тема. Гроші в нашому житті.

Мета: уточнити уявлення школярів про гроші (іст. виникнення, призначення тощо); пояснити зв’язок між ставленням людини до грошей та її характером; виховати дбайливість, вміння цінувати працю батьків, спрямовану на добробут та матеріальне благополуччя родини; розвинути пам’ять, логічне мислення.

Обладнання: фотографії та слайди із зображенням грошей різних епох та країн, мультфільм відео сюжет.

ХІД ЗАНЯТТЯ

І Організаційна частина.

  1. Привітання.

ІІ Основна частина.

-Для того щоб дізнатися про що ми з вами будемо говорити на нашому занятті, нам потрібно відгадати загадки.

Маленька, кругленька

З кишені в кишеню скаче. (монета)

 

Для всіх ми в достатку народжуємося на світло.

У одних нас багато, а в інших немає. (гроші)

_ Молодці! Діти, ви всі зараз у школі у своєму класі, серед друзів. Давайте подивимось уважно один на одного. Всі виглядають добре: гарно одягнені, бадьорі. Як ви думаєте, кому ви маєте завдячувати цьому? (Батькам)

Звісно батькам – мамі і татові. Батьки щиро дарують вам свою любов та ласку, але крім цього піклуються і про достаток у сімї. Що вони роблять для того, щоб у вас було все необхідне для життя, навчання та дозвілля? (Працюють і заробляють для цього горші)

Саме про гроші ми з вами сьогодні і поговорим. Я дізнаєтесь про історію виникнення грошей. Поговоримо про значення грошей у житті людини.

  1. Ознайомлення з притчею.

Вирішили якось гроші оголосити себе Богом.

  • А що? – міркували вони – Адже всі нас шанують, усі нам поклоняються, і ніхто обійтися без нас не може.

Повідомили вони про це людям. І дали всім багато грошей – монет та купюр. Зраділи люди.

Та один мудрий чоловік зауважив:

  • За життя ви дійсно можете дати багато. А потім?
  • І потім також! – Із запалом доводили гроші. – пишний похорон, красиві вінки, розкішний памятник …
  • І все? – спитав чоловік.
  • А що ж іще? – здивувалися гроші.

… І тоді всі зрозуміли, що ніякі вони не Боги.

 

  • Що вирішили зробити гроші?
  • Що зауважив чоловік?
  • Який висновок ви можете зробити з цієї притчі?

 

  1. Історія виникнення горошей.
  • Давайте зараз з вами подивимось сюжет про виникнення грошей. Про те якими вони були колись та якими стали тепер.
  • - Що могло стати грошима в первісно-общинному ладі?
  • Де зявились перші монети?(в Італії)
  • Які є два види грошей? (натуральні та символічні)
  1. Гра «Склади пазл»

-Діти, у вас на партах знаходяться пазли з яких вам потрібно скласти зображення і сказати, що вийде. Хто перший складе пазл, піднімає руку. Переможці будуть нагороджені.

  1. Презентація на тему Історія грошей.
  2. Гра «Естафета».

-Діти, давайте з вами проведемо естафету. Вам потрібно поділитись на 2 команди.

На дошці знаходяться зображення людей, які є на купюрах гривнів. Вам потрібно зєднати зображення із певною купюрою.

  1. Мультфільм тітонька сова «Що таке гроші».

Що таке гроші? (міра вартості і платежу)

Що зявилось перше монети чи паперові гроші?

Що означають числа на грошах?(номінали, вартість)

  1. Роботи з прислів’ями.

-Діти, на дошці у нас знаходяться прислівя. Зараз кожен із вас по порядку зачитує прислівя та пробує пояснити його так, як він його розуміє.

  • Добре слово краще ніж готові гроші.(Для нашого народу найвищі моральні цінності -  людяність і доброта, а не гроші)
  • Нема того краму, щоб купити маму.( Ніякі гроші не дадуть нам турботу та ласку, яку ми отримаємо від матусі)
  • Скупий складає, а щедрий споживає.( Присл. Засуджує скупість, жадібність до грошей)
  • За копійку аж труситься.( Так зі зневагою та глузуванням говорять про жадібну людину)
  • Не родись багатий, а родись щасливий. (Щастя людини не в грошах, багатство не може дати його)
  • Лінивий двічі робить, а скупий двічі платить.( Засуджується лінь та скупість – народ ставить ці дві вади поруч: і те, і те однаково погано)
  • Віддай гроші руками, а ходи за ними ногами. ( Напучування на заробляння грошей чесною працею та на те, що борги треба повертати.)
  • Гроші хороші раховані, а діти – виховані.( Прищеплення дбайливості щодо грошей, розумного поводження з ними.)
  • Не женись за довгим карбованцем і короткий втратиш.( Порада не бути надто жадібним до наживи)
  • Розум за гроші не купиш.( Важливий розум, а не багатство)
  • У нього грошей, як у жаби піря. ( Так говорять про убогу, бідну людину)

ІІІ. Заключна частина.

  • Діти, що ви зрозуміли з нашого виховного заняття?
  • Що вам найбільше запамяталось?
  • Що вам сподобалось?

Незабаром, діти, ви станете дорослими. Ви отримаєте освіту, певну професію. Звісно, за свою працю ви будете отримувати гроші. Памятайте : важливо розумно, а головне – чесно заробляти собі на життя.

 

 

 

 

 

docx
Додано
26 листопада 2018
Переглядів
3864
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку