Чому не можна ігнорувати правила безпечної поведінки взимку?
Пропонований проєкт є доволі універсальним і його можна реалізовувати зі школярами різного віку та під час вивчення різних дисциплін. Також його варто використовувати у виховній та позакласній роботі.
Тож намагайтеся адаптувати цей проєкт саме для ваших учнів: не бійтеся змінювати акценти, додавати/прибирати завдання, розширювати межі його практичного використання.
Визначте ролі та функції кожного з учасників роботи над проєктом.
Уточніть, чи зрозуміли діти критерії оцінювання своєї роботи.
Поясніть учням детальні вимоги до готового продукту та його презентації.
Укажіть функції та обов’язки, які взяв на себе кожен учасник вашої команди.
Попросіть дітей не лише шукати інформацію в інтернеті та підручниках, а й поцікавитися думкою дорослих (вчителів та батьків).
Укажіть назви інформаційних джерел, які ви збираєтеся використовувати під час роботи над проєктом.
Укажіть три основні небезпеки, які вказали вам дорослі.
Перерахуйте основні загрози та небезпеки, які можуть виникнути у зимовий період (наприклад, травмування через ожеледицю, обмороження, загоряння гірлянд на ялинці, переїдання за святковим столом тощо).
Якщо ви зібралися використовувати нові інформаційні джерела, то укажіть їх назви.
Нагадайте дітям, що перелік необхідних практичних завдань є орієнтовним. Учні та учениці можуть також ставити та виконувати завдання на власний розсуд.
Що таке небезпека? Які небезпеки можуть загрожувати нам узимку?
Про які важливі загрози та небезпеки ми часто забуваємо? Чому так відбувається?
Коротко опишіть головні зимові загрози та небезпеки. Укажіть кілька дієвих порад, які допоможуть уберегтися від них.
Перерахуйте місця підвищеної небезпеки вдома та надворі.
Чому ми повинні знати про проблеми, які можуть спіткати нас у зимовий період? Що саме залежить від цих знань?
Створіть пам’ятки чи мотиваційний відеоролик про правила безпеки у різних життєвих ситуаціях, які можуть виникнути взимку.
Використайте отримані результати для формулювання висновків і створення кінцевого продукту проєктної роботи.
Запитайте, чи було дітям цікаво виконувати цей проєкт.
Чи виникали у них проблеми під час роботи?
Які завдання було легко виконувати, а які викликали труднощі?
Сформулюйте висновки щодо виконаної роботи.
Чи допоможуть вам отримані знання у повсякденному житті? Наведіть приклади.
Обміняйтеся враженнями від виконаної роботи. Скажіть, яку користь принесла для групи праця кожного з учасників команди.