Дата народження: 25 червня Освіта: Івано-Франківський державний педагогічний інститут імені Василя Стефаника, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського Спеціальність за дипломом: “Трудове навчання” Посада: Вчитель мистецтва Стаж роботи: 41 рік Місце роботи: Підволочиський ліцей ім.І. Франка Кваліфікація: Вчитель трудового навчання, Вихователь,методист, учитель етики і психологіїКурси підвищення кваліфікації: 2024 Категорія: вища. Звання: Старший вчитель
Посилання на розміщені публікації,уроки, тести ( вчительський вебсайт “На Урок” )https://naurok.com.ua/uzagalnennya-ta-perevirki-znan-uchniv-z-temi-stili-ta-napryami-mistectva-9-klas-403021.htmlhttps://naurok.com.ua/10-klas-test-mistectvo-afrikanskogo-kulturnogo-regionu-403016.htmlhttps://naurok.com.ua/test-baroko-dlya-uchniv-8-klasu-402927.htmlhttps://naurok.com.ua/rozrobki-urokiv-z-obrazotvorchogo-mistectva-dlya-6-klasu-402916.htmlhttps://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-z-predmetu-mistectvo-8-klas-tema-baroko-arhitektura-skulptura-zhivopis-402346.htmlhttps://naurok.com.ua/konspekti-urokiv-z-obrazotvorchogo-mistectva-5-7-kl-402316.html
Призери ІІ етапу Всеукраїнської предметної олімпіади:2019-2020 н.р. Царик Оксана—І місце. Трачук Лілія—IV місце. Шаварин Анастасія—І місце. Джавала Катерина—І місце2020-2021 н.р. Царик Оксана—ІІІ місце. Трачук Лілія—ІІ місце. Шаварин Анастасія—ІІ місце. Джавала Катерина—І місце2021-2022 н.р. Потомська Тереза—І місце. Трачук Лілія—ІІ місце. Шаварин Анастасія—І місце. Джавала Катерина—І місце2023-2024н.р. Федун Тетяна—І місце. Адамян Еріка—ІІ місце. Савка Зоряна—ІІ місце. Рудик Анастасія—ІІІ місце
Учителям мистецтва рекомендується: Проявляти особистісні компетентності, які слід розподілити на: ціннісно-мотиваційні (світоглядні уявлення, ціннісні орієнтації); когнітивні – художньо-естетичні ( художньо-образне мислення); діяльнісні (ментальний естетичний досвід, художньо-творчі здібності, естетичне ставлення).
На кожному занятті дотримуватися структури естетичної компетентності, яка містить такі основні складові: Художньо - естетична активність. Естетичні цінності і мотиви. Естетичний досвід. Естетичне, зокрема мистецьке самовдосконалення (схильність до народної творчості, вияви аматорства).
Пріоритетними напрямками моєї діяльності є:формування навичок творчого саморозвитку;використання ігрової, проблемно–пошукової діяльності для розвитку пізнавального інтересу;робота в мікрогрупах, групах, парах;підбір методів для самовдосконалення, під час пошуку та аналізу інформації;застосування інновацій;виконання практичних завдань.
Навчаю дітей відчувати навколишній світ, спираючись на образи уяви як комбінацію набутого досвіду та роботи мислення і пам’яті, навчаю мріяти, фантазувати; Залучаю дітей до техніки творчості створення малюнка, який є цілим, корисним і цікавим. Складовою уроку є емоційне налаштування учнів до уроку. Використовую музичні, поетичні та візуальні асоціації, тренінгові вправи, що збагачують образну уяву дітей та дають піднесення та силу для творення прекрасного, налаштовують їх на творчий урок.
Розвиток творчих здібностей учнів може забезпечити особистісно–діяльнісний підхід до вивчення образотворчого мистецтва, який передбачає співвідношення різних видів діяльності на основі принципів: повага до особистості; довіра у відносинах; системність; індивідуалізація; співробітництво; послідовность; перспективність
Наступним кроком є відтворення цих вражень у художніх образах на площині та просторі, з’являються цікаві несподівані за змістом малюнки. Виходячи з уроку, діти вже не можуть забути того, що відчули серцем, почули, побачили і створили самі. Звичайно, винесуть вони з уроку лише добро, красу і любов. На уроках пропоную дітям завдання імпровізувати в кольорі – малювати звуки, музику, погоду, настрій, шепіт листя, звуки птахів. В сучасних умовах інформатизації освітнього процесу використовую комп’ютерні технології. Проводжу уроки з використанням комп’ютера.