Конспект заняття з сенсорного розвитку для дітей раннього віку "В гості до ведмедика".

Про матеріал
Мета: ознайомити дітей з поняттями широкий — вузький; закріпити сенсорні еталони: форма, колір, величина; розвивати уміння виділяти предмет із групи предметів; розвивати вміння групувати фігури за кольором, зорову пам’ять, увагу, мислення; виховувати вміння працювати в колективі.
Перегляд файлу

                           В гості до ведмедика

Мета:  ознайомити дітей з поняттями широкий — вузький; закріпити сенсорні еталони: форма, колір, величина; розвивати уміння виділяти предмет із групи предметів; розвивати вміння групувати фігури за кольором, зорову пам’ять, увагу, мислення; виховувати вміння працювати в колективі.

Матеріал: іграшковий ведмедик; геометричні фігури: круг, трикутник, розрізані на 3 частини, трьох кольорів (червоний, жовтий, зелений); набір геометричних фігур трьох кольорів; таці, червона, жовта, зелена смужки або стрічки (широка й вузька); доріжки (широка й вузька); скринька; музичні інструменти: барабан, сопілочка, бубон, дзвіночок, брязкальце; картинки з намальованими на них музичними інструментами, картки із завданням на кожну дитину.

Попередня робота: система ігор — занять із сенсорного розвитку, читання віршів та оповідань про кольори, геометричні фігури.

Хід заняття

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

 Психогімнастика  «Доброго  ранку!»

Доброго ранку, сонечко ясне!                    Доброго ранку вкраїнській землі!

Доброго ранку, небо прекрасне!                Доброго ранку тобі і мені!

— Сьогодні нас до себе в гості запросило ведмежа. Вирушаймо до нього.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА

— Ведмедик  вчиться складати геометричні фігури. Допоможімо йому.

  Дидактична  гра  «Чи  вмієте  ви  збирати  фігури»

Правила  гри.  Вихователь  пропонує  дітям  зібрати  фігури  з  частин  та назвати, яка це геометрична фігура. (Круг, квадрат, трикутник)

— Діти, подивіться, хтось до нас іде. Та це ж ведмедик. Він щось нам приніс. Підійдіть до столу. Зараз ми подивимося, що ж у сумочці у ведмедика.

Вихователь висипає на стіл геометричні фігури. 

— Як цікаво! Що це, діти? (Круги, квадрати й трикутники)

— Фігури однакові? (Ні, є великі й маленькі)

— А тепер пригадаймо разом з ведмедиками кольори, які ми вивчили.

  Дидактична  гра  «Назви,  якого  кольору  геометричні  фігури»

Правила гри. Вихователь пропонує дітям розглянути на столі геометричні фігури та назвати, якого вони кольору.

—А тепер доберіть до кожної фігури пару за кольором. А ведмежа перевірить, як ви впораєтесь.

Діти виконують завдання. Ведмежа йде перевіряти. 

—Поки ведмежа перевіряє, ми трішки розімнімося.

 Фізкультхвилинка

Діти виконують рухи відповідно до тексту.

З чого день наш починається?

Із ранкової зарядки.

Кожен з нас хай посміхається

І походить навприсядки.

Хай до сонечка потягнеться,

Розімне хай свої плечі.

Нехай здоров’я добре тягнеться

В щасті й радості до малечі.

— Дітки, ви помітили, що ведмежа йшло до вас по доріжці? Яка це доріжка (Вузька)

—Але  щоб  дійти  до  будиночка  ведмежати,  треба  обрати  зовсім  іншу доріжку. Допоможіть ведмежаті знайти свій барліг, адже батьки-ведмеді дуже турбуються.

 Дидактична  гра  «Доріжки  до  лісу»

Правила  гри.  Вихователь  демонструє  картинку,  на  якій  зображено  будинок та дві доріжки — широку та вузьку. Діти мають показати, якою доріжкою ведмедик дістанеться будиночка.

— Погляньте: ведмедикові назустріч по широкій доріжці йдуть батьки-ведмеді. Ось він і вдома.

— А ми підемо по вузькій доріжці і повернемося до групи. Рушаймо!

ІІІ. ПІДСУМОК 

— Назви яких кольорів ми закріпили?

— Які геометричні фігури повторили?

— Якими доріжками ходили?

 

docx
Додано
11 травня
Переглядів
82
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку