Гра-вікторина «Птахи на крилах весну принесли» Мета: розширювати й поглиблювати знання та уявлення учнів про найхарактерніші ознаки весни; поповнення знань учнів про роль птахів в природі і житті людини; розвивати мовлення і пізнавальні інтереси учнів; виховувати бережливе ставлення до природи і птахів рідного краю;Людмила Схейбалвчитель початкових класів. Юрківської гімназіїВатутінської міської ради Черкаської області
3 конкурс «Ерудит»1. На грядці сиділо 6 горобців. До них прилетіло ще 5. Кіт підкрався і зловив 2 горобці. Скільки горобців залишилося на грядці? 2. Чи може страус себе птахом назвати? 3. На дереві сиділо два птахи: 2 горобці, а інші ворони. Скільки ворон сиділо на дереві? 4. Один птах з’їдаює за місяць в середньому 50 великих слимаків. Скільки слимаків він знищать за місять?
Гра: «ВОДА, ЗЕМЛЯ, НЕБО» Діти стають в коло. Вчитель з м’ячем в середині кола. Той, кому вчитель кине м’яча і скаже «Земля» мусить назвати тварину. На слово «Вода» - рибу, «Небо» - птаха. Хто не встигне сказати – стає в середину кола замість вчителя (або залишає гру). Необхідні речі: м’яч.
Фізкультхвилинка-тренінг. Якщо ви не руйнуєте пташиних гнізд – підстрибніть тричі. Якщо ви взимку зробили годівничку і підгодовували птахів – погладьте себе по голівці. Якщо болить душа, коли бачите пташок узимку – покладіть руки на серце. Якщо хочете дружити, бути в злагоді з природою – обійміться.