Що важливіше в овочах: корінці, листя, стебла чи плоди?
Ви можете змінювати структуру проєкту (додавати або прибирати певні елементи), зважаючи на особливості та інтереси ваших учнів. Намагайтеся залучити якомога більше школярів до виконання проєкту.
Запитайте в школярів, чи зрозуміли вони всі завдання та правила роботи.
Дайте дітям можливість самостійно обирати ролі та функції для себе або допоможіть їм зробити це.
Детально поясніть учням критерії оцінювання проєктної роботи.
Уточніть терміни виконання та презентації роботи (наприклад, на конкретному уроці).
Укажіть функції та обов’язки, які взяв на себе кожен учасник групи (наприклад, шукати інформацію, досліджувати городину, заповнювати таблицю, виступати з доповіддю тощо). Також укажіть назви овочів, які буде вивчати кожен із вас.
Допоможіть учням знайти якомога більше корисної інформації для того, щоб краще розібратися у проблемі.
Які джерела інформації ви збираєтеся використовувати для вирішення проблеми?
Чи збираєтеся ви доповнити перелік джерел інформації?
Поясніть учням, що вони можуть додавати власні завдання та виконувати їх (якщо це, на їхню думку, допоможе зробити проєктну роботу ще кращою).
Укажіть, що таке овочі та чим вони корисні?
Скажіть, чи можуть люди споживати всі частини овочів (суцвіття, стебла, листя, корінь, плоди тощо)? Поясніть свою відповідь.
Визначте, які частини овочів (брокколі, цвітної капусти, кукурудзи, гороху, селери, спаржі, картоплі, моркви, пастернаку, буряка, редиски, квасолі, сої, огірка, кабачка, гарбуза, перцю, баклажана тощо) використовуються для приготування їжі?
Розподіліть запропоновані зразки овочів за частинами, які ми споживаємо. Наприклад: суцвіття – цвітна капуста, плід – огірок, стебла – спаржа тощо.
Додайте зображення, малюнки, фото і навіть рецепти страв із овочів, які вам відомі.
Використайте зібрану інформацію для формулювання висновків та оформлення роботи.
Намагайтеся дізнатися більше думок дітей щодо роботи над проєктами. Також відслідковуйте їхні емоції.
Сформулюйте висновки щодо виконання роботи.
Обміняйтеся враженнями від виконаної роботи. Скажіть, яку користь принесла для групи саме ваша праця.