Види хобі. Предмети, які колекціонують люди (вивчення лексики). Ознайомлення з вищим ступенем порівняння прислівників "few" та "little"

Про матеріал
Ознайомлення з вищим ступенем порівняння прислівників "little" та "few": "fewer" та "less". Робота в парах: порівняння кількості предметів у колекціях людей; Розмова про буденні справи та хобі. Використання здобутої інформації у розповіді про щоденні справи та захоплення.
Перегляд файлу

Тема: Види хобі. Предмети, які колекціонують люди (вивчення лексики).

Ознайомлення з вищим ступенем порівняння прислівників "few" та "little" – "fewer" та "less". Порівняння кількості предметів у колекціях людей.

Розповідь про буденні справи та хобі свого однокласника.

Мета:

- вивчення назв країн. Використання яскравих кольорових ілюстрацій з анімацією, виконання пісні, яка супроводжується мімікою та жестами та інтерактивного комп’ютерної гри "Віртуальна подорож до різних країн світу"

- ознайомлення з вищим ступенем порівняння прислівників "little" та "few" – "fewer" та "less". Робота в парах: порівняння кількості предметів у колекціях людей;

- ознайомлення з текстом про корінних жителів Америки – індіанців.

Розташування малюнків у хронологічному порядку відповідно до тексту.

Розповідь про корінних американців з опорою на ключову інформацію з тексту та малюнки;

- робота в парах. Розмова про буденні справи та хобі. Використання здобутої інформації про товариша у розповіді про його щоденні справи та захоплення;

- розвиток навичок діалогічного та монологічного мовлення;

- розвиток стійкої уваги, здатності зосереджуватись протягом тривалого періоду часу;

- виховання позитивного ставлення до вивчення іноземних мов.

Обладнання та матеріали: інтерактивні комп’ютерні ігри, електронні анімовані ілюстрації, презентація Power Point, аудіо та відео матеріал, навушники, підручник, комп’ютер, смартфон та телевізор.

 

Хід заняття

І. Мовленнєва розминка.

На екрані з’являється фото із зображенням Парижа.

Вчитель вказує на це фото та запитує у дітей, яким чином можна дістатися до цього міста:

"How can you get to this city?"

Вихованці відповідають, називаючи види транспорту:

We can get there by plane.

(Ми можемо дістатися туди літаком)

We can get there by bus.

(Ми можемо дістатися туди автобусом)

We can get there by car.

(Ми можемо дістатися туди автомобілем)

На екрані з’являється карта світу, на який розміщені прапори різних країн.

Вчитель пояснює, що сьогодні вони збираються подорожувати не тільки до Парижа, а й до багатьох інших країн:

"Today we are going to travel not only to Paris but also to many other countries "

 

 

1. Вивчення лексики за допомогою ілюстрацій з анімацією.

Вчитель наводить курсор мишки на прапор Англії.

Він просить вихованців підібрати жести та міміку, які асоціюються з цією країною.

Вчитель називає країну, а діти повторюють за ним та показують руками Біг Бен, двоповерховий автобус, річку Темзу та інші поняття, які характерні для Англії. 

Вчитель наводить курсор мишки на прапори інших країн світу.

 

 

 

 

 

 

Комп’ютер називає ці країни, використовуючи різну інтонацію, темп та емоційне забарвлення, а вихованці повторюють нову лексику, копіюючи всі тонкощі вимови.

Свою відповідь діти супроводжують мімікою та жестами, які у них асоціюються з тією чи іншою країною.

 

2. Виконання пісні та спілкування з однокласниками на швидкість.

 

Вихованці співають пісню про різні країни світу. Вони використовують міміку та жести, називаючи ці країни.

У приспіві пісні вживається запитання

"Where are you from?" (Звідки ти?)

Діти не тільки використовують це запитання у пісні, вони повертаються до своїх однокласників та адресують це запитання їм.

Після виконання пісні вихованці якомога швидше підходять до кожного однокласника та цікавляться звідки він. Вчитель засікає час за допомогою секундоміра.

Після того, як діти поговорили з кожним учнем в класі, вони швидко займають свої місця та чекають на результат своєї роботи.

 

3. Інтерактивна комп’ютерна гра.

Віртуальна подорож до різних країн світу.

Сприймання лексики на слух.

 

Вчитель звертається до вихованців та говорить, що зараз вони будуть керувати літаком та здійснять навколосвітню подорож.

На екрані вони бачать мультиплікаційний літак, яким можна керувати за допомогою мишки.

Вихованці уважно слухають маршрут, який повідомляє їм комп’ютер та направляють літак на той чи інший прапор.

Кожна правильна відповідь рухає інший літак вздовж злітної смуги. Завдання вихованців дати так багато правильних відповідей, щоб літак в решті решт злетів.

 

 

 

 

 

 

 

ІІ. Вивчення нового матеріалу та виконання тренувальних вправ.

 

ЛЕКСИКА

 

1. Вивчення видів хобі.

Повторення виразів, які вживаються у розповіді про свої захоплення.

 

Вчитель показує малюнок, на якому люди збираються відправитися у подорож. Вони радісно збирають валізи та посміхаються.

Вчитель просить дітей згадати попередній матеріал та допомогти йому сказати, що він захоплюється подорожами:

Він звертається до вихованців, вказуючи на малюнок:

"I like traveling very much. Can you help me say that using the phrases from the previous lesson?"

На екрані з’вляються вирази, виділені жирним шрифтом, які учні вивчили на попередньому занятті.

Вихованці підіймають руку та вживають їх у своїй відповіді.

 

Наприклад:

"I’m fond of travelling"

"I’m into travelling"

"I’m a big fan of travelling"

Вчитель знайомить вихованців з новими персонажами.

Кожен учень отримує папірець із зображенням друзів, які мають дуже багато улюблених справ.

Вчитель просить учнів описати одне одному їхні захоплення та вибірково записати деякі речення в зошит.

У своєму мовленні діти використовують всі можливі вирази, за допомогою яких можна розповісти про своє хобі.

 

 

2. Memory game. Вправа на тренування пам’яті, зосередженості

та уваги.

Учні запам’ятовують колекції різних людей та перераховують всі предмети, які їм вдалося втримати в своїй пам’яті.

На екрані з’являються колекції предметів, якими захоплюються діти.

Учні познайомилися з цими дітьми у попередній вправі. Вчитель просить запам’ятати все, що знаходиться на цих малюнках.  На виконання цього завдання у дітей є всього декілька хвилини, після чого малюнки зникають.

Вчитель звертається до вихованців та пояснює завдання англійською:

"Look at the pictures for a moment and say what these children have collected".

Малюнки раптово зникають з екрану, і вихованці описують всі колекції, які їм вдалося запам’ятати.

У своїх відповідях діти використовують вирази, які вони зустріли в роздатковому матеріалі, а саме:

"collecting stamps"

(колекціонування марок)

"collecting coins"

(колекціонування монет)

"collecting dry leaves"

(колекціонування гербарію)

 

ГРАМАТИКА

 

2. Вищий ступінь порівняння прислівників "little" та "few" (мало) – "fewer" та "less"

Вживання "fewer" та "less" зі злічуваними та незлічуваними іменниками.  

Вихованці знайомляться з двома новими персонажами на ім’я Пол та Дені.

Вони з’являються на екрані. Вчитель просить учнів уважно подивитися на цих чоловіків та сказати, яка між ними відмінність:

"Look closely at the men in the picture and say what difference you have noticed between them"

Діти вивчають малюнок деякий час та відповідають, що Пол дуже великий та сильний в той час, як Дені – худий та слабкий:

"Paul is very big and strong, whereas Denny is very shinny and weak"

Вчитель просить вихованців звернути увагу на кількість їжі, яку споживають чоловіки та сказати, чому Дені настільки слабкий та худий.

Вихованці помічають, що Дені їсть менше тістечок, ніж Пол.

Вчитель пояснює, що в даному випадку потрібно використати вищий ступінь порівняння прислівника"few" (мало) - "fewer" (менше), тому що він вживається зі злічуваними іменниками.

Наприклад:

"Denny eats fewer cakes than Paul"

Коли ми хочемо сказати, що Дені їсть менше сиру, варто вжити вищий ступінь порівняння прислівника "little" (мало) – "less" (менше):

"Danny eats less cheese than Paul"

Вихованці записують якомога більше речень, які пояснюють, чому Дені худіший

за Пола.

Після виконання вправи вихованці зачитують речення та пояснюють вживання "fewer" та "less".

 

 

 

3. Закріплення вивченого матеріалу із вживання "fewer"  та "less". Робота у парах.

 

Порівняння предметів у колекціях різних людей. Опис колекцій з використанням засвоєної лексики.

Вчитель розповідає учням, що у нього є один дуже гарний знайомий на ім’я Том.

