Проєкт "Як зберегти довкілля або Велика шкода маленької батарейки "

Про матеріал
Метою проєкту є: провести науково-дослідницьку роботу щодо загрозливої екологічної ситуації, яка виникла на нашій планеті та безпосередньо у місті Чернігові в результаті недбалого ставлення людей до утилізації відпрацьованих батарейок. Звернути увагу людей на шкідливість відпрацьованих елементів живлення в сміттєвих баках, донести до них всю небезпеку та надати поради з цього питання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Як зберегти довкілля або Велика шкода маленької батарейки ДПТНЗ «Чернігівський професійний будівельний ліцей»Група ЕМ-ЕГЗ-21 Науковий керівник: Савич Алла Петрівна 2023 рік

Номер слайду 2

Актуальність вибраної теми проєкту Наше життя неможливе без батарейок: вони забезпечують роботу годинників, радіоприймачів, електронних ігор, ліхтариків та побутових приладів, які є у щоденному використанні кожної людини. Недбало викинувши відпрацьовану батарейку, люди навіть не задумуються, які шкідливі та незворотні наслідки може принести їх необдуманий вчинок. Потрапляючи в землю, батарейка здатна забруднити 400 літрів води або 20 квадратних метрів ґрунту. Викинувши всього дві старенькі батарейки з ліхтарика, ви зіпсуєте дві ванни, 8 відер і півтора чайника чистої води. Використані батарейки містять у собі низку небезпечних токсичних складових: свинець, марганець, літій і цинк, які  при потраплянні в організм людини, викликають  різні захворювання, включаючи онкологічні.

Номер слайду 3

Група дослідників Чернігівського професійного будівельного ліцею

Номер слайду 4

Мета проєкту:провести науково-дослідницьку роботу щодо загрозливої екологічної ситуації, яка виникла на нашій планеті та безпосередньо у місті Чернігові в результаті недбалого ставлення людей до утилізації відпрацьованих батарейок. Звернути увагу людей на шкідливість відпрацьованих елементів живлення в сміттєвих баках, донести до них всю небезпеку та надати поради з цього питання.

Номер слайду 5

Групи дослідження проєкту 1. Інформаційні менеджери. 2. Дослідники- натуралісти. 3. Дослідники- зоологи. 4. Дослідники-електрики.

Номер слайду 6

Завдання інформаційним менеджерам1. Виявити шляхом анкетування рівень інформованості здобувачів освіти ЧПБЛ про шкідливий вплив відпрацьованих батарейок.2. Знайти місця утилізації батарейок.3. Розробити пам’ятки споживачам щодо екологічної поведінки з відпрацьованими батарейками.

Номер слайду 7

Завдання дослідникам натуралістам. Дослідити шкідливий вплив батарейок на навколишнє середовище. Завдання дослідникам зоологам. Дослідити вплив батарейок на тваринний світ та людину. Завдання дослідникам електрикам. Дослідити актуальність використання батарейок в разі вимкнення світла в оселях.

Номер слайду 8

Об’єкт вивчення:відпрацьовані батарейки. Предмет вивчення: шкідливий вплив на довкілля батарейок та проблема їх утилізації.

Номер слайду 9

Методи дослідження проєкту. Порівняльно-описовий метод. Аналіз і синтез. Статистика. Анкетування.Інформаційний метод.

Номер слайду 10

Опитування здобувачів освіти Чернігівського професійного будівельного ліцею. Дослідницька діяльність інформаційних менеджерів

Номер слайду 11

Інформаційна сторінка. ВИДИ БАТАРЕЙОК Сольові батарейки Лужні батарейки Цинкові батарейки Кислотні батарейки Срібно-цинкові батарейки Ртутні батарейки Ртутно-кадмієві батарейки Йонно-літієві батарейки

Номер слайду 12

Інформаційна сторінка. Склад батарейок. Цинк Луги. Свинець Кислоти. Ртуть СоліНікель Літій. Кадмій Манган. Срібло

Номер слайду 13

Інформаційні менеджери в роботі

Номер слайду 14

Дослідницька діяльність групи натуралістів. Висадили зелень у дві ємкості для проростання.

Номер слайду 15

Дві круглодонні колби наповнили водою. У першу поклали три використані батарейки і спостерігають.

Номер слайду 16

Пройшов тиждень: вода з батарейками стала коричневого кольору, вміст батарейки поступово розчиняється у воді.

Номер слайду 17

Зелень у контейнері №1 поливаємо і надалі чистою водою, а у контейнері №2 водою, що утворилася в результаті розчинення батарейок.

Номер слайду 18

Пройшло 3 дні: зелень, яку поливали чистою водою залишається свіжою і зеленою, а зелень, яку поливали водою з розчиненим вмістом використаних батарейок, зав'яла.

Номер слайду 19

Висновок натуралістів. Дослідницька діяльність натуралістів доводить, що в складі використаних батарейок міститься багато шкідливих речовин, які забруднюють навколишнє середовище.

Номер слайду 20

Зімітуємо, що відбувається, коли дитина випадково ковтає батарейку- таблетку. Досліджуваний шматок шинки - делікатна ділянка стравоходу ,а вода - слина. Дослідницька діяльність групи зоологів

Номер слайду 21

Минуло дві години: за цей час було завдано величезної шкоди зімітованому стравоходу. З часом батарейка пропалить шинку, тобто стравохід.

Номер слайду 22

Висновок зоологів Дослідницька діяльність зоологів доводить, що батарейки згубно впливають на тваринний світ і людину, спричиняючи різноманітні захворювання.

Номер слайду 23

Дослідницька діяльність електриків. Дві пальчикові батарейки та світлодіод з'єднуємо та закріплюємо за допомогою ізоляційної стрічки, в результаті - виникає світло.

Номер слайду 24

Висновок електриків. Використання батарейок в разі вимкнення світла в оселях , є актуальним, але приводить до їх накопичення .

Номер слайду 25

Творча діяльність інформаційних менеджерів. Створили і роздали буклети про утилізацію батарейок.

Номер слайду 26

Діяльність інформаційних менеджерів. Місця збору батарейок у м. Чернігів. Ремзавод. ЦУМ, м. Чернігів

Номер слайду 27

Вулиця Любецька, м. Чернігів. Торгівельний центр Голлівуд, м. Чернігів

Номер слайду 28

Загальний висновок Важливо правильно утилізувати використані батарейки: викидати їх у спеціальні контейнери, які є у кожному районі міста Чернігова   Тож, ЗБЕРЕЖЕМО НАШЕ ДОВКІЛЛЯ РАЗОМ

Номер слайду 29

ПРАГНЕ БУТИ ЧИСТИМ…

pptx
Додав(-ла)
Савич Алла
Пов’язані теми
Екологія, 10 клас, Презентації
Додано
13 листопада 2023
Переглядів
322
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку