Звуки і букви. Діагностична робота.

Про матеріал
Тестування для учнів 2-х класів з теми "Звуки і букви". Пригадуємо як правильно робити звуко-буквений аналіз, поділ на склади, перенесення.
Перегляд файлу
  1. Що таке звук?

А) елемент людської мови, утворений за допомогою мовлення.

Б) елемент правопису, для позначення закінчення речення.

В) назва іграшки.

Г) елемент людської мови, утворений за допомогою танців.

 

  1. Скільки букв в українському алфавіті?

А) 32

Б)33

В) 35

Г) 64

 

  1. Оберіть рядок, в якому звуки правильно називають відповідну букву.

А) а-а, н-ен, ю-ю, г-ег

Б) т-те, п-пе, я-я, н-не

В) в-ве, г-ге, о-о, р-ер

Г) все правильно

 

  1. Оберіть варіант , де поділ на склади неправильний!

А) го-ло-ва

Б) де-ре-во

В) На-талія

Г) мі-шень

 

  1. Оберіть рядок, в якому лише голосні букви

А) а,о,е,н,а

Б) о,и,м,л,і

В) а,о,у,и,і

Г) б,ю,я,а,є

 

 

 

 

 

  1. Яке слово лишнє в рядку: помідор, буряк, картопля, петрушка, огірок

А) огірок

Б) помідор

В) петрушка

Г) картопля

 

  1. Звуки мовлення бувають:

А) великі і малі

Б) голосні і приголосні

В) сильні і слабкі

 

  1. Вибери слово, яке відповідає даній звуковій моделі: - 0 - 0

А) друг

Б) борщ

В) літо

 

  1. Вибери слово, яке відповідає даній звуковій моделі: --0-0

А) столик

Б) щука

В) зміст

 

  1. Виріс у полі, на добрій землі, місце найкраще знайшов на столі.

А) хліб

Б) банан

В) вазон

 

 

docx
Додано
3 жовтня 2021
Переглядів
3021
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку