Навіщо використовувати комп’ютерні технології на уроках математики?
Метою цього проєкту є формування у школярів позитивного ставлення до навчання та спонукання їх до активної пізнавальної діяльності. Досягнути цього можна за рахунок розв’язування практичних задач математичними методами, а також за допомогою знань, набутих на уроках інформатики.
ЗАДАЧА
Власник ресторану вирішив провести у своєму закладі ремонт. Роботи тривали у трьох залах, які почергово зачиняли на час ремонту. Ремонт кожної зали тривав ціле число місяців і супроводжувався зниженням прибутку бізнесмена. Щомісячне зниження прибутку під час ремонту першої зали складало 9,1%, другої – 8,3%, а третьої – 6,25%. На момент закінчення ремонту первинний щомісячний дохід зменшився на 37%.
Визначте час, за який було проведено ремонт.
Для вирішення задачі дайте відповіді на запитання:
На цьому етапі учитель має перевірити, чи розуміє учень зміст задачі та математичний метод, який буде обрано.
Проаналізуй усі можливі методи вирішення системи рівнянь та обери один із них для застосування на уроці.
Розв’яжи задачу обраним математичним методом.
Розв’яжи задачу за допомогою програми Excel. Запиши отриманий результат.
Порівняй отримані результати. Чи однакові вони?
У разі розбіжності результатів, перевір вирішення задачі за допомогою обох способів (можеш проконсультуватися з учителем, але це вплине на фінальну оцінку за проєкт).
Презентуй відповідь, отриману обома способами вирішення та розкажи про обраний тобою метод для розв’язання системи рівнянь.
Дай відповіді на запитання вчителя, які можуть виникнути під час презентації.
Пригадай, чи виникали у тебе труднощі під час вирішення задачі?
Проаналізуй, скільки часу ти витратив на вирішення задачі за допомогою комп’ютера та математичним методом. Порівняй відрізки витраченого часу в кожному з випадків. Зроби висновки.