Практична робота "Медіа гігієна"

Про матеріал

Дана розробка дозволить перевірити вміння застосовувати набуті здобувачами освіти знання та навички аналізу інформації в галузях політичної, правової, економічної, соціальної, культурної, медійної грамотності школярів, які формувалися в ході вивчень тем розділу. також може використовуватися у виховній роботі за подібною тематикою. Презентація до даної розробки: https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-praktichno-roboti-media-gigiena-408513.html

Перегляд файлу

Практичне заняття: «Урок інформаційної гігієни»

(слайд 1)

Мета: перевірити вміння застосовувати набуті здобувачами освіти знання та навички аналізу інформації в галузях політичної, правової, економічної, соціальної, культурної, медійної грамотності школярів, які формувалися в ході вивчень тем розділу;

  продовження формування та розвитку ключових громадянських компетентностей: інформаційно-цифрових та соціально-громадянських;

 виховувати в здобувачів освіти ключові загальнолюдські цінності.

Тип уроку: урок практичного застосування набутих компетентностей

Форма проведення: дистанційний урок- практикум

 

Цитата уроку: «Без медіаграмотності людина не може робити усвідомлений вибір в своїх діях, а робить той, який їй підказали»

Валерій Іванов, професор Київського національного університету імені Тараса Шевченка (слайд 2)

 

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент.

Перевірки хто відсутній на уроці. Привітання. Позитивне налаштування на роботу в ході уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань. (слайди 3,4) Розминка  Вправа «Знайди мене!»

Робота з зображенням. Індивідуально – колективна форма роботи.  Практичне завдання: використовуючи зображення,визначте де сховалася «джинса».

C:\Users\User\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\Screenshot_5.png

ІІІ. Мотивація практичної діяльності. Вправа «Афіша уроку». (слайд 5)

Учитель: Ми вже розім’яли звилини свого мозку і готові до уроку. Сьогодні протягом уроку:

  1. Ми практично вмикатимемо власну геолокацію.
  2. Ми не вилікуємо всіх своїх хвороб та не позбавимося всіх паразитів.
  3. Ми будемо учасниками медіа перфомансу.
  4. Дізнаємося, як же всі ці роки ми могли жити без пітахаї.
  5. Пройдемо майстер- клас з «чорного» та «білого» піару.

Тож –вперед!!!

ІV. Виконання практичних завдань.

Блок А. Критичний аналіз реклами в інтернеті. (слайд 6,7)

Робота з зображенням. Практичне завдання: проаналізувати зміст спам-реклами (співвідношення зображення та тексту).

Блок Б. Аналіз медіатексту . Вправа «Магазин на дивані». Робота в парах над творчім проектом. (слайди 8,9)

Бабусі і пітахая

C:\Users\User\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\Screenshot_1.png C:\Users\User\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\Screenshot_2.png

Юлія: місяць тому у пенсійному фонді зустріла свою давню знайому. Вона чудово виглядала і помолодшала на 20 років. Як тобі це вдалося?? – запитала я.

Світлана: відкрию тобі свій секрет, подруго. Щодня я вживаю екстракт пітахаї у капсулах від компанії «Сockroach». Пітахая містить у собі всі необхідні вітаміни та мікроелементи необхідні для підняття загального тонусу організму, покращення обміну речовин та колаген для оновлення та омолодження шкіри.

Юлія: пройшов місяць як і я вживаю  екстракт пітахаї у капсулах від компанії «Сockroach». Результат на обличчі!!! Ми з подругою тепер виглядаємо на 16 років.

Світлана: і почуваємося теж на 16. А ви так бажаєте?? Тоді вам просто необхідно замовити собі  екстракт пітахаї у капсулах від компанії «Сockroach». З 30% знижкою за промокодом внизу.

Колективна робота. Учитель: давайте разом проаналізуємо отриману інформацію за наступними питанням:

  1. Яким чином реагувати на подібного роду інформацію?
  2. Як перевірити зміст інформації?
  3. Як вберегти наших бабусь від подібних маніпуляцій?

Аналіз медіатексту . Вправа «чорно-білий піар». (слайд 10)

Учитель: на слайді № у блакитному блоці надана інформація про подію. Виходячи з даного факту на наступний день виходить 4 статті під різними заголовками. Давайте разом проаналізуємо їх за наступними критеріями:

  1. Визначити можливих авторів статей.
  2. Якого напряму маніпуляція відбувається в кожному тексті?
  3. Використовуючи наведений факт, створіть свою маніпуляцію і поясніть вид піару.

Фізкультхвилинка. Гімнастика для очей. (слайд 11)

Гімнастика для дитячих оченят | Діти in UA

Блок В. Кіберзлочинність. Вправа «Колцентр». Індивідуальна творча робота. (слайд 1

Учитель: в наш час набирає поширення інтернет банкінг, що приховує в собі загрози для недосвідчених користувачів, тож давайте проаналізуємо ситуації:

Банк. Ангеліна: Вас турбує національний банк України, у вас виникли проблеми з рахунком. Для зв’язку з оператором натисніть 1, або залишайтеся на лінії.

Учитель: Опишіть ваші дії в такій ситуації. Як вірно вичинити нам радить кіберполіція (слайд 13)

«ЯК НЕ СТАТИ ЖЕРТВОЮ ІНТЕРНЕТ ШАХРАЇВ»

На Буковині активізувалися банківські шахраї

V. Підсумки уроку. (слайд 14)

Учитель: ми з вами плідно попрацювали, практично використали ваші знання та навики з медіа гігієни. Зароблені Вами оцінки будуть виставлені в електронному журналі. Ви зможете ознайомитися з ними у електронному щоденнику.

VІ. Рефлексія. Зворотній зв’язок.  Практичне завдання: Визначіть свої емоції від уроку, виставте в чаті зустрічі.

VІІ. Домашнє завдання:  повторити матеріал теми 5. підготуватися до тестування. (слайд 15)

docx
Додано
29 березня
Переглядів
36
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку