Чи можна говорити, що на межі ХІХ-ХХ століть в Україні діяли «свої» суфражистки?
Ви можете додати або прибрати конкретні пункти чи кроки, відповідно до вікових та індивідуальних характеристик учнів.
Визначте ролі та функції дітей або дайте їм можливість зробити це самостійно.
Перевірте, чи зрозуміли діти критерії оцінювання.
Поясніть учням конкретні вимоги щодо готового продукту та його презентації.
Укажіть ролі та функції кожного з учасників роботи над проєктом.
Укажіть назви джерел інформації, які учні мають знайти.
Укажіть назви інформаційних джерел, які ви знайшли та збираєтеся використовувати.
Опишіть, як учні мають використовувати зібрану інформацію.
На які аспекти школярі мають звернути увагу?
Укажіть, як зібрані джерела інформації можуть допомогти вам у роботі?
Укажіть, чи доповнили ви перелік інформаційних джерел?
Які цікаві ідеї виникли у вас під час мозкового штурму?
Перелік завдань не є вичерпним і може доповнюватися учнями.
Опишіть умови виникнення та поясніть основні ідеї світового суфражизму
Оцініть становище жінки в Україні та світі у кінці ХІХ – на початку ХХ століття.
З’ясуйте значення понять «суфражизм», «фемінізм», «громадянські права», «модернізація» та визначте їх взаємозв’язок у загальноісторичному контексті.
Назвіть відомих та маловідомих діячок історії України, які боролися за права жіноцтва.
Порівняйте український та загальносвітовий суфражизм (основні ідеї, масштаби, успішність тощо).
Використайте стрічки часу чи інші інтерактивні технології для візуалізації інформації про видатних діячок, значимі події чи явища.
Використайте зібрану інформацію для формулювання висновків та оформлення роботи.
Намагайтеся дізнатися більше думок дітей щодо їхньої роботи над проєктом. Звертайте увагу на їхні емоції.
Сформулюйте загальні висновки та визначте уроки історії, які ви засвоїли під час виконання проєкту.
Обміняйтеся враженнями від виконаної роботи та підбийте підсумки роботи кожного учасника вашої групи.