Я досліджую світ. Твоя постава.

Про матеріал
Конспект уроку з Я досліджую світ для роботи з учнями 1 класу. Матеріали уроку допоможуть пояснити дітям велике значення правильної постави у житті людини, переваги фізичної активності; можливість показати дітям, що правильна постава – це дуже красиво й корисно для здоров’я.
Перегляд файлу

Предмет.    Я досліджую світ

Тема.      Твоя постава

Мета:  ознайомити учнів з поняттям «постава», пояснити, яка постава вважається правильною;                                                                                               пояснити учням переваги фізичної активності й мотивувати їх до відповідних занять;                                                                                                              розучити вправи для вироблення гарної постави;                                                  розвивати бажання мати правильну поставу,правильно сидіти за партою;                                                                                                                     виховувати організованість, акуратність.

Обладнання і матеріали:

-         тематичні малюнки, м’яка іграшка, кольорові папірці;

-         стікери у вигляді долоньок;

-         мультимедійний проектор.

Тип уроку:     урок-тренінг.                                                                                     

І.   Привітання. Знайомство.

     Вправа «Привітання зі Здоровчиком».

  (  Діти беруться за руки, утворюючи коло. Вчитель і діти промовляють слова…)

    Здрастуй, здрастуй, любий друже!

    Кожен з нас тут не байдужий.

    Станем всі одна сім'я:

     Будем -  ти і я.

 -  Наше заняття проходитиме у вигляді тренінгу, сподіваюсь воно вам сподобається.

(  Діти сідають у коло. По черзі передають м’яку іграшку « Здоровчика », називаючи своє ім’я та побажання)

ІІ. Повторення правил роботи у групі.

Для того,щоб ми з вами добре попрацювали,давайте пригадаємо правила поведінки під час роботи.

(Правила роботи подано у малюнках. Діти обирають малюнок і визначаються з правилом.)

Слайд 1.

                                                     -  бути позитивним;

                                                      - правило «піднятої руки»;

                                                      - говорити по черзі;

                                                      - правило «відкритих вух»;

                                                      - бути доброзичливим;

                                               - говорити коротко;

                                                       - зберігати таємниці.

Чи погоджуєтесь ви з цими правилами. (Діти голосують за допомогою жестів: так – великий палець вгору,ні – великий палець вниз.)

ІІІ. Повідомлення теми.

( Діти розглядають малюнки і обговорюють їх.)                                                       - Сьогодні ми будемо говорити про поставу.

ІV. Вправа «Очікування».

(Учні оголошують свої очікування, сподівання від уроку, що допомагає їм розвивати особисту відповідальність і мету їхнього навчання. Вони промовляють очікування,прикріплюючи на дошці різнокольорові стікери у вигляді долоньок.)

V. Теоретичний матеріал.

«Що таке постава?»

Вправа «Мозковий штурм».

- Пригадайте,як люди ходять по подіуму.

- Можливо хтось із вас хоче спробувати себе у ролі моделі у великому модельному бізнесі.

(Бажаючі демонструють ходу)                                                                                       - Що потрібно робити, щоб так гарно ходити?

(Діти висловлюють свої пропозиції, а вчитель добирає відповідні малюнки,прикріплює на плакаті.)

  1. Правильно стояти.
  2. Правильно ходити.
  3. Правильно сидіти.
  4. Правильно спати.
  5. Займатися спортом.

Висновок:  Від того як ми стоїмо, ходимо, сидимо залежить наша постава. Правильна постава робить фігуру людини красивою. Правильна постава – дуже красиво й корисно для вашого здоров’я.

Руханка

(Діти стають в коло один за одним)

  1. Сьогодні ясно світить сонечко (гладимо по плечах того,хто йде попереду).
  2. Подув легенький вітерець (проводимо пальцями по спині зверху вниз, зліва направо).
  3. Раптом хмаринки закрили сонце,почав накрапати дощик (стукаємо пальцями по спині).
  4. Піднявся вітер (потремо спину).
  5. Почалася злива (енергійно стукаємо пальцями по спині).
  6. Град (стукаємо легенько по спині кулачками).

Але що це?    Буря стихає. (робимо все в зворотному напрямку).

Злива (енергійно стукаємо пальцями по спині) переходить у дрібний дощик (легко стукаємо пальцями по спині).

Вітер (потремо спину) перетворюється в легкий вітерець (проводимо пальцями по спині).

У нас знову світить сонце (гладимо по плечах).

Розверніться і подякуйте тим, хто стояв позаду вас.

VІ.  Практична робота.  Вправа «Модель постави».

        Робота в групах.

         (Діти об’єднуються в групи способом лічилки.)

а) Завдання для груп.

1)  Як правильно ходити?

2)  Як правильно сидіти?

3)  Як правильно спати?

4)   Як правильно складати рюкзак?

б) Презентація груп.

в) Висновок (Корисні поради).

(Вчитель підсумовує поради дітей щодо збереження правильної постави).

Вправа « Сніжний ком»

-Діти, а що може зіпсувати вашу поставу?

(Діти висловлюють свої думки, зминаючи  папір і викидають його у смітник. Таким чином усвідомлюють,що так робити не можна).

VІІ. Вправа - гра «Чарівні тваринки».  ( Руханка )

(Діти отримують контурні малюнки тварин: лева, жирафа, котика, страуса, білочки, зайчика. Кожна дитина обирає собі малюнок тварини,яка їй подобається. Потім вчитель пропонує вийти в центр кола усіх «котиків», «левів», і т.д. Кожна група імітує рухи своєї обраної тварини, а всі інші повторюють).

VІІІ. Зворотній зв'язок.                                                                                                          - Чи здійснилися ваші очікування? 

(Діти висловлюють свої думки).                                                                                        - Я рада, що ваші очікування здійснилися.

Вправа «Віночок побажань»

(Діти стають в коло і один одному по черзі кладуть праву руку на ліве плече. При цьому вимовляють побажання своєму сусідові.)

Підсумок:  (Діти піднімають руки долоньками догори і говорять)

Твоє здоров’я в твоїх руках.              

 

                                                                             

docx
Додано
26 березня
Переглядів
36
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку