КТП корекційних занять з розвитку мовлення 8 клас

Про матеріал

КТП корекційних занять з розвитку мовлення 8 клас (за програмою з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток мовлення» для 5-9 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку І.М. Омельченко, Л.О. Федорович. – К, 2016.) 1 год/т.

Перегляд файлу

КТП корекційних занять з розвитку мовлення 8 клас (за програмою з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток мовлення» для 5-9 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку  І.М. Омельченко, Л.О. Федорович. – К, 2016.) 1 год/т.

№п/п

Тема заняття

Дата

 

Повторення вивченого матеріалу.

 

1

Повторення вивченого матеріалу.

Будова слова.

 

2

Повторення вивченого матеріалу.

Речення.

 

3

Повторення вивченого матеріалу.

Речення. Головні та другорядні члени речення.

 

4

Види речень за метою висловлювання.

 

 

Мовленнєвий розвиток.

 

5

Відомості про мовлення.

 

6

Види мовленнєвої діяльності . Ааудіювання.

 

7

Мовлення як основний засіб спілкування. Різновиди мовленнєвого спілкування: усне й письмове,   монологічне й  діалогічне. Мета спілкування й адресат мовлення; основні правила спілкування (бути ввічливими, привітними й доброзичливими; уважно, не перебиваючи, слухати співрозмовника;  уміти доброзичливо висловити незгоду з позицією співрозмовника; не розмовляти без потреби голосно, не використовувати грубих слів, говорити про те, що цікаво адресатові мовлення тощо (практично).

 

8

Культура мовлення і спілкування. Особливості мовленнєвого етикету.

Найпростіші українські формули мовленнєвого етикету (вітання, прощання, прохання). Українські форми звертання до дітей і дорослих (Надіійко, Петрику, Галино Іванівно, Петре Григоровичу).

 

9

Аудіювання (слухання-розуміння).

Слухання-розуміння  текстів різного типу (розповідь, опис, зокрема опис окремих предметів тощо)

 

10

Слухання-розуміння  текстів різного жанру мовлення (казка, загадка, прислів’я, приказка, легенда, вірш, оповідання).

 

11

Переказ тексту за поданим планом.

Вибірковий переказ.

 

12

Діалогічне мовлення. Діалог, його розігрування   відповідно  до запропонованої ситуації спілкування, пов’язаної із життєвим досвідом учнів  (діалог етикетного характеру, діалог-розпитування, діалоги за поданим початком, малюнками).

 

13

Монологічне мовлення (самостійне висловлювання). Конструювання висловлювань: опис (предметів, людей, явищ природи); повідомлення про діяльність; висловлення прохання, побажання. Розповідь (про події, що відбулися, особисті враження) за питаннями, за серією малюнків тощо.

 

14

Читання мовчки (розуміння, запам’ятовування)  текстів.

 

15

Читання вголос (розуміння, запам’ятовування)  текстів.

Виразність читання.

 

16

Робота з книжкою: виділення слів, частин змісту в тексті.

 

17

Писемне мовлення.

Написання під диктування речень і текстів.

 

18

Складання речень за запитаннями, малюнками, на тему.

 

19

Перевірка власних письмових робіт.

 

 

Знання про мову. Мовні вміння.

 

20

Мова як засіб спілкування.

Рідна, державна та інші мови.

 

21

Слово.

Групи слів за значенням: синоніми, антоніми.

 

22

Будова слова. Префікс, корінь слова, суфікс, закінчення, – частини слова.

Спільнокореневі слова.

 

23

Розрізнення префікса і прийменника (практично).

 

24

Вживання апострофа після префіксів  роз-, без-, воз-, з-, с-.

 

 

Частини мови.

 

25

Іменник. Власні іменники. Велика літера у власних іменниках.

Граматичні категорії іменника: рід, число, відмінок. Відмінювання іменників за відмінками (практично).

Кличний відмінок іменника при звертанні: мамо, брате, Іване Петровичу, Ганно Василівно.

 

26

Прикметник. Роль прикметників у мовленні.

Граматичні категорії прикметника: число, рід, відмінок. Визначення числа, роду, відмінка прикметника за числом, родом, відмінком іменника (практично).

Узгодження прикметників з іменниками в усному і писемному мовленні.

 

27

Правопис прикметників із суфіксами –ськ-, -зьк-, -цьк-, -еньк-, -есеньк- (практично).

 

28

Дієслово. Синтаксична роль дієслова. Поняття про дієслово.

 

 

Речення, словосполучення.

 

29

Загальне поняття про речення.

Розрізнення словосполучення від слова й речення.

 

30

Види речень за метою висловлювання: розповідні, питальні, окличні. Розділові знаки в кінці речень. Інтонування речень, різних за метою висловлювання. Складання різних за метою висловлювання речень на задану тему

 

31

Головні члени речення: підмет і присудок. Другорядні члени речення (практично). Поширення речень другорядними членами за допомогою запитань.

 

 

Текст.

 

32

Заголовок тексту. Відповідність заголовка змісту тексту. Структура тексту (зачин, основна частина, кінцівка).

 

33

Поділ текстів на логічно завершені частини за даним планом. Складання простого плану тексту.

 

34

Відновлення текстів із деформованою будовою.

 

35

Тексти різних типів: розповідь, опис, міркування.

 

 

 

 

docx
Додано
2 листопада 2023
Переглядів
220
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку