Підсумкова контрольна робота алгебра 8 клас

Про матеріал
Підсумкова контрольноа робота з алгебри учнів 8 класу. У першій частині контрольної роботи запропоновано чотири завдання з вибором однієї правильної відповіді. До кожного завдання подано чотири варіанти відповіді, з яких тільки один правильний. Оцінюється 1 балом. Друга частина контрольної роботи з алгебри складається з трьох завдань, контрольної роботи де потрібно вказати тільки відповіді. Оцінюється двома балами Третя частина контрольної роботи з алгебри складається з двох завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю
Перегляд файлу

Варіант 1.

Частина 1. У завданнях 1-4 позначте одну правильну, на вашу думку, відповідь.

  1. При якому значенні змінної не має змісту вираз  ?

А      3

Б      -3

В     7

Г     -7

 

  1. Скоротіть дріб .

А  

Б  

В  

Г  

 

  1. Обчисліть значення виразу

А   15

Б    0,15

В    1,5

Г   150

 

  1. Чому дорівнює сума коренів рівняння х²-7х-14=0?

А  7

Б    -7

В  14

Г     -14

 

Частина 2.  Завдання 5-7 виконайте на чернетці та запишіть тільки відповідь.

  1. Подайте у вигляді степеня  вираз (а¯²)⁶ : а¹⁵.

Відповідь: _______________________________________________

 

  1. Спростіть вираз - +

Відповідь: _______________________________________________

 

  1. Розв’яжіть рівняння  2х²-5х+2=0

Відповідь: ________________________________________________

 

Частина 3. У завданнях 8-9 повне розв’язання (за потреби користуйтеся чернеткою). 

  1. Спростіть вираз ( + ) : .

 

  1.  З одного міста в інше, відстань між якими дорівнює 300 км, виїхали одночасно  дві машини . Одна з них рухалась зі швидкістю на 10 км/год більшою, ніж друга, а тому прибула до пункту призначення на 1 год раніше за другу. Знайдіть швидкість кожної машини.

 

 

 

 

Варіант 2.

Частина 1. У завданнях 1-4 позначте одну правильну, на вашу думку, відповідь.

  1. При якому значенні змінної не має змісту вираз ?

А   2

Б    -2

В    6

Г     -6

 

  1. Скоротіть дріб .

А   

Б  

В   

Г  

 

  1. Обчисліть значення виразу

А   1

Б  

В  

Г    1

 

  1. Чому дорівнює добуток рівняння  х²+9х-11=0?

А  -11

Б    11

В     9

Г    -9

 

Частина 2.  Завдання 5-7 виконайте на чернетці та запишіть тільки відповідь.

  1. Подайте у вигляді степеня вираз (а¯³)¯⁴ : а ¯²⁰.

Відповідь: ________________________________________________

 

  1. Спростіть вираз - +

Відповідь: ________________________________________________

 

  1. Розв’яжіть рівняння  х²-3х-4=0.

Відповідь: ________________________________________________

 

Частина 3. У завданнях 8-9 повне розв’язання (за потреби користуйтеся чернеткою). 

  1. Спростіть вираз  ( - ) : .

 

  1. Кількість учнів поділили порівну між собою 120 горіхів. Якби учнів було на 2 більше, то кожний з них отримав би на 2 горіхи менше. Скільки було учнів?

 

 

 

Варіант 3.

Частина 1. У завданнях 1-4 позначте одну правильну, на вашу думку, відповідь.

  1. При якому значенні змінної не має змісту вираз ?

А   -9

Б   9

В   -5

Г   5

 

  1. Скоротіть дріб  .

А  

Б  

В   

Г 

 

  1. Обчисліть значення виразу

А   4,5

Б   45

В   0,45

Г  450

 

  1. Чому дорівнює сума коренів рівняння х²-16х+3=0?

А   16

Б   -16

В   3

Г  -3

 

Частина 2.  Завдання 5-7 виконайте на чернетці та запишіть тільки відповідь.

  1. Подайте у вигляді степеня вираз (b¯⁴)¯² : b¯¹¹.

Відповідь: ____________________________________________________

 

  1. Спростіть вираз + - .

Відповідь: ____________________________________________________

 

  1. Розв’яжіть рівняння х²-4х-21=0.

Відповідь: _____________________________________________________

Частина 3. У завданнях 8-9 повне розв’язання (за потреби користуйтеся чернеткою). 

  1. Спростіть вираз  ( - ) : .

 

  1. Моторний човен пройшов 16 км озером, а потім 15 км річкою, що впадає в це озеро, за 1 год. Швидкість течії річки становить 2 км/год. Знайдіть власну швидкість човна. 

 

 

 

 

 

Варіант 4

Частина 1. У завданнях 1-4 позначте одну правильну, на вашу думку, відповідь.

  1. При якому значенні змінної не має змісту вираз ?

А     12

Б    -12

В   10

-10

 

  1. Скоротіть дріб .

А  

Б  

В  

Г  

 

  1. Обчисліть значення виразу

 

А   240

Б   24

В   2,4

Г  0,24

 

  1. Чому дорівнює добуток коренів рівняння х² + 7х +2 =0 ?

А  -7

Б  7

В  -2

Г  2

 

Частина 2.  Завдання 5-7 виконайте на чернетці та запишіть тільки відповідь.

  1. Подайте у вигляді степеня вираз (с¯⁵)³ : с¯¹⁹.

Відповідь: ___________________________________________________

 

  1. Спростіть вираз - +

Відповідь: __________________________________________________

 

  1. Розв’яжіть рівняння х²-6х-7=0.

Відповідь: _________________________________________________

 

Частина 3. У завданнях 8-9 повне розв’язання (за потреби користуйтеся чернеткою). 

  1. Спростіть вираз – () : .

 

  1. Один робітник виготовляє 48 деталей на 1 год швидше, ніж другий робітник – 56 таких самих деталей . Скільки деталей виготовляє щогодини кожний робітник, якщо перший робить за годину на 2 деталі більше, ніж другий?

 

 

Варіант 5

Частина 1. У завданнях 1-4 позначте одну правильну, на вашу думку, відповідь.

  1. При якому значенні змінної не має змісту вираз  ?

А     1

Б    3

В    -1

Г   -3

 

  1. Скоротіть дріб .

А 

Б  

В  

Г 

 

 

  1. Обчисліть значення виразу 

А   0,45

Б    450

В     45

Г    4,5

 

  1. Чому дорівнює сума коренів рівняння х²-3х-14=0?

А   3

Б   -3

В   -14

Г   14

 

Частина 2.  Завдання 5-7 виконайте на чернетці та запишіть тільки відповідь.

  1. Подайте у вигляді степеня вираз  (m⁶)¯² :  m⁸.

Відповідь: __________________________________________________

 

  1. Спростіть вираз - .

Відповідь: ____________________________________________________

 

  1. Розв’яжіть рівняння 2х² -3х -2 =0.

Відповідь: ___________________________________________________

 

Частина 3. У завданнях 8-9 повне розв’язання (за потреби користуйтеся чернеткою). 

  1. Спростіть вираз  ( - ) : .

 

  1. Моторний човен пройшов 6 км проти течії річки і 8 км за течією, витративши на весь шлях 1 год. Яка швидкість човна в стоячій воді, якщо швидкість течії річки становить 2 км/год?
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Лє Лариса
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Додано
23 лютого
Переглядів
144
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку