Що важливіше в овочах: корінці, листя, стебла чи плоди?
Укажіть функції та обов’язки, які взяв на себе кожен учасник групи (наприклад, шукати інформацію, досліджувати городину, заповнювати таблицю, виступати з доповіддю тощо). Також укажіть назви овочів, які буде вивчати кожен із вас.
Які джерела інформації ви збираєтеся використовувати для вирішення проблеми?
Чи збираєтеся ви доповнити перелік джерел інформації?
Укажіть, що таке овочі та чим вони корисні?
Скажіть, чи можуть люди споживати всі частини овочів (суцвіття, стебла, листя, корінь, плоди тощо)? Поясніть свою відповідь.
Визначте, які частини овочів (брокколі, цвітної капусти, кукурудзи, гороху, селери, спаржі, картоплі, моркви, пастернаку, буряка, редиски, квасолі, сої, огірка, кабачка, гарбуза, перцю, баклажана тощо) використовуються для приготування їжі?
Розподіліть запропоновані зразки овочів за частинами, які ми споживаємо. Наприклад: суцвіття – цвітна капуста, плід – огірок, стебла – спаржа тощо.
Додайте зображення, малюнки, фото і навіть рецепти страв із овочів, які вам відомі.
Використайте зібрану інформацію для формулювання висновків та оформлення роботи.
Сформулюйте висновки щодо виконання роботи.
Обміняйтеся враженнями від виконаної роботи. Скажіть, яку користь принесла для групи саме ваша праця.