Онлайн-тести з літературного читання

очистити

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест
Приклад запитання: До якого жанру належить цей текст?
Приклад запитання: Казка це -....
Літературне читання, 4 клас
Створено 29 травня
Приклад запитання: Куди бігав хлопчик після школи?
Літературне читання, 3 клас
Створено 29 травня
Приклад запитання: Текст "Про парасольку"Найпершими парасольками для наших далеких прадідусів і прабабусь слугувало ....
Літературне читання, 4 клас
Створено 29 травня
Приклад запитання: Який жанр прочитаного твору?
Приклад запитання: Якою була Пеппі?
Літературне читання, 2 клас
Копія з тесту: Робота з текстом
Приклад запитання: Прочитай уважно текст: Друзі Пушок - це великий сірий кіт, що вважає себе найрозумнішим та найгарнішим у світі. Бім - грайливе чорне цуценя з хвостом, закрученим бубликом. Бім і Пушок друзі. Обидва живуть у дворі, де господарі тримають курей, якими керує півень Фердинанд. Життя півня наповнене пригодами. Йому не сидиться у дворі. То він вирушить за паркан, то поб'ється із сусідським півнем. Бім весь час на службі. Він охороняє господарство та пильнує Фердинанда. Пушку байдуже до пригод півня. Кіт цілими днями вмивається та гріється на сонці. Коли сутеніє, кіт та цуценя вмощуються разом у теплій собачій будці і мирно засинають на м'якому ганчір'ї. Зранку їх розбудить голосистий Фердинанд.Чи зрозумів ти, про що прочитав?
Приклад запитання: 1. До якого жанру належить текст Надії Кир'ян " Розмова хмарок"?
Приклад запитання: Якими морями ішов пароплав?
Літературне читання, 4 клас
Копія з тесту: "Тико і Волохан"
Приклад запитання: Хто змайстрував нарти?
Приклад запитання: Обери всіх героїв тексту.
Приклад запитання: Що означає слово " фантазія"?
Приклад запитання: Як звали вчительку у оповіданні "Тут усе є?" Олександра Єфімова
Літературне читання, 3 клас
Створено 27 травня
Приклад запитання: Хто автор твору "Мрія Маляки"?
Приклад запитання: Розділ який ти читав називається...
Літературне читання, 1 клас
Створено 27 травня
Приклад запитання: 1. Хто прийшов до Равлика в гості?
Літературне читання, 3 клас
Створено 27 травня
Приклад запитання: Яку особливість мали дерев'яні чоловічки?
Літературне читання, 3 клас
Копія з тесту: Читання вголос
Приклад запитання: Прочитати уважно текст.Гроза Ця, доволі таки, повчальна історія відбулася влітку. Ще вранці яскраво світило сонечко, подував легенький вітерець і на небі не було ані хмаринки. Миколка, Надійка і Тимко ці літні дні старалися провести якомога цікавіше. Вони разом читали, дивилися дитячі фільми, допомагали дорослим. А сьогодні вирішили піти на луг. Там дуже красиво. Діти там уже були з батьками, а от самі наважилися піти вперше. Дорога була неблизька. Друзі жартували, розповідали цікаві історії. І от луг. Як тут красиво! Безліч пташиних голосів, найкрасивіші кольори переливаються у луговому килимі. Стоять поодинокі дерева, кидаючи свою тінь на траву. Діти так замилувалися красою, що й не помітили, коли небо закрила чорна хмара. Спочатку спалахнула блискавка, потім вдарив грім. Почалася гроза. Стало страшно, але ніхто не панікував. Тимко знав, що під час грози потрібно негайно вимкнути мобілки. А куди ж сховатися? - розвів руками Миколка. Під дерево ставати не можна – сказала Надійка. Нам вчителька розповідала, що блискавка може вдарити саме у дерево. Тому там стояти дуже небезпечно. Якщо немає де сховатися, потрібно лягти на землю і перечекати грозу. Так і зробили. Сильний дощ ішов недовго. Хмара пішла далі. Діти піднялися із землі. Вони були мокрі і налякані, але щасливі від того, що все закінчилося. Їм вдалося не розгубитися, а згадати все, про що розповідали дорослі. Все закінчилось добре. Про свою пригоду друзі розповіли батькам, однокласникам і вчительці.
Приклад запитання: Хто головний герой оповідання "Парасолька"?
Літературне читання, 2 клас
Створено 27 травня
Приклад запитання: 1.Хто дійових осіб цієї казки.