Він захоплюється колекціонуванням різних предметів та дуже пишається цим.

Вчитель просить подивитися на слайди презентації та сказати, які речі він полюбляє колекціонувати:

"I have a very good friend named Tom who is fond of collecting different things. Look at the picture and say what things he is fond of collecting"

Вихованці піднімають руку та описують малюнок:

"Tom is fond of collecting stamps"

(Том захоплюється колекціонуванням марок)

"Tom is interested in collecting coins"

(Том захоплюється колекціонуванням монет)

На екрані з’являються слайди з іншими мультиплікаційними персонажами.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вихованці обговорюють цих вигаданих героїв зі своїми однокласниками та порівнюють кількість предметів в їхніх колекціях. 

Учні рахують кількість марок, монет, значків та інших предметів у колекції дітей на слайдах та кажуть, у кого предметів менше, ніж у товариша. 

Наприклад:

"Becky has fewer badges than Liza"

(У Бекі менше значків, ніж у Лізи)

Діти прийшли до такого висновку, тому що вони порахували кількість значків у колекціях кожної дівчини.

Порівнявши колекції дітей на одному слайді, вихованці шукають іншого співрозмовника та виконують завдання на наступному слайді.

 

4. Ознайомлення з текстом про індіанців.

Розташування малюнків у хронологічному порядку відповідно до тексту.

Розповідь про корінних американців перед класом з опорою на ключову інформацію з тексту.

 

Вчитель демонструє малюнок із зображенням індіанців.

Він вказує на цей малюнок та просить дітей згадати текст, з яким вони ознайомились на попередньому  занятті.

Вчитель також просить назвати представників народу, яких зустрів Христофор Колумб, досягнувши берегів Америки.

На екрані з’являється слайд із зображенням індіанців.

Вчитель повідомляє, що сьогодні вони дізнаються більше про корінних жителів Америки:

"Today we are going to learn more about the Native Americans"

Вихованці отримують папірець, на якому знаходиться текст про індіанців, а також -  серію малюнків, які потрібно розмістити в тому порядку, в якому ведеться розповідь в тексті.

 На малюнках також знаходяться речення, які потрібно доповнити інформацією

з тексту.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Після того, як учні попрацювали з текстом та виконали завдання на раздатковому матеріалі, вони готують розповідь про корінних американців.

Опираючись на малюнки та ключову інформацію на цих малюнках, вони розповідають класу все, що вони дізнались про індіанців. Однокласники уважно слухають розповідь, піднімають руку та виправляють неточності.

Вони обов’язково підкріпляють свої зауваження інформацією з тексту.

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Підведення підсумків заняття.

 

Повторення та узагальнення вивченого матеріалу.

 

Розповідь перед класом про буденні справи та хобі свого однокласника.

 

Вчитель звертається до одного з вихованців та просить його розповісти про те, що він збирається робити після заняття з англійської мови:

"What are you going to do after the lesson?"

Учень відповідає, що сьогодні ввечері він проведе деякий час зі своїми друзями в місті, а потім сходить з ними у кафе:

"After the lesson I’m going to chill out in town with my friends and then we’re going out for a meal at the local cafe"

Вчитель робить вигляд, що забув якусь дуже важливу інформацію та просить учня нагадати йому, який сьогодні день тижня. Учень відповідає, що сьогодні середа.

Вихованець отримує табличку, в якій вказані дні тижня, а біля кожної назви -  пусте місце для заповнення.  

Вчитель просить учня у письмовій формі поділитися інформацією про те, що він зазвичай робить по середах, не тільки сьогодні.

Також в табличку потрібно вписати справи та хобі, які він робить в інші дні тижня, а саме: в понеділок, вівторок, четвер, п’ятницю, суботу та неділю.

Частина вихованців отримують такі ж таблиці, які потрібно заповнити за декілька хвилин.

Діти не показують своєму сусіду по парті, які саме щоденні справи та хобі вони внесли в свій розклад.

Після того, як учні заповнили таблицю, до них підходять інші вихованці, у яких немає таблиці, та намагаються дізнатися якомога більше інформації про щоденне життя свого товариша.

Розмова відбувається за зразком, який вчитель кладе кожній парі вихованців на парту.

Після того, як частина учнів зібрала всю необхідну інформацію про своїх друзів, вони виходять до дошки та розповідають все, що вони дізнались у вигляді розповіді. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Щербін Максим
Додано
15 травня
Переглядів
37
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку