До яких наслідків може призвести виснаження та руйнування ґрунтів?
Укажіть, які завдання планує виконувати кожен із учасників проєктної групи.
Дізнайтеся та укажіть значення поняття «екосистема». Назвіть типи та основні компоненти екосистеми.
Які існують умови для формування ґрунтів? За яких умов ґрунти можуть зазнавати шкоди?
Що таке антропогенний вплив на стан ґрунтів? У чому саме він виявляється?
Складіть словник термінів з теми, про які ви ще не чули до виконання проєкту.
Подумайте та укажіть, яким чином людина впливає на стан ґрунтів? Яка її діяльність завдає їм найбільше шкоди? Чому?
Хоча б приблизно визначте, яка частка продуктів, які ви споживаєте, була отримана завдяки використанню ґрунту? Про що це може свідчити?
Чи вдається вам дотримуватись наміченого плану роботи? Можливо, у вас виникли певні труднощі на етапі пошуку інформації?
Чи вдалося вам на аналітичному етапі знайти додаткові джерела інформації. Якщо так, укажіть їх та поясніть, чому ці джерела також варто використовувати.
Дайте визначення поняттям: «біосфера» «ґрунт», «родючість ґрунтів».
Поясніть, за допомогою яких властивостей ми можемо відрізнити ґрунт від інших гірських порід.
Визначте та опишіть місце ґрунтів у наземних екосистемах.
Оцініть вплив господарської діяльності людини на стан та якість ґрунтів.
Складіть карту поширення різних типів ґрунтів у світі. Поясніть, чому на Землі утворюються різні типи ґрунтів.
Які наслідки для життя людства має забруднення ґрунтів? Наведіть приклади.
Використайте зібрану інформацію та здобуті знання для формулювання висновків та оформлення роботи.
Сформулюйте загальні висновки з теми.
Визначте, чому ви навчилися під час виконання проєкту.
Чи комфортно вам було виконувати свої обов’язки? Чи вдалося вам втілити все задумане?
Чи є щось, що б ви хотіли покращити в своїй роботі над проєктом?