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Прочитай уважно текст. ВИШЕНЬКА Жив собі на світі бідняк. І був у нього син Янош. Та такий ледачий був той Янош, такий лежень, що й розказати не можна. Цілісінький день лежить, з боку на бік перекидається. Скажеш зробити що-небудь — пальцем не поворухне, бровою не поведе. Якось сказав батько синові: — Ходім, сину, подивимось, що на білому світі робиться. І рушили вони в путь-дорогу. Ішли вони, йшли, і раптом бачить Янош: підкова лежить — корисна річ! Підняв би її Янош, та от біда — нагинатися ліньки. А батько його не полінувався — нагнувся, підкову підняв і заховав собі за пазуху. Незабаром прийшли вони в село. Зайшов батько до крамниці й дав крамареві підкову. — Ваша підкова коштує цілий гріш! — сказав крамар і дав біднякові монету. Пішли вони далі. А сонце високо в небі. Янош то на небо гляне, то навкруги роззирнеться — чи нема поблизу села або якої корчми. Уже й полудень настав, і обідати давно пора. Ох, як хочеться Яношу їсти, сил немає! Увійшли вони ще в одне село. Ідуть вулицею. По боках — хати, а на них стирчать димарі, мов вартові. Зрадів Янош! Та, мабуть, рано ще було радіти: димарі стирчать, а диму над ними нема. Всі вже пообідали. Зрозумів бідаха Янош, що піде він звідси, облизня впіймавши. Сумний ішов він селом, навіть на перехожих не дивився. Раптом на базарному майдані побачив Янош віз із вишнями. — Батьку, батьку! — загукав він. — Подивись-но, вишні! Адже гріш у тебе є? — Є, — сказав батько і підійшов до воза. Зрадів Янош, коли за гріш насипали їм цілу хустку ягід. Та рано ще було радіти: батько зав’язав хустку вузликом і пішов далі. Поплентався за батьком і Янош. Жде не діждеться, коли посідають вони під деревом, у затишку, та досхочу наїдяться вишеньок. А батько мовчить і йде далі. От зійшли вони зі шляху. Пішли чистим полем: навкруги трава й квіти. Ішов-ішов Янош за батьком, раптом бачить: упала вишенька на траву, лежить у зеленій траві, виблискує. Янош нагнувся, схопив вишеньку — і до рота. Ой, до чого ж добра! Соковита, м’ясиста, запашна! Дивиться — знову вишенька упала на траву. Знову нагнувся Янош, підняв її й з’їв. А старий іде-йде мовчки та ненароком і кине з хустки крізь дірочку вишеньку на траву. Одну загубить, другу, третю... Янош усі ягоди з’їв. Трохи перебив голод. Тоді батько озирнувсь на нього та й каже: — Бачиш, синку, тобі ліньки було раз нагнутися за підковою, а довелося дев’яносто дев’ять разів нагинатися, вклоняючись кожній вишеньці. Отак воно завжди буває з ледарями.(395 слів)Визнач жанр твору
Літературне читання, 3 клас
Створено 26 травня
Приклад запитання: Хто автор твору "Пригоди голубого папуги"?
Літературне читання, 3 клас
Створено 26 травня
Приклад запитання: Як ти розумієш вислів "літати у хмарах"?
Приклад запитання: Найгірша провина -це
Приклад запитання: Прочитай текст. Визначи жанр тексту.ЇжачокЗустрів я нещодавно в лісі двох хлоп'ят. Василько і Петько звати їх. Близ­нята. Відмінники. Одним словом — розумні хлопці.У беретику одного з них зненацька щось заворушилось.— Їжачка знайшли! — радісно повідомили брати. — Несемо додому, не­хай перезимує в теплі-добрі. А навесні віднесемо його до лісу і випустимо.— Де ж ви його на зиму поселите? — перш за все поцікавився я.— У куточку під батареєю! ― впевнено відповіли брати.— Друзі мої дорогі, — не втримався я. — Вашому знайді не треба такого тепла на зиму. Він повинен під корчем десь у лісі в м'якому кубельці заснути, і тоді той сон буде міцним, бо завірюхи його колисатимуть. А у вас, напевно, телевізор гримить допізна.— Еге ж, — знітився Петько.— Хотіли ж як краще... ― прошепотів Василько.Хлопці почухали потилиці та з деяким жалем відпустили їжачка. А він, не гаючись, чкурнув у хащі і зник.(Г. Труфанов, 135 слів)1. Прочитай текст. Визначи жанр тексту.
Приклад запитання: Що означає слово " фантазія"?
Літературне читання
Створено 24 травня
Приклад запитання: Як звали головного героя казки?
Приклад запитання: Де народилася Тетяна Стус?
Приклад запитання: Скільки діток було у Качі?
Приклад запитання: Жанр прочитаного твору.