Чому не можна ігнорувати правила безпечної поведінки взимку?
Укажіть функції та обов’язки, які взяв на себе кожен учасник вашої команди.
Укажіть назви інформаційних джерел, які ви збираєтеся використовувати під час роботи над проєктом.
Укажіть три основні небезпеки, які вказали вам дорослі.
Перерахуйте основні загрози та небезпеки, які можуть виникнути у зимовий період (наприклад, травмування через ожеледицю, обмороження, загоряння гірлянд на ялинці, переїдання за святковим столом тощо).
Якщо ви зібралися використовувати нові інформаційні джерела, то укажіть їх назви.
Що таке небезпека? Які небезпеки можуть загрожувати нам узимку?
Про які важливі загрози та небезпеки ми часто забуваємо? Чому так відбувається?
Коротко опишіть головні зимові загрози та небезпеки. Укажіть кілька дієвих порад, які допоможуть уберегтися від них.
Перерахуйте місця підвищеної небезпеки вдома та надворі.
Чому ми повинні знати про проблеми, які можуть спіткати нас у зимовий період? Що саме залежить від цих знань?
Створіть пам’ятки чи мотиваційний відеоролик про правила безпеки у різних життєвих ситуаціях, які можуть виникнути взимку.
Використайте отримані результати для формулювання висновків і створення кінцевого продукту проєктної роботи.
Сформулюйте висновки щодо виконаної роботи.
Чи допоможуть вам отримані знання у повсякденному житті? Наведіть приклади.
Обміняйтеся враженнями від виконаної роботи. Скажіть, яку користь принесла для групи праця кожного з учасників команди.