ЯДС 1 клас Тема. Я досліджую риб
О.Р.:
мовно-літературна галузь
-з увагою сприймаєусні репліки й доречно реагує на усну інформацію в діалозі (погоджується або не погоджується, виконує певні дії у відповідь на прохання чи відповідно до інструкції) [2 МОВ 1-1.1-1];
-читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання [2 МОВ 2-2.1-2];
-ставить запитанняза змістом тексту для уточнення свого розуміння [2 МОВ 2-2.1-3];
-розповідає, про що текст, відповідаєна запитання за змістом прочитаного [2 МОВ 2-2.1-4];
-знаходитьу тексті незнайомі слова, робить спроби пояснити їхнє значення, виходячи з контексту [2 МОВ 2-2.1-5];
-добираєпотрібну інформацію із графічного тексту (таблиці, графіки, схеми) [2 МОВ 2-2.1-6]
математична галузь
- знаєодиниці вимірювання величин та співвідношення між ними [2 МАО 3-4.7-2];
- записує результати вимірювання основних величин у сантиметрах (см), дециметрах (дм), метрах ( м); кілограмах (кг), центнерах (ц); градусах Цельсія (Со), годинах (год), хвилинах ( хв); літрах (л) [2 МАО 3-4.7-3];
- вимірюємісткість посудини за допомогою літрової мірки [2 МАО 3-4.7-9]
- розв’язуєпроблемні ситуації зі свого життя, що містять групи пов’язанихміж собою величин (довжини, маси, температури, часу, місткості (об’єму) [2 МАО 3-1.2-1];
- порівнюєоб’єкти навколишнього світу за довжиною, масою, місткістю (об’ємом) [2 МАО 3-1.2-3];
- виконує дії додавання і віднімання з іменованими числами, поданими в однакових одиницях вимірювання [2 МАО 3-1.2-7]
- об’єднує об’єкти у групу за спільною ознакою[2 МАО 1-4.1-3];
- розбиває об’єкти на групи за спільною ознакою[2 МАО 1-4.1-4]
- природнича галузь
- -співвідноситьоб’єктитаявищаживоїінеживоїприродиз їхніми зображенн
описамиі навпаки [2ПРО 1-4.1-1];
- -розпізнає за деякими ознаками комах, павуків, раків, риб, жаб, птахів і звірів [2 ПРО 1-4.3-6];
- -запитує, щоб довідатися більше про природу [2 ПРО 1-2.1-2];
- -фіксує здобуту інформацію / дані словами, малюнками, символами, за допомогою цифрових аудіо-, відео-, фотопристроїв [2 ПРО 1-2.2-1];
- технологічна галузь
- соціальна і здоровʹязбережна галузь
- громадянська та історична галузь
- -пояснює, чому природа важлива для людини [2 ГІО 3-2.2-1];
- -визначає, що дає природа людині [2 ГІО 3-2.2-2].
Підручник. Я досліджую світ: підручник інтегр. курсу для 1 класу загал. серед. освіти; Ч.2/ І.О. Большакова, М.С. Пристінська.
Зошит. Я досліджую світ. 1 клас: до підручника І.О. Большакової, М.С. Пристінської. Ч.2/ І.О. Большакова, М.С. Пристінська.
Хід уроку
Ми сімейка невеличка
Усі друзі – я і ти
Привітаємось, щоб личка
Усмішками всі цвіли.
Добрий ранок, добрий день
Нашу зустріч розпочнем.
ІІІ. Актуалізація опорних знань
ІV. Повідомлення теми і мети уроку
Живе вона у воді,
Не ходить по землі
Плаває під мостиком,
і виляє хвостиком…(Риба)
Вправа «Усміхнись»
V. Вивчення нового матеріалу
1.Створення проблемної ситуації. (Проблемне навчання)
- Що вам відомо про риб?
- У воді живе багато тварин: краби, молюски, жаби, комахи, риби.
- За якими ознаками ми зможемо розпізнати риб?
- Подивіться на малюнок підручника ( ст. 46, завдання 1) і опишіть, з чим ви не згодні. Поясніть свою думку.
Прочитай текст підручника. Чи правильно ти міркував, аналізуючи малюнок?
|
2.Відкриття нових знань. (Дослідницька діяльність)
1)У вас на партах ілюстрації риб. Побудуйте і створіть свою рибу . Створення своєї риби. («Лего»).
2)Розгляньте малюнок у підручнику (ст. 46, завдання2)
3)Обговоріть і скажіть з яких частин складається тіло риби?
4)Запишіть назви частин тіла риби по пам’яті (зошит ст.40, завдання 1 )
Висновок: тіло риби складається з голови, тулуба, хвоста, плавників.
Воно вкрите лускою.
5)Розповідь вчителя.
Риби мають обтічну форму тіла, вкриту лускою. Дихають зябрами. Луска оберігає риб від ушкоджень, захищає рибу. Хвіст допомагає робити повороти, а плавники – підтримують рівновагу. Харчуються рослинами, тваринами. Розмножуються ікрою. Живуть у прісній і солоній воді.
VІ. Закріплення вивченого матеріалу
1.Робота в зошиті (ст.40, завдання 2)
Діти малювали риб. Домалюйте те, що вони забули.
2.Практична робота в групах.
Зробити акваріум і рибок із різнокольорових паперових кругів різного розміру.
VІІ. Підсумок уроку.
- Що нового ви сьогодні дізналися на уроці?
-Що найбільше сподобалося?
- Про що розкажете вдома?