Виховний захід на тему: “Що таке – ввічливість?”

Про матеріал
Мета: дати поняття – ввічливість; формувати уявлення про ввічливу людину; сприяти засвоєнню правил ввічливості з метою самовдосконалення та самовиховання; продовжувати навчати дітей оволодівати культурою спілкування; підвести до висновку, що доброзичливість та повага – основа добрих стосунків у світі між людьми. Матеріал: конверти із розрізаними на частини прислів’ями; сигнальні картки, таблиця “Ввічлива людина… яка вона?”, ноутбук, колонки із сафбуфером, запис звука потяга,
Перегляд файлу

Виховний захід на тему: “Що таке – ввічливість?”

Мета: дати поняття – ввічливість; формувати уявлення про ввічливу людину; сприяти засвоєнню правил ввічливості з метою самовдосконалення та самовиховання; продовжувати навчати дітей оволодівати культурою спілкування; підвести до висновку, що доброзичливість та повага – основа добрих стосунків у світі між людьми.

Матеріал: конверти із розрізаними на частини прислів’ями; сигнальні картки, таблиця “Ввічлива людина… яка вона?”, ноутбук, колонки із сафбуфером, запис звука потяга,

Хід заходу

I організаційна частина. 

- Діти, сьогодні ми з вами поговоримо про ввічливість. Ввічливими люди не народжуються, а стають, опанувавши знання і правила хорошого тону. Ввічливість  — це шанобливість, доброзичливість, прагнення не завдавати неприємності іншим, готовність своєчасно прийти на допомогу іншій людині. Давайте з Вами вирушимо у подорож до країни Ввічливості. У цю країну може потрапити кожен, хто вміє помічати найгарніше в людях, які нас оточують, захоплюватись їхніми гарними рисами вдачі, виявляти доброзичливість і любов до тих, хто вміє стежити за своєю поведінкою і своїми емоціями, хто вміє дружити і розуміти людей, хто дбає про своє здоров’я. Отже, відправляємося у подорож (звучить фонограма поїзда).

II основна частина.

 І. Першою нашою зупинкою є Словник чемної людини

– Ви знаєте ввічливі слова? Тоді ось яке вас чекає завдання. Вам потрібно скласти словник. (діти по черзі називають ввічливі слова) Молодці! Вийшов гарний словник. Сподіваюся, ви будете завжди користуватися ним.

 ІІ. Наступна зупинка «Станція вихованих хлоп’ят »

 -О, та тут побував хуліган. Він переплутав усі їхні правила і життя зіпсувалося, усе тепер переплуталося. Діти, допоможемо жителям цього містечка виправити помилки?

Речення із помилками:

  • Проходити на своє місце у кінотеатрі треба спиною до тих, хто сидить.
  • Чемний хлопчик завжди смикає дівчаток за коси.
  • Ввічливі діти ніколи не поступаються місцем старшим.
  • Виховані діти обгортку від цукерки кидають на тротуар.
  • Усі діти переходять вулицю на червоне світло світлофора.
  • Виховані хлопчики завжди лазять по деревах.
  • Дівчатка витирають руки об сукню. (отримують другу частину ключа )

III. Шкідливі поради.

– Діти, ми торопили до станції шкідливих порад!Ніколи не мийте руки, шию, вуха, обличчя. Вони знову стануть брудними. Навіщо марно витрачати свій час. Стригтися також не обов’язково, бо як постарієш, голова облисіє. Вранці зовсім не обов’язково зав’язувати шнурки на черевиках, банти на косах, бо вони протягом дня і самі порозв’язуються. Вихователь: Діти, вам подобаються такі поради? Хіба можна ними скористатися? Це поради справді хуліганські . Ось послухайте, я прочитаю вам правила гарної поведінки:

– Не поспішай першим сісти за стіл.

 – Не розмовляй під час їжі.

 – Не перебивай того. Хто говорить.

 – Не показуй пальцями на інших.

 – Не забудь зняти шапку, коли заходиш у приміщення.

 – Поступайся місцем людям похилого віку.

 – Не забудь вибачитися, якщо ти когось штовхнув.

ІV. А зараз на нашому шляху «Світлофор ввічливості»

  І тепер залежить тільки від вас, діти, чи дозволить він вам рухатися далі. Червоний колір – забороняю, зелений – дозволяю. У вас на столі лежать сигнальні картки червоного та зеленого кольору. Я зачитаю репліки, а ви повинні сказати: де правильно поступають діти, а де ні. Якщо правильно – зелений, не правильно – червоний.

  • Дайте мені хлібину, – звертається хлопчик у магазині до продавця (червона).
  • Вибачте, будь ласка, я штовхнула вас ненавмисно, – каже дівчина в автобусі (зелена).
  • Покличте до телефону Марину (червона).
  • Я трохи порвала цю книжку, підклейте її самі. – Сказала дівчинка бібліотекарю (червона).
  • Люба бабуся! Я із задоволенням тобі допоможу (зелений).

Вихователь: Молодці! Ви добре справилися із завданням. Семафор показує зелене світлофора і ми вирушаємо далі.

V. Станція «В гостях у королеви Чистоти»

  Королева Чистоти любить в усьому порядок, охайність. Цікаво, чи всі ви приучені до порядку, чи знаєте, як тримати свої речі чистими, як себе потрібно поводити? (Далі Королева Чистоти проводить гру «Так чи ні».)

 

Королева Чистоти підготувала для вас цікаву гру.

– Давайте пограємо в ось яку гру:

 «Так чи Ні», де потрібно казати «так» чи «ні».

Перед їжею помити руки?

Вранці я не вмиваюся?

Мої черевики чистить мама?

Вранці швидко прибираю ліжко?

Завжди обгортаю підручники?

Постійно відриваю гудзики?

Завжди забуваю причесатися?

Мої іграшки завди складені?

Я завжди човгаю ногами?

Постійно чищу зуби?

 III заключна частина.

  • Ось і добігла кінця наша подорож країною Ввічливості! Якщо вас сподобалось і ви для себе почули багато цікавого і нового – оберіть смайлик з посмішкою і прикріпіть на аркуш паперу, який розміщений на дошці. Якщо ви не задоволенні нашим заняттям і вам було нудно, настрій став поганим – то сумний смайлик. І поясніть будь-ласка сій вибір!

 

docx
Додано
3 лютого 2023
Переглядів
587
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку