Тема уроку: «У чому велич гір?»Мета уроку: формувати в учнів поняття «гори» та уявлення про зміни рослинного і тваринного світу; розвивати просторові уявлення та пізнавальні інтереси, розкрити екологічну та практичну цінність природи; виховувати дбайливе ставлення до природи; виховувати самостійність у роботі та інтерес до навчання.
Подивіться на глобус, який ще колір, крім синього, зустрічається на ньому? Про що це говорить?Синій колір – це моря, океани, річки. Що позначають іншими кольорами? Робота з глобусом. Тверда поверхня Землі різноманітна. Найбільше на ній рівнин – великих просторів суші з майже рівною поверхнею. На них можуть зустрічатися горби, яри. Гори набагато вищі від горбів, окремі з нихдосягають висоти понад 8 км.
Віртуальна лабораторія. Дослід Гороутворення Розкладіть шарф на парті по всій довжині. Обидві долоні покладіть на кінці шарфа. Повільно зближуйте долоні разом із шарфом. Що ви бачите? ВИСНОВОК. Причиною всьому – земна кора. Вона ніколи не буває у спокої: то тремтить, то тріскається, то опускається, то збирається складками. У реçультаті її руху утворюються гори і долини, ущелини й височини Гори – це земна поверхня, яка високо піднята над рівниною. Ознайомлення з поняттям «гори»За яким кольором можна відшукати на карті гори?