"Модель сучасного вчителя як конкурентноспроможного фахівця, який впроваджує методики розвитку основних життєвих компетентностей учнів в умовах НУШ"

Про матеріал
узагальнити з колективом знання про необхідні якості та компетентності сучасного конкурентоспроможного педагога в умовах спеціальної школи нового покоління; визначити ефективні умови, способи і методи для можливості особистісно-орієнтованого навчання
Зміст слайдів
Номер слайду 1

"Модель сучасного вчителя як конкурентноспроможного фахівця, який впроваджує методики розвитку основних життєвих компетентностей учнів в умовах НУШ"

Номер слайду 2

Мета: розробити модель особистості педагога в сучасній школі. Завдання: познайомити з елементами педагогічних технологій, які використовуються в роботі; розробити модель особистості педагога в сучасній школі.

Номер слайду 3

«Кінцевий продукт» педради – розроблення «Моделі сучасного вчителя» як основи забезпечення результативності освітнього процесу.

Номер слайду 4

"Модель сучасного вчителя як конкурентноспроможного фахівця, який впроваджує методики розвитку основних життєвих компетентностей учнів в умовах НУШ"

Номер слайду 5

Хоч би вистачило стільців!

Номер слайду 6

Сподіваюсь, буду поруч зі «своїми»

Номер слайду 7

Хто це?

Номер слайду 8

Скільки цій дитині років?

Номер слайду 9

Так-так, ми всі знаємо для кого ці нагадування

Номер слайду 10

Ми ніколи не закінчимо вчасно

Номер слайду 11

Моїм учням на уроці так само важко, як оце мені зараз?

Номер слайду 12

Вправа «Знайомство» Представитися у такому форматі: «Не хочу вихвалятися, але я …»

Номер слайду 13

Правила проведення педради: бути активним вмій слухати не засинай не перебивати кажи чітко, коротко і по темі пропонуй ідеї поважай співрозмовника

Номер слайду 14

Слово – найтонший дотик до серця; воно може стати і ніжною запашною квіткою, і живою водою, що повертає віру в добро, і гострим ножем, і розпеченим залізом, і брудом… Мудре і добре слово дає радість, нерозумне і зле, необдумане і нетактовне – приносить біду. Словом можна вбити й оживити, поранити і вилікувати, посіяти тривогу й безнадію і одухотворити, розсіяти сумнів і засмутити, викликати посмішку і сльози, породити віру в людину і посіяти зневіру, надихнути на працю і скувати сили душі…

Номер слайду 15

Цар Філіп Аристотель Олександр Македонський Притча

Номер слайду 16

Вправа «Мозковий штурм» Мета: зібрати якомога більше варіантів, які б розкривали зміст поняття «професійна компетентність вчителя»

Номер слайду 17

Колеги, перевіримо результат: Наукові знання; Базові вміння; Мотиви діяльності; Ціннісні орієнтації; Розуміння навколишнього світу й свого місця в ньому; Стиль взаємин з людьми; Загальна культура; Здатність до саморозвитку й самовдосконалення

Номер слайду 18

 Л.Гінзбург: «Високий професіоналізм – творчість, що стала професією» Що ви розумієте під професіоналізмом?

Номер слайду 19

Професіоналізм – сукупність (поєднання) компетенцій, які дають змогу реалізувати професійну діяльність у сучасних соціально-економічних умовах, застосувати їх з метою підвищення якості освіти та гармонійного розвитку учнів.

Номер слайду 20

Що у вашому розумінні компетенції? Компетенції - сукупність взаємозалежних якостей особистості: знання, уміння, навички, ставлення, способи дії, - необхідних для якісної діяльності. Чим розвиненіші компетенції, тим вищим є рівень реалізації професійної діяльності.

Номер слайду 21

А що таке компетентність? Поняття «компетентність» означає коло повноважень будь-якої посадової особи; володіння знаннями, досвідом у певній галузі. Що розуміють під професійною компетентністю педагога? Це особистісні можливості учителя, які дозволяють йому самостійно і ефективно реалізувати цілі педагогічного процесу. Компетентність визначаємо як володіння відповідними компетенціями

Номер слайду 22

Педагогічна компетентність – це система наукових знань, інтелектуальних і практичних умінь і навичок; загальної культури, особистісних якостей учителя, спроможного вирішувати психолого-педагогічні завдання

Номер слайду 23

Групи професійні компетентності Ключові – необхідні для виконання будь-якої професійної діяльності (інформаційно- комунікативні, соціально-трудові, мовні, культурні, здатність учитися) Базові – відображають специфічний характер педагогічної діяльності (організаційний, дидактичний компоненти, здатність до педагогічного мислення, когнітивно-креативний, психологічний, оцінювальний, консультативний компоненти і здатність до розвитку впродовж усього життя) Соціально-предметні компетентності (рівень володіння предметом і розвиток дослідницької компетентності учителя)

Номер слайду 24

Вчитель фізики і математики Борсук Тетяна Степанівна Повідомлення “ Учительські компетентності ”

Номер слайду 25

Професійна компетентність учителя з часом змінюється. Чи потрібно її розвивати?   Сучасний учитель повинен уміти творчо засвоювати знання, критично осмислювати здобуту з різних джерел інформацію. Якщо педагог не буде слідкувати за досягненнями психолого-педагогічної науки, не оволодіватиме інноваційними технологіями та інтерактивними методиками, не навчиться впроваджувати ІКТ та ППД – такий учитель не зможе забезпечити якісної освіти та дати оптимальний результат Професійна компетентність – це мистецтво, яке повинно постійно удосконалюватися!  

Номер слайду 26

Вправа «Коло ідей» Завдання групам: - назвіть риси, притаманні сучасному вчителю

Номер слайду 27

Професійність Знання предмета діяльності (учитель повинен вільно і гнучко оперувати інформацією, бачити зв'язки в складній структурі доказів, вміти легко подавати учням знання і націлювати їх на оволодіння ними); Любов до дітей (віра в потенційні можливості учнів); Розумна вимогливість (дисциплінує учня); Педагогічний такт (створення толерантних стосунків); Педагогічна прозорливість (уміння визначити можливі утруднення); Інноваційність науково-педагогічного мислення.

Номер слайду 28

Творчі якості Креативність (здібність виробляти нові ідеї); Інтуїція (виявлення суттєвості); Дивергентність (здібність мати декілька підходів до рішення однієї проблеми); Оригінальність (наявність творчої уяви та підходу); Асоціативність (вміння проводити аналогію)

Номер слайду 29

Компетентності Інтелектуальна компетентність (наукові знання); Психологічна компетентність; Управлінська компетентність (базові вміння); Мотиваційна компетентність; Комунікативна компетентність; Проективна компетентність; Дидактична компетентність; Методична компетентність

Номер слайду 30

Особисті якості Високий рівень соціальної відповідальності; Прагнення до самоосвіти (тісно пов'язане із зацікавленістю вчителя, натхненням до роботи, що, у свою чергу, підвищує емоційно-вольовий вплив педагога на учнів); Духовна культура, справжня інтелігентність; Гуманність, оптимізм, почуття гумору; Критичність і самокритичність; Креативність мислення

Номер слайду 31

Я-актуальне яким себе бачить учитель у даний час Я-ретроспективне яким він себе бачить та оцінює стосовно початкових етапів своєї праці. Я-ідеальне яким учитель хотів би бути. Я- рефлексивне як, з погляду вчителя, його розглядають і оцінюють керівники школи, колеги, учні та батьки Чотири компоненти професійної самосвідомості

Номер слайду 32

Якими бачать нас наші діти?

Номер слайду 33

Розумним Добрим Просунутим Суворим Розуміючим Цікавим

Номер слайду 34

Ми готуємо людей до робочих місць, яких ЩЕ немає, до використання інформаційних ресурсів, яких ПОКИ не існує, для вирішення проблем,про існування яких ми ЩЕ не знаємо Ми вважаємо,що кожен вчитель повинен захоплюватися своїм предметом. Цікаві факти,фото чи статті можуть доповнити урок та зацікавити дітей.

Номер слайду 35

Ставлення до учнів Важливе значення для учнів є ставлення вчителів до дітей: ставтесь лояльніше до учнів, які відсутні та не знають нового матеріалу.

Номер слайду 36

Запізнення Кожен учень може запізнитися з поважних причин, чи по хворобі. Тож зрозумійте та спокійніше віднесіться до запізнення, не використовуючи різних “покаральних” методів

Номер слайду 37

Що повинен робити вчитель? Вчитель повинен вражати своїми знаннями; Зі співчуттям ставитися до дітей, з поганим самопочуттям або які запізнилися з вагомої причини; Знати нові факти зі свого предмета; Вимагати в розумних межах знання від своїх учнів і підтримувати дисципліну; Допомагати учням з вирішенням проблем; Повинен зацікавити учня чимось незвичним.

Номер слайду 38

Номер слайду 39

Сутність сучасного вчителя у самому слові “УЧИТЕЛЬ”

Номер слайду 40

Модель сучасного вчителя

Номер слайду 41

Модель сучасного вчителя

Номер слайду 42

Ми готуємо людей до робочих місць, яких ЩЕ немає, до використання інформаційних ресурсів, яких ПОКИ не існує, для вирішення проблем,про існування яких ми ЩЕ не знаємо

Номер слайду 43

Ми готуємо людей до робочих місць, яких ЩЕ немає, до використання інформаційних ресурсів, яких ПОКИ не існує, для вирішення проблем,про існування яких ми ЩЕ не знаємо Ми готуємо людей до робочих місць, яких ЩЕ немає, до використання інформаційних ресурсів, яких ПОКИ не існує, для вирішення проблем,про існування яких ми ЩЕ не знаємо

Номер слайду 44

Наша мета полягає не в тому,щоб зробити себе необхідними нашим дітям, а навпаки, у тому щоб скоріше допомогти їм навчитись обходитись без нас К. Конраді

Номер слайду 45

Рефлексія Оцінка діяльності учасників педради, корисність, результативність педради (за методом «Все в твоїх руках»)

Номер слайду 46

Метод «Все в твоїх руках» На аркуші паперу обведіть свою ліву кисть руку, кожен палець - це якась -то позиція, по якій треба висловити свою думку: великий палець - для мене було важливим і цікавим ... вказівний - по ... (такому-то) питання я отримав конкретну рекомендацію середній - мені було важко ... (мені не сподобалося ...) безіменний - моя оцінка психологічної атмосфери педради мізинець - для мене було недостатньо ...

Номер слайду 47

Посміхайтеся! Спробуйте бути щасливими і красивими!  Будьте терплячими! Переконуйте у кожному віру в свої сили. Вчіться створювати ситуацію успіху. Вчіться у дітей! Разом переживайте радість пізнання, а невдачі робіть стартом для нової роботи.

Номер слайду 48

Вікторина “Вік живи - вік учись” 1. Жартують, що представники цієї професії володіють “кращими якостями дресирувальника, клоуна та циркової конячки, яку з року в рік ганяють по тому ж колу”. Про яку професію іде мова? вчитель, педагог 2. У Стародавньому Римі “ази” граматики викладали - граматисти; грі на музичних інструментах у Стародавній Греції вчили - кіфаристи. А як у Римі називали вчителів математики? калькулятор 3. Хто є основоположником класно-урочної системи навчання? Ян Амос Каменський 4. Народна мудрість говорить “Не кажи не вмію, а кажи - ...” навчусь 5. Хто із видатних вітчизняних педагогів “Віддав серце дітям”? Василь Сухомлинський 6. Який заклад став першим вищим навчальним закладом в Україні? Острозька академія, 1576р 7. Яка книга була надрукована в Україні першою? “Апостол”, Івана Федорова, 1574р 8. Чи є у педагогів професійне свято та коли вони його відзначають? День працівників освіти - перша неділя жовтня 9. Яка тривалість робочої години вчителя? І академічна година - 45 хв 10. Хто із вчителів-предметників є диктатором? Вчителі мови - вони диктують диктанти

Номер слайду 49

Номер слайду 50

Номер слайду 51

Дякую за увагу!

ppt
Додано
20 березня
Переглядів
64
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку