Чому створення електронного каталогу корисних копалин робить вивчення геології простішим і цікавішим?
Перед представленням проєкту для школярів, учителю варто пригадати значення поняття «корисні копалини», актуалізувати знання про групи корисних копалин, які можна виокремити:
Учитель також має володіти методикою створення QR-кодів та ознайомитися з ресурсами для їх генерації та способами зчитування.
Вчитель має ознайомити учнів із значенням поняття «корисні копалини», а також пояснює принципи класифікації корисних копалин. За можливості, варто продемонструвати дітям зразки колекцій корисних копалин.
Укажи, які завдання чи функції тобі здаються незрозумілими?
Кожен учень окремо досліджує корисну копалину із запропонованого вчителем переліку. Можливі корисні копалини: нафта, газ, кам’яне вугілля, буре вугілля, залізна руда, марганцева руда, уранова руда, титанові руди, апатит, фосфорит, ракушняк, польовий шпат, лабрадорит, золото, срібло, пемза, мармур, каолін, кам’яна сіль, калійна сіль, боксит, крейда, графіт, алмаз.
Вчитель має ознайомитися з інформацією, яку учні будуть закодовувати. За потреби потрібно вказати на моменти, які діти мають виправити.
Дізнайся назву своєї корисної копалини. Укажи її.
Знайди в підручниках чи інтернет-джерелах всю потрібну інформацію про визначену корисну копалину: зображення, загальні відомості, походження, різновиди, спосіб використання людиною.
Дізнайся, що таке QR-код. Знайди інтернет-ресурс для генерації QR-кодів.
Знайди кілька цікавих фактів про обрану корисну копалину (наприклад, спосіб відкриття чи нестандартні варіанти використання).
Укажи назву обраного тобою сервісу для створення свого QR-коду.
Систематизуй всю зібрану інформацію та створи відповідний QR-код.
За бажанням ти можеш прикріпити посилання на інтернет-статтю про цю корисну копалину чи створити кілька кодів із різною взаємодоповнюючою інформацією.
Обери зображення корисної копалини, яке буде розміщене у загальному каталозі.
Підготуйся до загального обговорення.
Придумай запитання про свою корисну копалину (воно має стосуватися матеріалу, який ти зашифрував із допомогою QR-коду).
Запитання можуть бути такими:
Наша природа унікальна та різноманітна. Людина навчилася використовувати її дари (корисні копалини) для задоволення власних потреб. Кожен із нас може знайти корисну копалину навіть у себе під ногами та бути геологом-любителем. Та варто пам'ятати, що кожен дар природи потрібно берегти та використовувати з розумом.
Укажи, що нового ти дізнався під час виконання проєкту?
Оціни свою роботу за 12-бальною шкалою. Які моменти у своїй роботі ти хотів би вдосконалити?